Selamlar, kardeşim ek sipariş verdinmi ? beklemedeyiz biliyorsun sana yük oluyoruz ama...
Evet yeni gösterge siparişi verdim bakalım inşallah düdüklenmeyiz.
Ürünler elime ulaşırsa buradan bilgilendireceğim.
Listede adın var Bruce :cat:
merhaba cbf ciler nasılsınız bakalım.

arkadaşlar cbf motorlarınızın vites oranları nedir merak ediyorum. bilen bir arkadaş burada yaza bilir mi.
şimdiden teşekkürler.
CBF150 Kullanma Kılavuzundaki bilgiler:
debriyaj balatanın bitmesi neden olabilir sence...bu kmde zor gibi...keza benimkiler henüz değişmedi...
Benim debriyaj telindeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Gerçi sert kullanımda söz konusu.
Bakma burada ahkâm kesiyoruzda, trafikte çoğu zaman yavaşlamaktansa, hızlanmayı tercih ederek tehlikelerden kaçmaya çalışıyorum.
Haliyle patır kütür debriyaj bırakmalarımda olmuyor değil.
İyi akşamlar cbf ailesi.:rendeer:
İyi akşamlar Birol Usta.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------
debriyaj balatasında yan sanayi tavsiye etmem...neden ömrünün kısa olması ve dandik balatanın dökülen tozlar yüzünden debriyaj tasınıda bitirmesi...
İlk başta bende böyle düşünüyordum ama balatada sonuçta Honda'nın çindeki üretimi.
Ya da madem 60 lira vereceğiz daha kaliteli bi markanın debriyaj balatalarını bulabilsek sanki daha iyi olur.
Ne biliyim mesela lucas, ebc gibi fren balatası üreticilerinin debriyaj balatalarıda oluyor mu acaba?
Biraz araştıralım bakalım.
İsmail, Metahan ne diyor bak. Şimdi ne yapalım kararsız kaldım. Conta ve sacları aldıysan benim takım tamam olur. Ayrıca yağış da olsa önemli değil, istersen benim eve gelirsin kapalı otoparkta yaparız işimizi, ışıkları yaktırırım ben, 3 otomobil girecek kadar geniş alanım var, üşümeyiz hem de yağıştan etkilenmeyiz. Hem de birşeyler ters giderse motorlar kalır otoparkta güvenlikli otopark hiçbirşey olmaz. Zaten gelirsen görürsün yerimizi. 3 katlı kapalı otoparkı var bizim binanın
Ya da ben yanına gelirim seninkini değiştiririz , ben de görmüş öğrenmiş olurum. Sonra kendim havalar ısınınca hallederim.
İş çıkışı yıba çarşısına uğradım ama içime sinmedi oradaki ürünler.
Hiçbişey almadım henüz.
Fiyatlar da zaten burada link verdiğim yerlerden daha pahalı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------
Ayrıca mete_han usta bize orijinali öneriyorsun da kendinde yan sanayi balata kullanmışsın bak zamanında :
nasıl bari memnunmuydun

Debriyaj tası hala sağlammı senin :cherry:
Tarih 21 Mayıs 2010
bunlarda benim aldığım setim...20 büyük dişli+5 küçük dişli +15 debriyaj balata+10takoz+ 10 arka balata ..toplam 60...45 de Aydoğandan zincir gelecek kore malı 105 liraya motor sıfırlanacak...
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-174.html#ixzz18yQ71Uo8
:mrgreen: