Cbf 150 topağı öldü resmen vallahi nerdesiniz emmiler
Bugün Kabataş'a Buz motora gittim ve sonunda mişlenlerime kavuştum..Tabi Balansta yaptılar:cherry:
Kendi motorumu tanıyamaz hale geldim o kadar diyim..Resmen eziyet çekiyormuşum..
Yol tutuşumu dersiniz,direksyondaki o lanet titremenin gitmesimi dersiniz,Virajlar ise süper bi vaziyet aldı..(Bi an ellerimi bırakıyım o kendi döner zaten dediğim bile oldu):mrgreen:
Ordan sirkeciye gittim..Siyaha boyadığım jantlarıma keiti jant şeriti aldım..
Sirkeciye kadar gitmişken ön çamurluğumun rengi solmuştu(Turuncuya dönük)
Sürat Motordan;
Bi adet ön çamurluk..
Gitmişken bi adet seger korna ama daha dit dit mi dat dat mı çözemedim yanlış bağladım herhalde acaip bi ses geliyo yarın düzelticem bozulmaz ise..
Bi adette plakalık ışığım kırılmıştı ondan aldım..
Bu arada unutmadan Airoh Sv 55 kullanan varsa aramızda benim gibi..
Vizörüm kırılmıştı ve bugün siyah vizör ararken gene sirkeci motorcular sokağında bi tükana girdim..Ordaki abi baktı uydursak olur mu dedi..
Dedim uydurda nasıl olursa olsun

GDR vizörünün bağlantı yerleri en benzeriydi..
Çıkardık sanki orjinalmiş gibi cuk oturdu..
Airoh siyah vizör 75 tl..
Gdr siyah vizör 35 tl..
Bugün kü yaşadıklarım bunlarla kısıtlı..
Kazasız belasız inş:rendeer: