Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar birçok konu klavuzumuzda açıklanmış, bakmanızı tavsiye ediyorum, AMA devir göstergesi olmadan hangi hız aralığında vites değiştirmemiz gerektiğini yazmamış.
:farao:

Kılavuzda güzel bilgiler var ama ben en çok şu kısma güldüm :)

Herkes evinde standart takometre bulunduruyor sanki:cherry:

takometre.jpg
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.

Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.

Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
Şimdi bişey dicem o kıvrak motorada bayramlık ağzımı açmıyım:p

Ben Motoru Bodrumdan almıştım..Benden önceki sahibide oraya götürüyomuş..Aldığımda kayıtları filan gösteriyo eleman 750 km de 1 yağ değişimi diyo..

Bende heveslenmişim ya motoru alıcam..Oh oh ne güzel falan neyse..
Motoru alıyorum noter satışı falan oluyo.
Gerçektende 750 kmde 1 yağ değiştirmek zorunda kalıyorum motorun segman bitik..
13 binde aldım 25 ine kadar yağ değiştir takviye en son;
2-3 sayfa önce yazmıştım silindir,piston segman..
Bela okumak istemiyorum bana Kıprak demeyin :rendeer:
[

Yalnız değilmişim bunuda öğrendim sagolun.
1 ay önce Kıvrak motor bana 1 tane granaj cıvatasını 3 tl artı kdv ye sattı. Mecbur almak zorunda kaldım sanayıde heryere baktım bulamadım.
Yolum düşüp Antalya ya gıttığımde HONDA AKDENIZE ugradım bana 10 tane cıvatayı ucretsız verdıler.

ANLAYACAGINIZ BIR CIVATA PARASINA MUHTACLAR. :)


Aslında düşünüyorumda nette
KIVRAK ZEDELER DIYE BİR SAYFA ACSAM İŞ YAPAR MI?? :wiinkk::)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.

Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.

Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar

Hayırlı olsun.. :rendeer:

Keşke devam etselerdi CBF 500'e. Üst sınıf için güzel bir geçiş motoru bence. :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
merhaba arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da cbf 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında dl650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim cbf150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda cbf600 e karar kıldım ancak 11.500 tl nin altında bulamayınca bir cbf500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.

Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
dl650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama cbf 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
Iyiki de almışım, iyiki de tekrar cbf kullanıcısı olmuşum.

Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese selamlar

hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.

Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.

Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar

As, yeni motorun hayırlı olsun.

İnş. dendiği kadar çok yakmıyordur. :p



bu nedir ya benim göstergem bundan daha güzel.

Aslında o kadar da kötü değil, tabii aydoğanx in getirttiği daha işlevsel ama bu kesin daha ucuzdur. Ve de gösterge led değildir.

Sebep, maliyet.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Şöyle birşey de olabilir. Bu vites lambaları devamlı patlıyor ve de değiştirmek için grenajlar falan sökülüyor. Belki de servis garantide angarya işlerden kurtulmak için bu vites göstergesinden kurtulmak istemiştir. Aslında led yapılsa arıza da vermez ama işte maliyet :) gösterge gerçekten çok kötü duruyor. 25 dolara dijital devir saatinden alabilirim belki :) en azından bakım aralığı da girilebiliyor :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Şöyle birşey de olabilir. Bu vites lambaları devamlı patlıyor ve de değiştirmek için grenajlar falan sökülüyor. Belki de servis garantide angarya işlerden kurtulmak için bu vites göstergesinden kurtulmak istemiştir. Aslında led yapılsa arıza da vermez ama işte maliyet :) gösterge gerçekten çok kötü duruyor. 25 dolara dijital devir saatinden alabilirim belki :) en azından bakım aralığı da girilebiliyor :)

15 dolara hemen alabiliyorsun, ben açık artırmada şansımı deneyeyim dedim :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Ah bu MUĞLA daki HONDA KIVRAK YOKMU. OLMAZ OLASILAR.
Ustanın dıbıne dahı yanastırmıyolar... :farao:
SİZ ÇOOOK ŞANSLISINIZ..
HELE Bİ
İLCAN dıye bırısı var 2 yuzlunun tekii...

evet fethiyede'ki Honda kıvrak motor fazla ilgilenmiyor sadece paran varsa parçayı takar gönderirler.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.

Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.

Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.

Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.

Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.

Sizler ne dersiniz?

Yavuzica
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.

Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.

Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.

Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.

Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.

Sizler ne dersiniz?

Yavuzica

Olabilir diyorum, ama çin malının lastikleri hakkında çok iyi şeyler söylemiyorlar. Dolayısıyle oldukça ve yavaş giderek acemiliğini atlatabilirsin.

Sonuçta iş sende bitiyor, duruma en uygun seçeneği yaparaktan kararlarını almalısın.

Bide 2. el çinli düşünme derim, 0 ları bile çabuk bozulabiliyor.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.

Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.

Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.

Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.

Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.

Sizler ne dersiniz?

Yavuzica

Sevgili Arkadaşım,

Keşke senin gibi düşünceli ve araştıran insanlar daha çok ve herkese örnek olsa. Scooter ile başlamak; hele ki Istanbul gibi trafiğin yoğun olduğu bir şehirde kader gibi. Vitesli motoru trafikte kullanır hale gelebilmek için trafik olmayan bir alanda bol bol pratik yapman lazım.

Çöpe atılmayacak, her ithalatçının bazı modelleri var. İyi bir araştırma ile ekonomik ve mantıklı bir tercih yapabilirsin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bence kenara atılmayacak bir scooter alın, 2. bir motor aldığınızda sağa sola harcıalem gitmeye kullanırsınız. Ben 2.el temiz kullanılmış bir BW's 100 tavsiye edebilirim. Benzini çok yaksa da bakım masrafı çıkartmayacak, kolay arıza vermeyecek bir yapısı var.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
aydoğan x üstad msn de görüşebilirmiyiz? mesaj sayım özel mesaja yetmiyormuş henüz o nedenle buradan yazdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst