- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 172
hayırlı olsun abi Allah kazadan beladan korusun. fotoları görünce iki yıl öncesine gittim bi an. 2009 da bir kış günü annemle oradan geçerken efeye uğramak için beklemelerini istemiştim. koşa koşa mağazanın önüne vardım. hiç sempati hissetmediğim racing motorların arasında varadero vardı hayran hayran bakarken bir de fotoğraf çekindim. ilk kez böyle büyük bir makine görmüştüm. inş ileride almak nasip olur. bu serüvene başlamak için cbfi seçtim o da 2. partide şu an inş. işte o fotoğrafım http://www.facebook.com/photo.php?fbid=108446258149&set=a.22699228149.29649.710578149&theater




