Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ben bir şeyi merak ediyorum.Panel değiştiği zaman KM.'leri sıfırmı kullanıyorsunuz,yoksa sayacı attırıyormusunuz ''eski rakamlar''
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Selam Arkadaşlar Antepten Herkeze cok selamlar, Askerlik nedeni ile antepdeyim takip edemesemde aklım sizlerle 337. Kısa donem Topcu oldum :) Antabe Gelen olursa yada antepli arkadaslarımı ziyaretime beklerim :D bende yırtarım biraz :D


5. Zırhlı tugay Topcu Onbaşı sabit AKSU 337. KD :)

Hayırlı teskereler :rendeer:

Aleyküm selam,
aydoğanX için yazdıklarının tümüne katılıyorum,bende bugun öğleden sonra montajı yaptım.Tekrar teşekkürler ismail,:cat::rendeer: sen olmasan bayağı daha uğraşacaktım...yapabilirsem çektiğim fotoları yüklerim...herkese kazasız sürüşler...

Çok güzel olmuş eline sağlık, depoyu sökerek takmak en garanti ve kolay yöntem aslında :cat:

Telefonda en son görüşmemizden sonra inşallah bir sorun yaşamamışsındır.
Güle güle ve kazasız belasız kullan Bruce :rendeer:

dün ankaradaki honda bayii ne gittim cbf 150 leri yakından göreyim diye. devir saatli modeller henüz gelmemiş , arkadaş devir saatlilerde vites göstergesi yok dedi. fiyatını artırmışlar 4.250 +330 plaka diyorlar. kk na 6 taksit. bu hafta ehliyet için kayıt yaptıracağım.

Hocam motoru alacak olursan o söyledikleri 330 TL lafına inanma, al evrakları bayiden kendin hallet, zaten emniyetin sitesinden online randevu alıp gidebiliyorsun, eskisi gibi karmaşa yok artık Emniyette.

Ben plaka işlemlerimi kendim halletmiştim 2009 mayıs ayında 110-120 TL arası bir paraya mal oldu toplamda. Ama eğer bayi plakayı çıkartacak olsaydı aynen dediğin gibi yüksek fiyat istiyorlardı.

Kısaca tavsiyem plaka işlerini kendin hallet, paran cebinde kalsın.

Bu konuda aydoğanx kardeşimin yardımcı olabileceğini düşünüyorum.

:) Bir fizibilite çalışması yapalım bakalım, ama inanın ki çok uzun bir süreç, ne zaman cevap ve fiyat bilgisi alabilirim bilmiyorum :)

Ben bir şeyi merak ediyorum.Panel değiştiği zaman KM.'leri sıfırmı kullanıyorsunuz,yoksa sayacı attırıyormusunuz ''eski rakamlar''

Eski KM. göstergesindeki üstteki ana sayaç yeni göstergeye takılabiliyor. Fakat göstergenin içini açıp biraz uğraşmak gerekiyor, hassas ve biraz zaman alıcı bir işlem.

Ben bu işe girmeyip gelen paneli direk sıfır kilometre olarak taktım.
Olası bir "satış" durumunda zaten eski göstregenin hangi sebeple ve kaç km.de çıktığnın bir fotosu var, sorun olmayacaktır.
Aynı şekilde bakım periyotlarında da eski km + yeni paneldeki km.yi ekleyip kayıtlarımı tutuyorum.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
sağol aydoğan hocam. iş motor alma aşamasına geldiğinde sizlerden yardım isteyeceğim.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar,

Ben hem foruma yeni katıldım hem de motor dünyasında yeniyim. Direksiyon sınavımı da verdim, büyük ihtimalle 1 ay içinde ehliyetimi almış olacağım. Şimdi sıra geldi işin en kafa karıştıran kısmına. Motor alma kısmına. Önce ihtiyacımı yazayım sizlere:

Ben motoro okulla ev arasındaki ulaşımda kullanmak istiyorum. Her gün kazaskerden dolapdereye toplu taşıma ile gidememekten usandım. Okulumla evim arası yaklaşık 25-30 kilometre sanırım. Bir de köprü geçiyorum tabii.

Yani motor benim için yarı şehiriçi-yarı şehirler arası bir ulaşım aracı olacak. Öyle fazla hız tutkunu değilim. Kaldı ki korkarım zaten sanırım öyle 150 km hızlarda falan. Geçtim 150yi 120 bile arabada beni geren bir hız. (Not: Şoför ben değilsem)

Motor bakımından da fazla anladığım söylenemez. Yani yolda kalmamam gerek. Yani motor sağlam olmalı. Çin malından bu yüzden uzak durmak istiyorum.

Alacağım motorun sınırlarını zorlamam. Yeri geldiğinde iki kişi binebilelim. Kız arkadaşım 55 kilo. Yani ikinci kişi bile sayılmaz. Ben de 90 kiloyum (Allah arttırmasın)

Bu motoru da çok sevdim gibi. Yani vitesli düşünmezdim ama ehliyet sınavında vitesli sürdüm. Aslında vitesli sürmek iyidir sanırım ya. Onun arabadaki gibi farklı bir zevki oluyor sanırım. Bu nedenle bu motora yöneldim.

Bu motoru almak istesem 0 mı almalıyım yoksa 2. el mi? Benim gönlüm ve bütçem ikinci elden yana. Gerçi motorsiklet mağazalarının öyle kampanyaları var ki, ikinci el almak bütçeyi daha fazla zorluyor. Ancak benim kredi kartım olmadığı için, 0 almak daha uzak sanırım. İşte gördüğünüz gibi çelişkideyim. Bir tane ikince el buldum 3300 liraya.

Önerilerinizi bekliyorum. Farklı bir motor da önerebilirsiniz tabii... Mesela en başta Mondial ZAT 150 istiyordum.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Şimdi sezon olmadığından 2.elde güzel motorlar bulabilirsin. Ben olsam kışın temiz 2.el motor bakarım. Kredi kartın yoksa bile ihtiyaç kredisi alabilirsin sanıyorum. Görüşmekte fayda var.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Hayırlı teskereler :rendeer:



Çok güzel olmuş eline sağlık, depoyu sökerek takmak en garanti ve kolay yöntem aslında :cat:

Telefonda en son görüşmemizden sonra inşallah bir sorun yaşamamışsındır.
Güle güle ve kazasız belasız kullan Bruce :rendeer:



İyi dileklerin için teşekkürler,walla okadar güzel tarif ettinki çok kolay oldu,sadece grenajı takarken biraz oyaladı beni.Çünki aynı anda sekiz noktanın simetrisi gerekiyor...ama kolay oldu...senin sayende tabii...işin gücün rast gelsin.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

bugün biraz deneme yapayım dedim,dipdgaz gittiğimiz zaman kaç devir gösterecek diye.Otobanda düzyolda,8500 Devirde tam 115 kmh gösterdi...bu arada km saati 100 de Redline başlıyor...ama devir saati 9000 devirde Redline başlıyor,biraz kafam karıştı...?
Yani ben Devir saatine göre 8500 devirde redline da gitmiyormuşum...:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------

[/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

Rica ederim Ethem;
Led aydınlatma eskisinden daha güzel, bende dün takınca farkettim. :)
Güle güle kullanın:rendeer:
gostrge.jpg

gösterge paneli redline...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
:salut: hava soğuk hastayım motora binemiyorum :salut:

Geçmiş olsun abi, bende bugünlerde otobüsle gidip geliyoum işyerine, ama eve gelene kadarda sinir/stres küpüne dönüyorum.
- Motorla 20-25 dakikalık yolu 1 buçuk-2 saat arasında geldiğinemi yanarsın?
- İnsanların telefon konuşmalarını dinlemek zorunda olduğunamı yanarsın?
- Durakta bekleyip bi taraflarının donduğunamı yanarsın?
- vs.vs. daha çooook sebep var...

Motorun gözünü seveyim, ne kadar büyük bir nimetmiş meğer :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Geçmiş olsun abi, bende bugünlerde otobüsle gidip geliyoum işyerine, ama eve gelene kadarda sinir/stres küpüne dönüyorum.
- Motorla 20-25 dakikalık yolu 1 buçuk-2 saat arasında geldiğinemi yanarsın?
- İnsanların telefon konuşmalarını dinlemek zorunda olduğunamı yanarsın?
- Durakta bekleyip bi taraflarının donduğunamı yanarsın?
- vs.vs. daha çooook sebep var...

Motorun gözünü seveyim, ne kadar büyük bir nimetmiş meğer :)


Geçmiş olsun abi..
Kuryelik muhabbetine bende 2 aydır hastayım abi..Ama motora binmeye devam...Kendi motorumu kış uykusuna yatırsam ne olur..İş yerine gittiğimde lanet kymco cup'a binmek zorundayım:pr:

İsmail abi araya bi soru sıkıştırıyım..
Benim sağ ayna sizlere ömür..Bana ucuzundan ayna önerebilirmisin..Ybr aynasına bi türlü ısınamadım:p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah Kosolar yakışıklıydı. Bilmiyorum İsmail memnun mu.

Onları bende beğenmiştim.İsmail abi onuda bi yerden getirttiydi ama:p
Uluslararası ilişkilerde İsmail abinin üstüne tanımam..:mrgreen:
Bu hafta km saatini bi alıyım takıyımda..Aynayı bişeyler uydurayım olmadı şimdilik:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Günaydın cbf ailesi, aylar sonra yeniden aranıza döndüm. Kısaca eski durumu özet geçeyim;

" Ailem motor almama izin verdi ama durum birtürlü istediğim gibi olmadı, sonunda akrabalara kadar sıçradı motor alacağım ve sülalemizin büyüğü amcam; motor güzel birşey ve binebilirsin , bende seviyorum motorları ama durumumuz sıkışıkken alma biraz bekle" dedi. Tabi bunu duyan ailem, amcamın motora destek çıkması karşısında şaşkınlık ve şok durumundalar, aslan amcam. Eğitimli adamın hali başka oluyor :). Artık ailem ve akrabalardan motora TAM destek aldım. Neyse borçlar nedeniyle motoru askıya aldığım zamanda, dün annem ağzından yanlışlıkla motor kelimesi çıkınca kendimi buraya attım :queen: ben geldim. Bastırılmış duygularım coştu bi an :mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Günaydın cbf ailesi, aylar sonra yeniden aranıza döndüm. Kısaca eski durumu özet geçeyim;

" Ailem motor almama izin verdi ama durum birtürlü istediğim gibi olmadı, sonunda akrabalara kadar sıçradı motor alacağım ve sülalemizin büyüğü amcam; motor güzel birşey ve binebilirsin , bende seviyorum motorları ama durumumuz sıkışıkken alma biraz bekle" dedi. Tabi bunu duyan ailem, amcamın motora destek çıkması karşısında şaşkınlık ve şok durumundalar, aslan amcam. Eğitimli adamın hali başka oluyor :). Artık ailem ve akrabalardan motora TAM destek aldım. Neyse borçlar nedeniyle motoru askıya aldığım zamanda, dün annem ağzından yanlışlıkla motor kelimesi çıkınca kendimi buraya attım :queen: ben geldim. Bastırılmış duygularım coştu bi an :mrgreen:

Hoşgeldin :) Hayırlı olsun sahibinden e bakmaya devam, biraz araştırmayla illaki denk gelecektir. Biraz da sen uğraşırsın önümüzdeki sezona güzel bir motosikletin olur. Sıfır alacaksan bak devir saatlileri geldi..




İsmail sen hala getirtiyor musun devir saatli ön panel. ?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail sen hala getirtiyor musun devir saatli ön panel. ?

Evet getiriyorum, ama elimdekiler bittikten sonra ne zaman yeni ürün gelir emin değilim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

İsmail abi araya bi soru sıkıştırıyım..
Benim sağ ayna sizlere ömür..Bana ucuzundan ayna önerebilirmisin..Ybr aynasına bi türlü ısınamadım:p

Emrah Kosolar yakışıklıydı. Bilmiyorum İsmail memnun mu.

Benim kosolar sizlere ömür :pale:
Motoru yaz sonuna doğru yan yatırmıştım, sağ ayna kırıldı. Haliyle komple söktüm bende.
Rialli'den aldığım YBR aynasını kullanıyorum şu anda, pek kaliteli sayılmaz, hatta dandik denilebilir :)

Günaydın cbf ailesi, aylar sonra yeniden aranıza döndüm. Kısaca eski durumu özet geçeyim;

Tekrar hoşgeldin worldwideweb, hadi hayırlısı bakalım :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaşlar internetten sipariş verebiliceğim.Uygun fiyatlı uzun saplı ybr aynası arıyorum bilginize:)
Biraz araştır diceniz..Bende bakınıyorum:rendeer:

Hala ybr uzun saplı arıyorsan arkadaşın arkadaşının numarasını verebilirim. Sağolsun ben onun vasıtasıyla almıştım, aynaları. Hakkaten uzun saplı ybr aynaları. Çifti 10 tl idi. (Kargo vs. hariç.)

sevgili boudberg kardeşim herhangibir civatacıya git bir bakmada senin civata ihtiyacını anlar, en fazla 25 krş. servis senin bu konuda ihtiyacını görmez. lastik patladı servise tekeri söküverin dedim kimse duymadı bile, anahtar verin kendim sökeyim dedim yardımcı olmadılar, o şekilde eve gidip evde söktüm. ''İÇİNDE MOTOR AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ / SERVİS, TAMİRCİ/ SEVİS DEĞİLDİR''

Maalesef durum esnaflık anlayışlarının olmamasından kaynaklanıyor(olanları tenzih ederim)

Aynen katılıyorum üstadım.Bende civata konusunda öyle yapacağım büyük ihtimalle...:cat:

aman dikkat diyorum arkadaşlar!!! motorun; yağını zincirini lastiklerini v.s. v.s. kontrol ettiğimiz kadar rutin bu tarz önemli bağlantı civatalarını da kontrol edelim. şakaya gelmez.:wiinkk:

Evet ama öncelikle yağ :p

MERHABA ARKADAŞLAR...

İÇİNDE PARA AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ YADA SERVİS OLMAAAAAZ..:queen::queen:

İşini iyi yapsın, canımı yesin.

Slm arkadaşlar, uzun bir dönem yazmadım ama bi slm vermek adına mesaj yazayım dedim. İsmail-Meto. İyisinizdir umarım.İsmail, kardeşime göndermiş olduğun paneli dün takmıştık ve panel iç aydınlatması çalışmıyordu. Tarifin üzerine aynen dediklerini bu sabah uyguladık, şu anda çok güzel mavi mavi yanıyor. Vede güzel bi şey fark ettik. Panel iç aydınlatası eski panelin aydınlatması gibi gaza göre artıp azalmıyor. Sabit aynı seviyede yanıyor hep. Rölantide de aynı, gaz verincede aynı. Montajı kardeşimle birlikte yaptık. İlgin ve alakan için çok çok teşekkür ederiz, devir saatli gösterge paneli sayesinde motorun yüzü değişti diyebilirim. Daha çekici ve kullanması daha keyifli bir hal aldı.

İsmail-Meto ve zamanında aktif bir şekilde yazıştığım, beni hatırlayan tüm arkadaşlarıma çok selam ediyorum.

Ben de teşekkür ederim, foruma herzaman bekleriz. Samsuna yakınsan oraya da beklerim.

Rica ederim Ethem;
Led aydınlatma eskisinden daha güzel, bende dün takınca farkettim. :)
Güle güle kullanın:rendeer:

Çok hoş olmuş.:cat:

Selam Arkadaşlar Antepten Herkeze cok selamlar, Askerlik nedeni ile antepdeyim takip edemesemde aklım sizlerle 337. Kısa donem Topcu oldum :) Antabe Gelen olursa yada antepli arkadaslarımı ziyaretime beklerim :D bende yırtarım biraz :D


5. Zırhlı tugay Topcu Onbaşı sabit AKSU 337. KD :)

Hayırlı teskereler

dün ankaradaki honda bayii ne gittim cbf 150 leri yakından göreyim diye. devir saatli modeller henüz gelmemiş , arkadaş devir saatlilerde vites göstergesi yok dedi. fiyatını artırmışlar 4.250 +330 plaka diyorlar. kk na 6 taksit. bu hafta ehliyet için kayıt yaptıracağım.

Vaktin varsa plaka işlemlerine kendin uğraş. Bir de naçizane tavsiyem eğer ilk motorun olacaksa temiz bir 2. el ybr125 de işini daha ucuza görecektir.

foroları yüklemede sorun var...,
Final, denemeden sonra...garaja geri dönüş...bakalım yarın epey bi yol denemesi yapıcam inşallah...herkese kazasız sürüşler...

Hayırlı olsun, güle eğlene gece de kullanman dileğiyle.

varmısınız şu gidonları da değiştirelim.

Bu gidişle motoru sıfırdan toplayacağız:p

sağol aydoğan hocam. iş motor alma aşamasına geldiğinde sizlerden yardım isteyeceğim.

Arkadaşlar seve seve yardımcı olurlar.

Merhaba Arkadaşlar,

Ben hem foruma yeni katıldım hem de motor dünyasında yeniyim. Direksiyon sınavımı da verdim, büyük ihtimalle 1 ay içinde ehliyetimi almış olacağım. Şimdi sıra geldi işin en kafa karıştıran kısmına. Motor alma kısmına. Önce ihtiyacımı yazayım sizlere:

Ben motoro okulla ev arasındaki ulaşımda kullanmak istiyorum. Her gün kazaskerden dolapdereye toplu taşıma ile gidememekten usandım. Okulumla evim arası yaklaşık 25-30 kilometre sanırım. Bir de köprü geçiyorum tabii.

Yani motor benim için yarı şehiriçi-yarı şehirler arası bir ulaşım aracı olacak. Öyle fazla hız tutkunu değilim. Kaldı ki korkarım zaten sanırım öyle 150 km hızlarda falan. Geçtim 150yi 120 bile arabada beni geren bir hız. (Not: Şoför ben değilsem)

Motor bakımından da fazla anladığım söylenemez. Yani yolda kalmamam gerek. Yani motor sağlam olmalı. Çin malından bu yüzden uzak durmak istiyorum.

Alacağım motorun sınırlarını zorlamam. Yeri geldiğinde iki kişi binebilelim. Kız arkadaşım 55 kilo. Yani ikinci kişi bile sayılmaz. Ben de 90 kiloyum (Allah arttırmasın)

Bu motoru da çok sevdim gibi. Yani vitesli düşünmezdim ama ehliyet sınavında vitesli sürdüm. Aslında vitesli sürmek iyidir sanırım ya. Onun arabadaki gibi farklı bir zevki oluyor sanırım. Bu nedenle bu motora yöneldim.

Bu motoru almak istesem 0 mı almalıyım yoksa 2. el mi? Benim gönlüm ve bütçem ikinci elden yana. Gerçi motorsiklet mağazalarının öyle kampanyaları var ki, ikinci el almak bütçeyi daha fazla zorluyor. Ancak benim kredi kartım olmadığı için, 0 almak daha uzak sanırım. İşte gördüğünüz gibi çelişkideyim. Bir tane ikince el buldum 3300 liraya.

Önerilerinizi bekliyorum. Farklı bir motor da önerebilirsiniz tabii... Mesela en başta Mondial ZAT 150 istiyordum.

Ne diyelim Allah gönlüne göre versin. Motor alsan bile hemen trafiğe çıkma, önce alış. Arabayı çok iyi kullanabilirsin ama motosiklet çook daha ayrı birşey. Bir kere seni diğer araçlar görmezler.

Mondial zat 150 eski modelleri kayış sorunu çıkarıyordu. Motor ağır, kayış ise yetersiz güçte olduğundan. Yeni modelleri bilemiyorum.

:salut: hava soğuk hastayım motora binemiyorum :salut:

Geçmiş olsun, iyileşince kaldığın yerden devam. :queen:

Geçmiş olsun abi, bende bugünlerde otobüsle gidip geliyoum işyerine, ama eve gelene kadarda sinir/stres küpüne dönüyorum.
- Motorla 20-25 dakikalık yolu 1 buçuk-2 saat arasında geldiğinemi yanarsın?
- İnsanların telefon konuşmalarını dinlemek zorunda olduğunamı yanarsın?
- Durakta bekleyip bi taraflarının donduğunamı yanarsın?
- vs.vs. daha çooook sebep var...

Motorun gözünü seveyim, ne kadar büyük bir nimetmiş meğer :)

Evet büyük şehirler için bulunmaz nimet motosiklet. Birde bizi öldürmeye çalışmasalar. Mübalağasız...

Günaydın cbf ailesi, aylar sonra yeniden aranıza döndüm. Kısaca eski durumu özet geçeyim;

" Ailem motor almama izin verdi ama durum birtürlü istediğim gibi olmadı, sonunda akrabalara kadar sıçradı motor alacağım ve sülalemizin büyüğü amcam; motor güzel birşey ve binebilirsin , bende seviyorum motorları ama durumumuz sıkışıkken alma biraz bekle" dedi. Tabi bunu duyan ailem, amcamın motora destek çıkması karşısında şaşkınlık ve şok durumundalar, aslan amcam. Eğitimli adamın hali başka oluyor :). Artık ailem ve akrabalardan motora TAM destek aldım. Neyse borçlar nedeniyle motoru askıya aldığım zamanda, dün annem ağzından yanlışlıkla motor kelimesi çıkınca kendimi buraya attım :queen: ben geldim. Bastırılmış duygularım coştu bi an :mrgreen:

Her şeyin hayırlısı.

Iste bir CBF150 de Navigasyon böyle durur.. bence yakismis....

Güzelmiş.

arkadaşlar gangam mete den aldığım bilgiye dayanarak söylüyorum yarin devir göstergeli cbf 150 ler honda bayilerinde yerini alacakmış... devir saati bence cbf 150 cuk oturdu.. vites göstergeside var. hadi cbf fanatiklerine hayırlı olsun...

Vites göstergeci hariç kehanet tuttu.:)

Vayyy Mete abi,gene bir numarasın valla.

Beyler bu devir saati için gerçekten bukadar ısrarcı olsak,en azından Mete abinin aracılığıyla bu devir saati olayına bir çözüm bulabiliriz.

Ben burdan Mete abiyi gerçekten canı gönülden teşekkür ediyorum,Eğerki bastırırsak,bu devir saati işi çözülür.

Tabiki burda İsmailin çabalarınıda boş geçmemek lazım,çocuk ensonunda başardı ve devir saati getirti,kolay bir iş değil.

Benderimki,Mete abinin bu bağlatısındaki gücü iyi kullanırsak bu işi Mete abinin sayesinde Hondaya ayağımıza getirte biliriz.Zaten Mete abide anladığım kadarıyla buna vurgu yapmak istemiş fakat,ilginç oolan kimse önemsememiş...Nerde gerçek cbf'ciler nerde bu topicc:p


Şaka bir tarafa neden hiç ilgi gösterilmemiş çok şaşırdım doğrusu,bu çabanın karşılığı bu olmamalı diye düşünüyorum...Sizce?

İşin komiği Hondanın bizi bunlarla avutmaya çalışması.

Yoksa hem Metehan hem de İsmail abinin hakkı yenmez. Biz motoru eksik aldık, habire tamamlamaya çalışıyoruz. İşte devir saatli honda ile bir eksik kalem kapatıldı ama lastikler hala kayan cinsten mi? Yağ yakma sorunu iddiası hala devam eder mi? Ben bu motoru rodajdan sonra zorlarsam o da beni mi zorlar? ...

Diye aklımda şüphelerim olurdu, 0 cbf150 yeni kasa alacak olsam.

iyi ama AydoğanX olayı çözdü zaten, Mete'nin dediğine göre Honda toplantıda gündeme alacakmış...bu biraz muğlak geliyordu kulağa...yıllardır bu konuda hiçbirşey yapmayan,ama millet kendi imkanları ile getirtince hareketlenen Honda'ya çok kızgınım:pr::farao:

Honda belkide demiştir, rakibimiz ybr125 e göre birşeyler yapmalıyız. Ne yapalım? Devir saatli olsun:p

Ama olmaz onun da bir maliyeti var:p (İtirazcı bir çalışan)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst