- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 376
birde konuyu ana merkezinde paylaşayım istedim.. mayısta motorum ile eskişehir-akçay-ayvalık-izmir-çeşme-bodrum-marmaris güzargahını geçmek istiyorum..daha öncede uzun mesafe yolculuk yaptım fakat bu sefer yaklaşık 2000-2500 km kadar yol yapacağım.. motosikletim şu anda 15.000 km de.
ve ilk sorum şu: motorumun lastiklerinin diş durumu iyi fakat 4 yıllık lastik ve ömürleri bittiği kanısındayım, değiştirmelimiyim yoksa kalmalı mı, bu yolu çıkarırmı?
2. sorum: motosikletimi aldığımdan beri lastiklerimi ortalama 3-4 günde bir şişirmek zorundayım çünkü sürekli iniyor. ve 1-2 hafta binmessem 13 psi lere kadar düşüyor. bunun nedeni nedir ?
3. sorum: arka lastikte bir çivi var fakat lastiğimin inmesinin nedeni bu değil.. çıkarttırmalımıyım?
4. sorumda: eğer değiştirmem gerekirse hangi marka almalıyım ve arka tekerleğin boyutunun büyümesi nekazandırır-kaybettirir?
biraz uzun oldu ama aydınlatırsanız sevinirim
ve ilk sorum şu: motorumun lastiklerinin diş durumu iyi fakat 4 yıllık lastik ve ömürleri bittiği kanısındayım, değiştirmelimiyim yoksa kalmalı mı, bu yolu çıkarırmı?
2. sorum: motosikletimi aldığımdan beri lastiklerimi ortalama 3-4 günde bir şişirmek zorundayım çünkü sürekli iniyor. ve 1-2 hafta binmessem 13 psi lere kadar düşüyor. bunun nedeni nedir ?
3. sorum: arka lastikte bir çivi var fakat lastiğimin inmesinin nedeni bu değil.. çıkarttırmalımıyım?
4. sorumda: eğer değiştirmem gerekirse hangi marka almalıyım ve arka tekerleğin boyutunun büyümesi nekazandırır-kaybettirir?
biraz uzun oldu ama aydınlatırsanız sevinirim