- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
online kişi varmı cevap yazcak
cevap........
online kişi varmı cevap yazcak
cevap........
bende sürekli uzunlar yanar. bunun 1. nedeni motosiklet teorisi kitabında böyle yazması, 2. nedeni de cbf'de kısa farla gezersen ampul patlıyormuş :mrgreen:
motorumu özledim ya bi güneş görsek de binip gezsek. (evet tatlısu:cherry
![]()
selam cbf ailesigösterge panelini motordan ayırmak için yapmamız gerekenler baştan sona nedir acaba? sökme takma alet edevat v.s.
aydoganx kardeşin sayesinde bende devir saatli gostergemi taktım :rendeer:
Ana sayfada konu açmaya çalıştım ama olmadı galiba.benim derdim şu,Üzerime kayıtlı 1964 model rus motosiklet 1995 ten beri(tahminen) kayıp,tahminen diyorum 1990 sattım(noter satışı yok)4-5 senede 4-5 kişi el değiştirdi bi türlü noter satışını veremedim en son 4. kişiyle telefonda görüştük, motoru kullanmadığını garajda durduğunu söyledi daha sonrada bende motoru sattım alan kişinin adresini bilmiyorum dedi.
O sıralar işlerim çok yoğundu zaman ayıramadım üzerinden zaman geçti .malum 2005 e kadar motosikletten vergi alınmıyordu.2007 de 17 tl vergi borcu geldi herhangi bir trafik cezası falan gelmedi.kanımca motor hurdada kullanılmıyor.
Şimdi benim aklıma gelen 1.seçenek çalıntı bildirimi verip öyle sildirmek.2.si ruhsat kayboldu deyip yeniden çıkartıp öyle trafikten men ettirmek,başkacada çıkar yol göremiyorum.
bu işlerden anlayan değerli arkadaşların önerilerini bekliyorum.
şimdiden teşekürler.
konuyu ana sayfayı nasıl taşırım?yardımale:
arkadaşlar bugün akşam üzeri farkettim ki benim kısa far yanmıyor. uzun yanıyor kısa yanmıyor. pazartesi muayeneye götürecegim. büyük ihtimal far ampülünü degiştirecegim.
sormak istedigim ampül alırken nasıl bişe alayım. piyasada beyaz ışık veren ampüller var işe yarar mı. yoksaüzerinden çıkanın aynısını mı alayım. birde benim göstergede 1. vites ışıgı yanmıyor. bunu nasıl hallederim. bilgisi olan varmı.
arkadaşlar bugün akşam üzeri farkettim ki benim kısa far yanmıyor. uzun yanıyor kısa yanmıyor. pazartesi muayeneye götürecegim. büyük ihtimal far ampülünü degiştirecegim.
sormak istedigim ampül alırken nasıl bişe alayım. piyasada beyaz ışık veren ampüller var işe yarar mı. yoksaüzerinden çıkanın aynısını mı alayım. birde benim göstergede 1. vites ışıgı yanmıyor. bunu nasıl hallederim. bilgisi olan varmı.
beyaz yanmaya çalışan ampüllere boşuna para verme..ömürleri en fazla 15 gün.
narva yada osram marka bulabilirsen iyi olur.