Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ama altta sorulan sorularda biri su geçirir mi demiş adam geçirmez diye cevaplamış ? hayırlı olsun. Umarım işini görür.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bu cbf 150 km de kaç kuruş yakar? yada şöyle sorayım 100 km yi kaç LT ile devirir..?

bu motorların 2011 leri enjeksiyonlu mu?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Evet arkadaşlar bu ürünü satın aldım, dayanamadımda.

15 $.

Gelince bir ara takacağım inş. Satıcının dediğine göre takması çok basitmiş.
Ama su geçirmez değil, bu sebeple iyi muhafaza etmek lazım. Bu saate kadar fazladan devir çevirdiğime de yanmıyor değilim ama kısmet bu zamanaymış.

Önce bir gelsinde, sonra bakarız.

Hayırlı olsun Murat, bende merak ettim, bakalım nasıl olacak?
Nereye sabitlemeyi düşünüyorsun?
Göstergenin ortasındaki Honda yazılı yer bana sanki uygun gibi geldi ama belki büyük gelebilir orası için.

beyler bu cbf 150 km de kaç kuruş yakar? yada şöyle sorayım 100 km yi kaç LT ile devirir..?

bu motorların 2011 leri enjeksiyonlu mu?

Birazcık okusak iyi olmaz mı?
Bu soruların hepsi forumda defalarca konuşuldu.

Yine cevaplayalım.
Normalde 100 kilometrede şehir içi kullanımda 2,5 ile 3 litre arasında değişir yakıt tüketimi.

Eğer sürekli 5.vites ve 50 km. hız ile gidersen 100 kilometrede 1,61 litre yakıyormuş. (Bu veriyi Honda Sundiro sitesinde vermiş).

2011 modelleri injeksiyonlu değil, gelişmiş karbüratör sistemi mevcut.
Yakıt tüketimine etki edeceğini zannetmiyorum.

Henüz 2011 yeni kasalardan alıp kullanan arkadaş yok bu sayfada.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
beyler bu cbf 150 km de kaç kuruş yakar? yada şöyle sorayım 100 km yi kaç LT ile devirir..?

bu motorların 2011 leri enjeksiyonlu mu?

Km de değişmekle birlikte 10lt ile benimki460 km yaptı. bu da 100kmyi 2lt civarı demek oluyor. kontrollü kullanınca 300-500km yapabiliyorsunuz yedek hariç. 8tl :)

2011 ler gelişmiş karbüratörlü, konusu vardı...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hayırlı olsun Murat, bende merak ettim, bakalım nasıl olacak?
Nereye sabitlemeyi düşünüyorsun?
Göstergenin ortasındaki Honda yazılı yer bana sanki uygun gibi geldi ama belki büyük gelebilir orası için.

Ben de orasını düşünüyorum, orada normalde saat vardı ama saat emekliye ayrılıp oraya konacak.

Hele bir gelsin de.

Ama altta sorulan sorularda biri su geçirir mi demiş adam geçirmez diye cevaplamış ? hayırlı olsun. Umarım işini görür.

Benim anladığım ise su geçirmez özelliği mevcut değil.



Yani jelatine sarıp koyacağız.:)

Resetable to Zero Hours- 0 a ayarlanabilen(reset edilebilen) saat

For ALL spark ignition engines- bütün kıvılcım ateşlemeli(yani bujili) motor tipleri için

Not Water Proof- su geçirmez değil

Sen en iyisi kurban kes, nede olsa 2007 model ve yağ yakmıyor.:p



Mevlit okutacağım anca kurtarır...:mrgreen:



Beraber toplanalım, bir mevlit okutalım; Okuyan da metehan abi olsun:p

Hiç sesi de çıkmıyor. Foruma girmeyi unuttumu ne?


Km de değişmekle birlikte 10lt ile benimki460 km yaptı. bu da 100kmyi 2lt civarı demek oluyor. kontrollü kullanınca 300-500km yapabiliyorsunuz yedek hariç. 8tl :)

2011 ler gelişmiş karbüratörlü, konusu vardı...

Vay be, nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum. Ben arabalardan kaçacağım diye takla atıyorum trafikde.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar herkese merhabalar. metehan abinin verdiği aragazı ve yazın yapmayı düşündüğüm adanadan izmire kadar sahil bandı gezisinde kullanmak üzere yeni model sıfır cbf 150 mi almış bulunuyorum. darısı isteyen hayalini kuran herkese olsun. motoru bu ay sonu teslim alıcam alırkende koruma demiri ve yan ayaklıkta serviste takılacak. daha öncede 2009 modelini sıfır alıp 2 yıl kadar kullanıp satmıştım çokta memnun kaldım motorumdan . inş yeni modelde eskisini aratmaz. merak edenler için plakasız fiatı 4200 tl saydılar yarısı peşin yarısınıda karta 6 ya böldüler. ancak gerek çevremden gerekse servisten duyduğum kadarıyla yakın zamanda bi zam sözkonusu hondaya , alacaklar acele etsin bence...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
arkadaşlar herkese merhabalar. metehan abinin verdiği aragazı ve yazın yapmayı düşündüğüm adanadan izmire kadar sahil bandı gezisinde kullanmak üzere yeni model sıfır cbf 150 mi almış bulunuyorum. darısı isteyen hayalini kuran herkese olsun. motoru bu ay sonu teslim alıcam alırkende koruma demiri ve yan ayaklıkta serviste takılacak. daha öncede 2009 modelini sıfır alıp 2 yıl kadar kullanıp satmıştım çokta memnun kaldım motorumdan . inş yeni modelde eskisini aratmaz. merak edenler için plakasız fiatı 4200 tl saydılar yarısı peşin yarısınıda karta 6 ya böldüler. ancak gerek çevremden gerekse servisten duyduğum kadarıyla yakın zamanda bi zam sözkonusu hondaya , alacaklar acele etsin bence...

Hayırlı olsun, acaba lastikler nasıl? Hala kayan duro mu?

Olabilir, honda her an zam yapabilir. :p
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bu garaj harika bi fikir. otoparkta arabanın önüne koyulabilir :p motoru alıncada tersten arabanın üstüne konabilir .arabayı çizmeyecek gibi.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.

Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.

Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.

Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.

Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.

Sizler ne dersiniz?

Yavuzica



Şimdi benim kafama birşey takıldı.Sen acemiliğimi attıktan sonra köprü trafiğine giricem diyorsun,hadi buna eyvallah.Peki amcan'da bu acemiliğinle alma onu dedi diyorsun.

Sen acemiliğini nasıl atıcaksın/nekadar sonra köprü trafiğine çıkıcaksın/acemiliğini attığını neye göre anlıcaksın/scooter'e binince acemiliğin önemi kalmıyormu...Bu saydıklarımdan sonra sana bir tavsiyem olucak,yakınında tanıdığın bir arkadaşın veya senden yaşca büyüğün olabilir sadece motor sürmeyi bilsin ve motoru olsun veya kiralayın.

Arkadaşına,seni köprü üzerinden karşıya geçirmesini söyle...Trafiği iyi takip et,rüzgarın gücünü gör,önünde giden dorseli aracın türüblansını farket,araçların sinyal vermeden nasıl şerit değiştiridiğine bak,arakanızdaki aracın sizi nekadar mesafeden takip ettiğine bak...Ama sakın denize bakma ''şaka şaka'' denizede bakabilirsin tabiki:)

Ben senin durumundaki birisi için,onu alma-bunu al türünde birşey söyliyemiyeceğim;neden?Çünki sen acemisin ''bunu sen söyledin,ben değil''
13-14 senedir motor kullanırım ve doğma büyüme İstanbul/Beşiktaş çocuğuyum,(İSTANBUL'DA ENÇOK KORKTUĞUM YER KÖPRÜ'DÜR)

İyi düşün doğru karar ver...

Sağlıcakla.
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
21
walla bnde cbf e mercek isterim yapmak ama bunu bi bilenyapsa guzel olur.

arkadaslar gçen motoru yağmurda sürdüm. ön lastikten inanılmaz ayaklarıma su geldi. arka tekerde pantalonuma cok su atti ve çözümü buldum.

malzeme: 1 metre yumuşak tır brandası = 8 TL

Oto Döşemecilerinede biraz rica ve pazarlıkla = 20 TL

+ kola falan alırsanız hora geçer :))

en az 3-4 sene gidicektir.

yaparkende cektim yaptıktan sonrada buyrun.
img0164fm.jpg

img0165bj.jpg

img0166ay.jpg

img0167n.jpg

Yapan ustamız:
img0168m.jpg

img0169vh.jpg

img0170p.jpg


Resimleri Telefonla cektim.bu kadar oldu ancak.

dostum bu uygulama motor hava almadığı için motoruna çok zarar verir.
 
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
18
selam arkadaşlar.ilk moturumu almaya karar verdim.bir tane cbf 150 var.bizim apartmandaki bir abinin motoru.2009 model 14500 km de .bakımlı.temiz kullanılmış ,3000 tl istiyor.ama hafif kazalıymış.gidonu yetkili serviste değişmiş.değiştiği hiç belli olmuyor.alınırmı?ne dersiniz.pazarlık payıda var.

231120101316.jpg


231120101315.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
dünyanın en güzel motorudur bizimkisi. herkes alsın kullansın fazla düşünmeyin.

2 sene olacak hala ilk günkü gibi, yatıyorum cıbıf, kalkıyorum cıbıf. ne göstergesinden şikayet ederim ne farından. herşeyine aşığım. tek vidasıyla oynamam.

var mı hafif sınıfta daha güzeli? bi şaşal benzini doldur, salına salına çık asfalta, hayatın değişsin, dünya yıkılsa umurunda olmaz.

bir başka motordur bizimkisi, bir başka aşktır benimkisi :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
merhaba arkadaşlar....
portatif motorsiklet garajı...
buyrun seyredin....:)

http://www.mototv.de/video/Easy-Garage/a61083cc5410f30ad6558ac222e630c5

Güzelmiş, kaç lira acaba?

Özellikle arabalar için oldukça kullanışlı.

Hocam uzun yol sakin sakin kullanım ile (5. viteste 60-110 arası) :) istanbul enez istanbul yapmıştım birkaç kez geçen yıl. şehir içinde hiç hesaplamadım.


Evet buda mantıklı, teşekkürler.

Şimdi benim kafama birşey takıldı.Sen acemiliğimi attıktan sonra köprü trafiğine giricem diyorsun,hadi buna eyvallah.Peki amcan'da bu acemiliğinle alma onu dedi diyorsun.

Sen acemiliğini nasıl atıcaksın/nekadar sonra köprü trafiğine çıkıcaksın/acemiliğini attığını neye göre anlıcaksın/scooter'e binince acemiliğin önemi kalmıyormu...Bu saydıklarımdan sonra sana bir tavsiyem olucak,yakınında tanıdığın bir arkadaşın veya senden yaşca büyüğün olabilir sadece motor sürmeyi bilsin ve motoru olsun veya kiralayın.

Arkadaşına,seni köprü üzerinden karşıya geçirmesini söyle...Trafiği iyi takip et,rüzgarın gücünü gör,önünde giden dorseli aracın türüblansını farket,araçların sinyal vermeden nasıl şerit değiştiridiğine bak,arakanızdaki aracın sizi nekadar mesafeden takip ettiğine bak...Ama sakın denize bakma ''şaka şaka'' denizede bakabilirsin tabiki:)

Ben senin durumundaki birisi için,onu alma-bunu al türünde birşey söyliyemiyeceğim;neden?Çünki sen acemisin ''bunu sen söyledin,ben değil''
13-14 senedir motor kullanırım ve doğma büyüme İstanbul/Beşiktaş çocuğuyum,(İSTANBUL'DA ENÇOK KORKTUĞUM YER KÖPRÜ'DÜR)

İyi düşün doğru karar ver...

Sağlıcakla.

Evet buda farklı bir bakış açısı, İstanbul'da olmadığım için bilemiyorum ama boğazın bir manzarası bir de rüzgarı meşhurdur.

dünyanın en güzel motorudur bizimkisi. herkes alsın kullansın fazla düşünmeyin.

2 sene olacak hala ilk günkü gibi, yatıyorum cıbıf, kalkıyorum cıbıf. ne göstergesinden şikayet ederim ne farından. herşeyine aşığım. tek vidasıyla oynamam.

var mı hafif sınıfta daha güzeli? bi şaşal benzini doldur, salına salına çık asfalta, hayatın değişsin, dünya yıkılsa umurunda olmaz.

bir başka motordur bizimkisi, bir başka aşktır benimkisi :)

Var mı forumda bu arkadaştan daha fazla motorunu seven?:)

selam arkadaşlar.ilk moturumu almaya karar verdim.bir tane cbf 150 var.bizim apartmandaki bir abinin motoru.2009 model 14500 km de .bakımlı.temiz kullanılmış ,3000 tl istiyor.ama hafif kazalıymış.gidonu yetkili serviste değişmiş.değiştiği hiç belli olmuyor.alınırmı?ne dersiniz.pazarlık payıda var.

içine sinerse al derim, tabii mutlaka servise de danış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst