Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bakımda baktır, 8000km'de yağ eksiltme yapması garanti kapsamından düzeltilmeli.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-302.html#ixzz1HLSm0KM6

şimdi açık konuşmak gerekirse tabiki sempati duyan yada motoru bulunan birisine senin motor kötü dersen
senden daha kötü insan olmaz . kimse malına kötü demez diyemez. çoğu kullanıcı motoru sattıktan sonra motoru hakkında gerçekleri söyler. cbf 150 bazısına göre 1 numara olabilir. ama kullanım kıriterleri kullanacağı iş gibi
ben bu motoru şehir içi işimi görmek için alacaktım. hız yapsa ne olur yapmasa ne olur bunun önemi yok. kıvrak olmalı şöyle kibar olmalı hakimiyeti kolay olmalı. motora binerken yagı eksildimi diye bakıp durmamalıyım. 30 bin nedir ki 2 senede yapılır motor falan elletcek olsam 1500 e kuba alırım
burda ybr daha önde bana göre siz gene istediğiniz motora alıp binin.

CBF 150 almayı düşünüyorsun ama açıkça söylemeye çekiniyorsun galiba.:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
@ jr.
Haklısın abi. Çalışıyorum ben fakat eve yardımcı olduğum için kendime birşey kalmıyor bu nedenle babamdan destek istedim. Maaşım kendime kalsa 3-4 ay içinde sıfır bir motor alabilirim. Bekleyeceğim artık bakalım fazla zorladım, şimdi gönül alma zamanı.

@ mmucit
ALLAH razı olsun, sayenizde hızlı toparlanacağım inş. Vermiş kadar oldun sağol :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Uzun bir süre sonra tekrar merhaba Arkadaşlar, sizleri takip etsemde motosikletimin olmaması ve son zamanlarda yaşadığım bazı problemlerden ötürü tadımın yerinde olmamasından dolayı aktif bi şekilde yazamadım. Eski arkdaşlar bilirler. 2009 model cbf 150 motosikletim vardı. 25 bin km kullanıp kardeşime sattım, yabancıya gitmedi yine elimizin altında ve halen Allaha şükür cam gibi 40 bin km de ve hiç yağ eksiltmiyor.

Asıl güzel haber,Pendik Güngör motora kaporamı bıraktım ve 2011 model cbf 150 aldım :) Çok ta sıkı bir pazarlık yapmadığım halde Peşin alacağım dedim ve 3600 tl ye bıraktılar. Plakayı kendi muhitimde çıkartacağım bununda 200-250 tl civarı tutabileceğini söylediler. Nisan ayı içinde teslim alacağım. Kırmızıdan vazgeçemediğimden tekrar kırmızı aldım. Yeni renk gümüş gri bi ara aklımı karıştırdı ama temiz tutması zor olur diye düşünerek kırmızı ya yöneldim. Siyah renginde, trafikte gece veya gündüz güvenliğimiz açısından kırmızıya göre fark edilebilirliği daha düşük olduğundan eledim.

Motosikleti teslim alırken serviste, duro lastikleri çıkarttırıp michalen taktıracağım, 160 tl dediler ve bence gayet uygun bir fiyat. Çıkan duro lastikleri servis geri almıyor. Durolara hiç talep yokmuş. 2007 yılında bi parti duro getirtmişler ve halen satamamışlar, satıcının dediği bu. Bu yüzden bu lastikleri kendi muhitimde cbf 150 si olan zaten yağmurda falan pek gezmeyen ve lastikleri eskimeye başlayan bi dosta vereceğim.

Orjinal zinciri daha kaliteli ve sıklıkla esneme problemi yaşatmayacak başka bir oringli zincirle değiştireceğim. 60 tl

Benzin deposu ile karbratör arasında benzin filtresi yok biliyorsunuz, yani pis benzin direk karbratörde. Neden böyle olsun değil mi. Servisten çıkmadan dışarıdan herhangi bi oto parçacıdan almış olduğum brodway spring falan bi benzin filtresini taktıracağım. Kardeşimin motorda broadway benzin filtresi var. Çekişte, gidişte gaz yemede hiç bir olumsuzluk yok.

46 lt kappa çanta. (33 kappaya kask+mont+dizlikleri sığdırmaya çalışırken neler çektiğimi bir ben bilirim birde Allah. Ayrıca iki kask sığmaması .Artçılı yolculuklarda kaskın birinin sele altı kask asma kısmana konulmasının gerekmesi. Eve yapmış olduğum toplu bir market alışverini zaman zaman bir seferde taşıyamıyor olmam vb :) 46 tl kappayada 300 tl dediler.

Motor ve grenaj koruma demiri.
Uzun ön rüzgarlık

Henüz karar verebilmiş değilim ama depo kılıfı veya tank ped. İkisinden biri. Eğer tank ped alırsam depo üstü çanta da düşünüyorum.

İşte böyle arkadaşlar. Motorumu teslim aldığımda fotoğraflarını ve 2009 eski kasa ile arasındaki tüm farkları açıkça yazacağım.

Herkeze tekrar selam. Meto, özelliklede sana.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631


Uploaded with ImageShack.us

hangi köşe başında bir apaçi motoru görsem üzerinde YBR yazıyor :) bedavaya şu ybr yi ver üstüne bide para ver gene bilmem.Çağ dışı bir tarzı var zaten bisikletin üzerine motor takmışlar gibi istediği kadar iyi olsun görsellik sıfır 184 boyum var altımda onu dusunemıyorum 26" bisikletmi binerim gene o bisiklet-motor karşımı araca binmem.

keşke bu şekilde yerden yere vurmasaydın...

33000 km yol ve üzerinde geçen 3 yıl içinde 1 defa olsun arıza çıkarmamış bir motor.

bu kadar çok tutulmasının sebebi sağlamlığı olmasın :bounce:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
keşke bu şekilde yerden yere vurmasaydın...

33000 km yol ve üzerinde geçen 3 yıl içinde 1 defa olsun arıza çıkarmamış bir motor.

bu kadar çok tutulmasının sebebi sağlamlığı olmasın :bounce:

motoru konforu saglamlıgı dayanıklılıgı yakıtı vs gıbı konularda yorum yapmadım sadece gorsellıgı hakkında yorum yaptım.motora sadece keyıf ve zevk ıcın kullandıgımdan gorsellık benım ıcın cok onemlı. ama kurye olsaydım ıs ıcın alıcak olsaydım ılk tercıhım saglamlık dayanıklık olurdu. o yuzden gorsellık dayanıklık fıyat kalıte servıs konfor yuzunden artı ve eksılerını hesapladıgımda cbf150 aldım.ybr de saglam guzel motor ama tarzım degıl :cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Selam cubufçular baya uzun bir zamandır takip etsemde mesaj yazacak bir konu bulamıyordum çünkü topic o kadar uzun zamandır açıkki bütün aklımdakilerin cevabı topic te var :):) ben 1 sene önce motora binmeye başladım bir anda oldu motorun m sini bilmezdim ve nitekim tecrübesizliğimden dolayı kanuni davidson almış bulundum :):) fakat 1 sene bu alete binip bir yandan da motorcu arkadaş çevrem genişleyince ne denli yanlış yaptığımın farkına vardım ayrıca motorumun bana 1 sene bounca çektirdikleride cabası olarak kaldı :)

Gelelim sadede sonunda bende 10 gün kadar önce konşuk motor da Ümmühan hanıma kaporamı bıraktım ve nisan ayını beklemeye başladım. Bu aceleciliğimden dolayı biraz pişmanlık duysamda siyah cubufumun geleceği günü iple çekmiyor değilim. Hali hazırda şu anda kendi Kanuni davidsonumu da satmaya uğraşıyorum piyasanın altında bir rakam istememe rağmen alıcı bulamıyorum eğer cubufum gelene kadar satamassam kredi çekmek zorunda kalıcam :):) neyse cubufuma feda olsun :):)

Buda benim Kanuni Davidson:):) ;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yorum-bakmanizi-tavsiye-ederim-42109909/detay
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Uzun bir süre sonra tekrar merhaba Arkadaşlar, sizleri takip etsemde motosikletimin olmaması ve son zamanlarda yaşadığım bazı problemlerden ötürü tadımın yerinde olmamasından dolayı aktif bi şekilde yazamadım. Eski arkdaşlar bilirler. 2009 model cbf 150 motosikletim vardı. 25 bin km kullanıp kardeşime sattım, yabancıya gitmedi yine elimizin altında ve halen Allaha şükür cam gibi 40 bin km de ve hiç yağ eksiltmiyor.

Asıl güzel haber,Pendik Güngör motora kaporamı bıraktım ve 2011 model cbf 150 aldım :) Çok ta sıkı bir pazarlık yapmadığım halde Peşin alacağım dedim ve 3600 tl ye bıraktılar. Plakayı kendi muhitimde çıkartacağım bununda 200-250 tl civarı tutabileceğini söylediler. Nisan ayı içinde teslim alacağım. Kırmızıdan vazgeçemediğimden tekrar kırmızı aldım. Yeni renk gümüş gri bi ara aklımı karıştırdı ama temiz tutması zor olur diye düşünerek kırmızı ya yöneldim. Siyah renginde, trafikte gece veya gündüz güvenliğimiz açısından kırmızıya göre fark edilebilirliği daha düşük olduğundan eledim.

Motosikleti teslim alırken serviste, duro lastikleri çıkarttırıp michalen taktıracağım, 160 tl dediler ve bence gayet uygun bir fiyat. Çıkan duro lastikleri servis geri almıyor. Durolara hiç talep yokmuş. 2007 yılında bi parti duro getirtmişler ve halen satamamışlar, satıcının dediği bu. Bu yüzden bu lastikleri kendi muhitimde cbf 150 si olan zaten yağmurda falan pek gezmeyen ve lastikleri eskimeye başlayan bi dosta vereceğim.

Orjinal zinciri daha kaliteli ve sıklıkla esneme problemi yaşatmayacak başka bir oringli zincirle değiştireceğim. 60 tl

Benzin deposu ile karbratör arasında benzin filtresi yok biliyorsunuz, yani pis benzin direk karbratörde. Neden böyle olsun değil mi. Servisten çıkmadan dışarıdan herhangi bi oto parçacıdan almış olduğum brodway spring falan bi benzin filtresini taktıracağım. Kardeşimin motorda broadway benzin filtresi var. Çekişte, gidişte gaz yemede hiç bir olumsuzluk yok.

46 lt kappa çanta. (33 kappaya kask+mont+dizlikleri sığdırmaya çalışırken neler çektiğimi bir ben bilirim birde Allah. Ayrıca iki kask sığmaması .Artçılı yolculuklarda kaskın birinin sele altı kask asma kısmana konulmasının gerekmesi. Eve yapmış olduğum toplu bir market alışverini zaman zaman bir seferde taşıyamıyor olmam vb :) 46 tl kappayada 300 tl dediler.

Motor ve grenaj koruma demiri.
Uzun ön rüzgarlık

Henüz karar verebilmiş değilim ama depo kılıfı veya tank ped. İkisinden biri. Eğer tank ped alırsam depo üstü çanta da düşünüyorum.

İşte böyle arkadaşlar. Motorumu teslim aldığımda fotoğraflarını ve 2009 eski kasa ile arasındaki tüm farkları açıkça yazacağım.

Herkeze tekrar selam. Meto, özelliklede sana.

Hoşgeldin ethem

Ben de saydıklarını yaptım :) Kappa46 çanta, elcik koruma, benzin filtresi,depo kılıfı, touring cam, oringli zincir, depo-far koruma demirleri bir de İsmail sağolsun devir göstergesini taktım. Ben seviyorum motosikletimi. Havalar açsa da bir ara birkaç fotoğraf çeksem.

@acun0

Arkadaşım sen de ne zamandır bu forumdasın, kendi ihtiyaçlarına göre karar verip araştıracak kültürün de vardır. Ki Cbf 1000 almışsın, boşuna aynı tartışmaları çıkarmanın ne anlamı var, al yamahanı bir yamaha bir hondan olsun bize de yazarsın arada herkes gül gibi geçinip gider.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101


Uploaded with ImageShack.us
fotoraf0022.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


motorlar geldi hayırlı olsun.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Piyasalardan ziyade çalışma hayatında denk geldiğim şartlar bozuk be aga...

CBF150 olsun çamurdan olsun diyeyim de topaca katkım olsun :)

napcan be hacı hepimiz öyleyiz akıntıya kapıldık gidiyoruz...bak patron Ortaköyde bende net kafelerde sürünüyorum...herşeyin hayırlısı diyelim ...


yaşasın cbf 150 ve mahdumları...:queen:

Yeni motor alan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazadan beladan ve kötülüklerden sizleri korusun inş.
---

Dün akşam evde kıyameti kopardım, ve sonra çok pişman oldum :salut: babama haksız yere okadar bağırdım çağırdım. Motor almak için herkesi kırıp döküyorum son zamanlarda...


babaya posta koydun demek...adamcağız da şaşırmıştır...bizim oğlan motosiklet için bize bunları yapıyor...yarın evlenmek istese kimbilir neler yapar bize diyordur...:queen:

bende cbf 150 yok kaç km bir yağ degişir bilmem ama bu motor sizin yorumlarınız kadarıyla pek 3800 edecek bir motor degil sırf honda amblemi var diye yoklukta satılıyor.
koyunun olmadığı yerde keçi apturman çalar. misali

Hoca halen kimliğin meçhul...necisin kimsin kimlerdensin...ne için yazdığın belli değil kime ne dediğin belli değil...dostun yok...ben senin atılmış eski üyelerden biri olduğunu düşünüyorum...Hondayı bir güneş gibi gör sen çamur atsan da bi halt olmaz...cbf 150 berbat bir makina işçiliği zayıf ama yine de o paranın hakkını veren bir makina...geçen adımı kullanarak yağ eksiltiyormuş vs yazdın...

bu yağ eksiltme olayını ben deşifre ettim gündeme getirdim ve cbf sahiplerinin makinalarını sürekli kontraol etmelerini istedim...

aslında mesele bu makina sıkıştırmaya gelmeyen uygun devirde kullanılması gereken nazik bir makina...100 ü geçmeyeceksin olay bu...

ben dip gaz ve sert kullanmayı seven biri olarak makinam başka birinde (39.000) gümledi...geçen piston silindir attırma meselem ise tamamen fantastik...ulen motor beni eskisi gibi çekmiyor diye sıfırladım...can sıkıntısı diyelim...örnek teşkil etmem bu hususta...ve servisin yağ eksiltmesini normal karşılaması beni zaten çıldırtıyor...


kimlerin makinası yağ eksiltir...benim gibi apaçilerin ve kuryelerin...diğer arkadaşlar için bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum...

ben motoru en çok .oklayan kişiyimdir kullanıcısı olarak...amac arkadaşları bu sorunlara dikkat çekmek...bakın ben uçlarda gezdim sıkıştırdım makinaı bu geldi başıma diye bilinclendirdim...dikkatli kullanmasanız başınıza bu gelir hesabı...

ama senin neye kime hizmet ettiğin niye buralarda mesaj yazdığın belli değil...duymak istemediğimiz şeyleri yazdığın için sana uyuz olmuyor kimse...samimi olmadığın için...delikanlı olmadığın için amacsız ve boş yazdığın için nefret ediyoruz senden...burada herkesin birbiriyle bir selamı merhabası var iken sen yırtık don ambiansı yaşatıyorsun bize...ne gereği var...yani insanlar sana açıklama yapıyorlar anlaışın kıt olduğu için anlamamak da ısrar ediyorsun...


bu topik de bu saçmalıkları istemiyoruz...ya adam gibi konuya katıl...ya da gölge etme buralarda...bu senden bir ricadır...benim tavrım açık ve nettir...

insanları sana açıklama yapmaya zorlama...kasıtlı yaptığını biliyoruz...yazdıklarından yazacaklarının ne olacağını az çok tahmin ediyor ve ısrarla seni kahale alıyoruz...


kendini bu topikte biraz toparla...yoksa seni muhatap almayacağımızı bil bundan sonra...



Herkeze tekrar selam. Meto, özelliklede sana.

Etoş hayırlı uğurlu olsun be kızan...:p motor yapmışın...ulen gri alsana be adam...:pale:


keşke bu şekilde yerden yere vurmasaydın...

33000 km yol ve üzerinde geçen 3 yıl içinde 1 defa olsun arıza çıkarmamış bir motor.

bu kadar çok tutulmasının sebebi sağlamlığı olmasın :bounce:


yebereyede doyamadın he...laf söyletmezsin...:p pis ybrci bekhci...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



Uploaded with ImageShack.us


QUOTE]

yahu hanginize hayırlı olsun diyeceğimi şaşırdım vallahi...yabancı kaldık topikte...:queen:

anovvv ön lastikler yok ...seni kazıklamışlar aga...:queen:

ülem yoksa radyosyonlu diye lastikler gümrüğe mi takıldı...:queen:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
hacı ön lastikleri yanındaydı gördüm de asıl olan gösterge panelde jilatin yok ben ayar oldum bu işe heralde radiasyondan eridi..

ben daha motoru almadım bu gün gidip baktım başak şehirden taaaa pendike gittim geldim canım cıktı... bu gün toplayacaklar yarın sabah eve teslim edecekler.. sabırla bekliyoruz..... yarın sabah dedi ama akşamı bulur heralde...:pr::pr:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
selamlar arkadaşlar, nasılsınız bakalım, uzun süre olmuştu yazmayalı

yeni arkadaşların motorlarıda hayırlı olsun, ethem usta sende güle güle kullan motorunu

mete abi yine hakim gibi karara bağlıyo olayları :p

şu cbf öyle lanet bi makinadır ki arkadaşlar sakın almayın 2008 den beri kullanıyorum girmediğim dere, tepe çamur deryası kalmadı ama alet sanki bi enduro kros, beni hiç üzmedi,:cherry: üzeceğinide sanmıyorum, hızı sevmeyen sakin sakin gezenler için sınıfında başka bi motor tanımam. siz siz olun motoru kullanmadan yorum yapan insanlara inanmayın, etrafımda bir sürü cbf kullanıcısı var hiçbiride şikayet etmiyo, şikayet edenlerde hiç kulanmamış kulaktan kulağa bilgilere sahip olanlar, 21.000 km dir her türlü yol koşulunda kulandım tek arızası bugüne kadar 1 kere ampul patladı oda bozuk yoldan dolayı gerisini siz düşünün . Herkese keyifli sürüşler. :cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
hacı ön lastikleri yanındaydı gördüm de asıl olan gösterge panelde jilatin yok ben ayar oldum bu işe heralde radiasyondan eridi..

ben daha motoru almadım bu gün gidip baktım başak şehirden taaaa pendike gittim geldim canım cıktı... bu gün toplayacaklar yarın sabah eve teslim edecekler.. sabırla bekliyoruz..... yarın sabah dedi ama akşamı bulur heralde...:pr::pr:

Gösterge panelinde jelatin olmaması gerçekten sinir bozucu :S neyse artıkın temiz kullanıcaz :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Etoş hayırlı uğurlu olsun be kızan...:p motor yapmışın...ulen gri alsana be adam...:pale:

Metocum, dediğim gibi griyi temiz tutmak zor olur, kiri tozu pisi fazla belli eder, kırmızıyı temizledin mi cayır cayır yanıyor. Kırmızı olsun bi kuruş fazla olsun demişler :) Daha önce piyasada olmayan yeni bi renk olduğu için insanların gözüne hoş görünüyor. Kısa bir süre sonra her taraf gümüş gri cbf 150 olacak. Bu şu an için fazla talep gören, bize çok özelmiş gibi gelen bu renk özelliğini, ayrıcalığını kaybedecek. Ha, yakışmıyormu, elbette yakışıyor, ona bir sözüm yok.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim ki nisan stoguna kaldı :pale:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Uzun bir süre sonra tekrar merhaba Arkadaşlar, sizleri takip etsemde motosikletimin olmaması ve son zamanlarda yaşadığım bazı problemlerden ötürü tadımın yerinde olmamasından dolayı aktif bi şekilde yazamadım. Eski arkdaşlar bilirler. 2009 model cbf 150 motosikletim vardı. 25 bin km kullanıp kardeşime sattım, yabancıya gitmedi yine elimizin altında ve halen Allaha şükür cam gibi 40 bin km de ve hiç yağ eksiltmiyor.

Asıl güzel haber,Pendik Güngör motora kaporamı bıraktım ve 2011 model cbf 150 aldım :) Çok ta sıkı bir pazarlık yapmadığım halde Peşin alacağım dedim ve 3600 tl ye bıraktılar. Plakayı kendi muhitimde çıkartacağım bununda 200-250 tl civarı tutabileceğini söylediler. Nisan ayı içinde teslim alacağım. Kırmızıdan vazgeçemediğimden tekrar kırmızı aldım. Yeni renk gümüş gri bi ara aklımı karıştırdı ama temiz tutması zor olur diye düşünerek kırmızı ya yöneldim. Siyah renginde, trafikte gece veya gündüz güvenliğimiz açısından kırmızıya göre fark edilebilirliği daha düşük olduğundan eledim.

Motosikleti teslim alırken serviste, duro lastikleri çıkarttırıp michalen taktıracağım, 160 tl dediler ve bence gayet uygun bir fiyat. Çıkan duro lastikleri servis geri almıyor. Durolara hiç talep yokmuş. 2007 yılında bi parti duro getirtmişler ve halen satamamışlar, satıcının dediği bu. Bu yüzden bu lastikleri kendi muhitimde cbf 150 si olan zaten yağmurda falan pek gezmeyen ve lastikleri eskimeye başlayan bi dosta vereceğim.

Orjinal zinciri daha kaliteli ve sıklıkla esneme problemi yaşatmayacak başka bir oringli zincirle değiştireceğim. 60 tl

Benzin deposu ile karbratör arasında benzin filtresi yok biliyorsunuz, yani pis benzin direk karbratörde. Neden böyle olsun değil mi. Servisten çıkmadan dışarıdan herhangi bi oto parçacıdan almış olduğum brodway spring falan bi benzin filtresini taktıracağım. Kardeşimin motorda broadway benzin filtresi var. Çekişte, gidişte gaz yemede hiç bir olumsuzluk yok.

46 lt kappa çanta. (33 kappaya kask+mont+dizlikleri sığdırmaya çalışırken neler çektiğimi bir ben bilirim birde Allah. Ayrıca iki kask sığmaması .Artçılı yolculuklarda kaskın birinin sele altı kask asma kısmana konulmasının gerekmesi. Eve yapmış olduğum toplu bir market alışverini zaman zaman bir seferde taşıyamıyor olmam vb :) 46 tl kappayada 300 tl dediler.

Motor ve grenaj koruma demiri.
Uzun ön rüzgarlık

Henüz karar verebilmiş değilim ama depo kılıfı veya tank ped. İkisinden biri. Eğer tank ped alırsam depo üstü çanta da düşünüyorum.

İşte böyle arkadaşlar. Motorumu teslim aldığımda fotoğraflarını ve 2009 eski kasa ile arasındaki tüm farkları açıkça yazacağım.

Herkeze tekrar selam. Meto, özelliklede sana.

Selamlar Ethem, tekrar hoşgeldin.
Yeni motor alıyorsun demek, sevindim, güle güle kullan, kazasız belasız ve hayırlı olsun :rendeer:

Bahsettiğin değişiklikler gerçekten güzel olur, fakat benim daha önce hatırlarsan bu konuda gçen benzin filtresi fotoğraflarım vardı.

Motorun subap ayarını yapacağım zaman depoyu sökünce farkettim ki bizim benzin musluğunun üst kısmında bir benzin filtresi mevcut. Benim takmış olduğum gibi ikinci ve daha sağlam bir filtre elbette daha iyi olur.

CBF150'deki filtre şu resimdeki gibi, benzin musluğunun depoya giren kısmında kalıyor (Sarı kısım tülbent gibi bir şey, pislikler oraya takılıyor):

motorcycle-fuel-switch-mn10-002-b.jpg


Birde yeni 2011'lerin zinciri oringlimi yoksa oringsiz ve bizim orijinal zincirlerle aynımı, henüz emin olamadık.
Belkide zincirler fabrikasyon oringli olabilir.

Selam cubufçular baya uzun bir zamandır takip etsemde mesaj yazacak bir konu bulamıyordum çünkü topic o kadar uzun zamandır açıkki bütün aklımdakilerin cevabı topic te var :):) ben 1 sene önce motora binmeye başladım bir anda oldu motorun m sini bilmezdim ve nitekim tecrübesizliğimden dolayı kanuni davidson almış bulundum :):) fakat 1 sene bu alete binip bir yandan da motorcu arkadaş çevrem genişleyince ne denli yanlış yaptığımın farkına vardım ayrıca motorumun bana 1 sene bounca çektirdikleride cabası olarak kaldı :)

Gelelim sadede sonunda bende 10 gün kadar önce konşuk motor da Ümmühan hanıma kaporamı bıraktım ve nisan ayını beklemeye başladım. Bu aceleciliğimden dolayı biraz pişmanlık duysamda siyah cubufumun geleceği günü iple çekmiyor değilim. Hali hazırda şu anda kendi Kanuni davidsonumu da satmaya uğraşıyorum piyasanın altında bir rakam istememe rağmen alıcı bulamıyorum eğer cubufum gelene kadar satamassam kredi çekmek zorunda kalıcam :):) neyse cubufuma feda olsun :):)

Buda benim Kanuni Davidson:):) ;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yorum-bakmanizi-tavsiye-ederim-42109909/detay

Hoşgeldin dostum. Topiği okuyan bir arkadaş için bu motorun tüm detayları fazlasıyla mevcut. İşte bu :)

Hayırlısıyla elindeki motoru satıp sende CBF150'ne kavuşursun inşallah.

selamlar arkadaşlar, nasılsınız bakalım, uzun süre olmuştu yazmayalı

yeni arkadaşların motorlarıda hayırlı olsun, ethem usta sende güle güle kullan motorunu

mete abi yine hakim gibi karara bağlıyo olayları :p

şu cbf öyle lanet bi makinadır ki arkadaşlar sakın almayın 2008 den beri kullanıyorum girmediğim dere, tepe çamur deryası kalmadı ama alet sanki bi enduro kros, beni hiç üzmedi,:cherry: üzeceğinide sanmıyorum, hızı sevmeyen sakin sakin gezenler için sınıfında başka bi motor tanımam. siz siz olun motoru kullanmadan yorum yapan insanlara inanmayın, etrafımda bir sürü cbf kullanıcısı var hiçbiride şikayet etmiyo, şikayet edenlerde hiç kulanmamış kulaktan kulağa bilgilere sahip olanlar, 21.000 km dir her türlü yol koşulunda kulandım tek arızası bugüne kadar 1 kere ampul patladı oda bozuk yoldan dolayı gerisini siz düşünün . Herkese keyifli sürüşler. :cat:

Merhaba İlhan hoşgeldin, sende ne zamandır yoktun :) Arayı çok uzatma :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

Benim ki nisan stoguna kaldı :pale:

Hayırlısı olsun. Geç olsun, güç olmasın.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
mete_han
abi hata ettim, pişmanım. Pişman evlat yasasından yararlanıyorum :)

AydoganX
abi nisan ayı içerisinde cıbıf sahibi oluyorum. Ama cıbıra kayıyor gönlüm keşke para olsada, düşünmeden alsam :cherry: Motor bakmaya başlayakmı :) bu arada bir büyüğümden kart alabilirim birkaç güne kadar 3.000 TL kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst