Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
resim yüklemeyi bilen arkadaşlar yardım!!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:29 ----------

Arkadaşlar internetten sipariş verebiliceğim.Uygun fiyatlı uzun saplı ybr aynası arıyorum bilginize:)
Biraz araştır diceniz..Bende bakınıyorum:rendeer:

kardeşim bende honda cgl 125 ve cbf 150 var aynalarını takas ettim gayet güzel oldu, resim yüklemeyi öğrenebilirsem resimlerini göndereceğim gayet güzel uyuyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------

http://imageshack.us/ (deneme)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
s.a. arkadaşlar herkese iyi sürüşler

cbf lere takılan bu michalen sport lastiklerin fiyatı nedir? metehan abimde gördüm ama fiyat sormamıştım

bugün bir kuryede gördüm gerçekten çok hoş lastikler bunların 17" olanı varmıdır acep

kanka burda var 165 tl ikisi ön arka..Michelin Pilot Sporty Ön Lastik 2,75-18 42P
90/90-18 57P arka lastik.

http://www.buzmotor.com/ccl.html
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
<script src='http://img257.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0716.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>senin düşen civata ortadaki parlak olan(hani şu ayakkabıdan boyası deforma olan parça var ya onun şasiye bağlantı cıvatası, aynısı simetri sağ tarafta ayaklığın iç kısmında sağ taraftaki parçayı şasiye bağlıyor.<script src='http://img35.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0718.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript> bu ayakkabıdan boyası deforma olan yer benim de canımı sıkıyor, pasta cila ile giderilebilir mi denemek lazım. <script src='http://img266.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0715.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript><script src='http://img502.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0719.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Şu an cbf 150 için noter devir masrafları ne kadar?Plakada değişecek.Bilgisi olan varsa lütfen bilgi versin.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
bu resim üzerine yazı ve şekil işini nereden nasıl yapıyorsunuz.?

Abicim öncelikle çok uğraş vermişsin çok teşekkür ediyorum..resimleri şimdi gördüm ve hemn gidip motora baktım ,benim sadece sol tarafta somun yokmuş.en kısa zamanda taktırıcam..ben resimleri windows7 deki bildiğimiz Paınt ile yapıyorum./xp de daha az gelişmiş ama ondada olur)programı açıyoruz ,resmi programda açıyoruz şekiller renk ve yazı işi aynı bildiğimiz world'deki gibi yapıp kaydediyoruz.çok basit bir işlem.tekrar teşekkrler resimler için.saygılar.sevgiler.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
<script src='http://img257.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0716.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>senin düşen civata ortadaki parlak olan(hani şu ayakkabıdan boyası deforma olan parça var ya onun şasiye bağlantı cıvatası, aynısı simetri sağ tarafta ayaklığın iç kısmında sağ taraftaki parçayı şasiye bağlıyor.<script src='http://img35.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0718.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript> bu ayakkabıdan boyası deforma olan yer benim de canımı sıkıyor, pasta cila ile giderilebilir mi denemek lazım. <script src='http://img266.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0715.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript><script src='http://img502.imageshack.us/shareable/?i=fotoraf0719.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

Bu arada, sol taraftaki düşen civata,sağ taraftaki simetrisi olan civatayla aynımıdır , uzunluk ,ebat v.s... eğer aynıysa onu söküp aynısından bulup kendim takabilirim. bir vida için boşuna servise gitmeyeyim diyorum:queen:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
sevgili boudberg kardeşim herhangibir civatacıya git bir bakmada senin civata ihtiyacını anlar, en fazla 25 krş. servis senin bu konuda ihtiyacını görmez. lastik patladı servise tekeri söküverin dedim kimse duymadı bile, anahtar verin kendim sökeyim dedim yardımcı olmadılar, o şekilde eve gidip evde söktüm. ''İÇİNDE MOTOR AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ / SERVİS, TAMİRCİ/ SEVİS DEĞİLDİR''
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
sevgili boudberg kardeşim herhangibir civatacıya git bir bakmada senin civata ihtiyacını anlar, en fazla 25 krş. servis senin bu konuda ihtiyacını görmez. lastik patladı servise tekeri söküverin dedim kimse duymadı bile, anahtar verin kendim sökeyim dedim yardımcı olmadılar, o şekilde eve gidip evde söktüm. ''İÇİNDE MOTOR AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ / SERVİS, TAMİRCİ/ SEVİS DEĞİLDİR''

Aynen katılıyorum üstadım.Bende civata konusunda öyle yapacağım büyük ihtimalle...:cat:

aman dikkat diyorum arkadaşlar!!! motorun; yağını zincirini lastiklerini v.s. v.s. kontrol ettiğimiz kadar rutin bu tarz önemli bağlantı civatalarını da kontrol edelim. şakaya gelmez.:wiinkk:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
sevgili boudberg kardeşim herhangibir civatacıya git bir bakmada senin civata ihtiyacını anlar, en fazla 25 krş. servis senin bu konuda ihtiyacını görmez. lastik patladı servise tekeri söküverin dedim kimse duymadı bile, anahtar verin kendim sökeyim dedim yardımcı olmadılar, o şekilde eve gidip evde söktüm. ''İÇİNDE MOTOR AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ / SERVİS, TAMİRCİ/ SEVİS DEĞİLDİR''

MERHABA ARKADAŞLAR...

İÇİNDE PARA AŞKI OLMAYAN TAMİRCİ YADA SERVİS OLMAAAAAZ..:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Slm arkadaşlar, uzun bir dönem yazmadım ama bi slm vermek adına mesaj yazayım dedim. İsmail-Meto. İyisinizdir umarım.İsmail, kardeşime göndermiş olduğun paneli dün takmıştık ve panel iç aydınlatması çalışmıyordu. Tarifin üzerine aynen dediklerini bu sabah uyguladık, şu anda çok güzel mavi mavi yanıyor. Vede güzel bi şey fark ettik. Panel iç aydınlatası eski panelin aydınlatması gibi gaza göre artıp azalmıyor. Sabit aynı seviyede yanıyor hep. Rölantide de aynı, gaz verincede aynı. Montajı kardeşimle birlikte yaptık. İlgin ve alakan için çok çok teşekkür ederiz, devir saatli gösterge paneli sayesinde motorun yüzü değişti diyebilirim. Daha çekici ve kullanması daha keyifli bir hal aldı.

İsmail-Meto ve zamanında aktif bir şekilde yazıştığım, beni hatırlayan tüm arkadaşlarıma çok selam ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Slm arkadaşlar, uzun bir dönem yazmadım ama bi slm vermek adına mesaj yazayım dedim. İsmail-Meto. İyisinizdir umarım.İsmail, kardeşime göndermiş olduğun paneli dün takmıştık ve panel iç aydınlatması çalışmıyordu. Tarifin üzerine aynen dediklerini bu sabah uyguladık, şu anda çok güzel mavi mavi yanıyor. Vede güzel bi şey fark ettik. Panel iç aydınlatası eski panelin aydınlatması gibi gaza göre artıp azalmıyor. Sabit aynı seviyede yanıyor hep. Rölantide de aynı, gaz verincede aynı. Montajı kardeşimle birlikte yaptık. İlgin ve alakan için çok çok teşekkür ederiz, devir saatli gösterge paneli sayesinde motorun yüzü değişti diyebilirim. Daha çekici ve kullanması daha keyifli bir hal aldı.

İsmail-Meto ve zamanında aktif bir şekilde yazıştığım, beni hatırlayan tüm arkadaşlarıma çok selam ediyorum.

Rica ederim Ethem;
Led aydınlatma eskisinden daha güzel, bende dün takınca farkettim. :)
Güle güle kullanın:rendeer:
gostrge.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Selam Arkadaşlar Antepten Herkeze cok selamlar, Askerlik nedeni ile antepdeyim takip edemesemde aklım sizlerle 337. Kısa donem Topcu oldum :) Antabe Gelen olursa yada antepli arkadaslarımı ziyaretime beklerim :D bende yırtarım biraz :D


5. Zırhlı tugay Topcu Onbaşı sabit AKSU 337. KD :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Slm arkadaşlar, uzun bir dönem yazmadım ama bi slm vermek adına mesaj yazayım dedim. İsmail-Meto. İyisinizdir umarım.İsmail, kardeşime göndermiş olduğun paneli dün takmıştık ve panel iç aydınlatması çalışmıyordu. Tarifin üzerine aynen dediklerini bu sabah uyguladık, şu anda çok güzel mavi mavi yanıyor. Vede güzel bi şey fark ettik. Panel iç aydınlatası eski panelin aydınlatması gibi gaza göre artıp azalmıyor. Sabit aynı seviyede yanıyor hep. Rölantide de aynı, gaz verincede aynı. Montajı kardeşimle birlikte yaptık. İlgin ve alakan için çok çok teşekkür ederiz, devir saatli gösterge paneli sayesinde motorun yüzü değişti diyebilirim. Daha çekici ve kullanması daha keyifli bir hal aldı.

İsmail-Meto ve zamanında aktif bir şekilde yazıştığım, beni hatırlayan tüm arkadaşlarıma çok selam ediyorum.

Aleyküm selam,
aydoğanX için yazdıklarının tümüne katılıyorum,bende bugun öğleden sonra montajı yaptım.Tekrar teşekkürler ismail,:cat::rendeer: sen olmasan bayağı daha uğraşacaktım...yapabilirsem çektiğim fotoları yüklerim...herkese kazasız sürüşler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

Selam Arkadaşlar Antepten Herkeze cok selamlar, Askerlik nedeni ile antepdeyim takip edemesemde aklım sizlerle 337. Kısa donem Topcu oldum :) Antabe Gelen olursa yada antepli arkadaslarımı ziyaretime beklerim :D bende yırtarım biraz :D


5. Zırhlı tugay Topcu Onbaşı sabit AKSU 337. KD :)

Hayırlı teskereler dilerim...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
dün ankaradaki honda bayii ne gittim cbf 150 leri yakından göreyim diye. devir saatli modeller henüz gelmemiş , arkadaş devir saatlilerde vites göstergesi yok dedi. fiyatını artırmışlar 4.250 +330 plaka diyorlar. kk na 6 taksit. bu hafta ehliyet için kayıt yaptıracağım.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
foroları yüklemede sorun var...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------



Uploaded with ImageShack.us
İşte yeni panelimiz özlenen yerini aldı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Buda çıplak CBF...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------



Uploaded with [UR

Uploaded with ImageShack.usL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------



Uploaded with ImageShack.us[/URL
Toplamaya başlama...
[URL=http://img694.imageshack.us/i/fotoraf0020e.jpg/]


Uploaded with ImageShack.us
Vee işte orda...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------



Uploaded with ImageShack.us
Eski gösterge panelimiz kutuyu boyladı...


Uploaded with ImageShack.us
Final, denemeden sonra...garaja geri dönüş...bakalım yarın epey bi yol denemesi yapıcam inşallah...herkese kazasız sürüşler...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst