http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Evet arkadaşlar bu ürünü satın aldım, dayanamadımda.
15 $.
Gelince bir ara takacağım inş. Satıcının dediğine göre takması çok basitmiş.
Ama su geçirmez değil, bu sebeple iyi muhafaza etmek lazım. Bu saate kadar fazladan devir çevirdiğime de yanmıyor değilim ama kısmet bu zamanaymış.
Önce bir gelsinde, sonra bakarız.
Evet arkadaşlar bu ürünü satın aldım, dayanamadımda.
15 $.
Gelince bir ara takacağım inş. Satıcının dediğine göre takması çok basitmiş.
Ama su geçirmez değil, bu sebeple iyi muhafaza etmek lazım. Bu saate kadar fazladan devir çevirdiğime de yanmıyor değilim ama kısmet bu zamanaymış.
Önce bir gelsinde, sonra bakarız.