arkadaşlar bir sorunum var ve nedeninin ne olduğunu siz cbf 150 kullanıcılarına sormak istedim,
abime ait cbf 150 var ve 5. viteste giderken birden benzin bitmiş gibi oluyor ve stop ediyor,
çalıştırmayı denediğimizde ise hemen çalışmıyor 4-5 denemeden sonra çalışıyor sadece 5. viteste oluyor.
aklıma karburatör geliyor pislik olabilir diye tahmin ediyorum ama başka nedenlerde olabilir
bunun için servise götürmek şart fakat yetkili servis dışında uygun fiyatlı bir yer tavsiye ederseniz oraya götüreceğiz, geçenlerde abim yetkili honda servise gitmiş 270 tl ödemiş gelmiş,
şunuda söyleyeyim motor tam 1 yıldır yatıyordu hiç ama hiç çalıştırılmadı, yatmaktan kaynaklı bi sorun olabilirmi dersiniz.
herkese selam.şamandıradan olabilir benzin yetiştiremiyordur.benzin bitince dolmasını bekliyor ondan hemen calışmıyordur büyük ihtimal.