Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Evet buzmotor.

Bulabilirsen şu kimyasal ısıtıcılardan alsan iyi olur. Hani ortasını çıtlatınca ısı yayanlardan.

El, ayak ve boynuna dikkat et, gerisini zaten koruyorsundur.

Ya da bol miktarda gazete kağıdı al:p

Gazete kağıdıyla kendimi mumya gibi sarıcam zaten o garanti :mrgreen:
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1
benim cbf150 de de aynı sorun meydana gelmeye başladı ilk aldığımda (2ay önce)km'de 108kr(yedeğe 350km de düşdü), şimdi 130-135 kr(yedeğe 300km de düştü) arasında yakmaya başladı hava ve supop ayarını kıstığım halde nasıl bir yol izlemem gerekiyor acaba....:silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar Buz motorla görüştüm..

Ön 2,75-18
Arka 90-90-18

Mişlen 165 tl takma,balans dahil buraya kadar problem yok..2 gün içinde gidip taktırcam da..

Motorumun yanına gidiyorum..
Ön duro 90-90-18
Arka Pony(İrc ile aynı fabrikada üretilir kendisi)100-90-18

Şimdi doğru ebat benim motordaki mi yoksa Buz motorun dediğimi..
Eğer Doğru ebattaki benim motordaki değil ise..Ben Orjinalini takınca daha mı iyi olucaktır:mrgreen:
Kafam Karıştı ya:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Emrah;
Halihazırda kullanmış olduğun lastikler, daha önce bir ebat büyük olarak takılmış.
Orijinal ölçüler Boz motordakiler.

Orijinal ölçülere dönüş yaptığın zaman azda olsa yakıt tüketimin düşecektir ve motorun son hızı şimdikine göre artacaktır.

Ayrıca; sen ön lastikte 90/90'a alıştığın için orijinal ölçüye dönünce, düşük hızlarda gidonun daha kolay döndüğünü farkedeceksin.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah;
Halihazırda kullanmış olduğun lastikler, daha önce bir ebat büyük olarak takılmış.
Orijinal ölçüler Boz motordakiler.

Orijinal ölçülere dönüş yaptığın zaman azda olsa yakıt tüketimin düşecektir ve motorun son hızı şimdikine göre artacaktır.

Ayrıca; sen ön lastikte 90/90'a alıştığın için orijinal ölçüye dönünce, düşük hızlarda gidonun daha kolay döndüğünü farkedeceksin.

Saolasın abi :)

Hem bana hem cebe zararmış yani:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu sabah 412 Km de yedeğe düştüm :D aksam da eve giderken km yaparım sonrada benzin alırım yakıt tüketimine bakarım :) Bu özelikle dikkat edilip 95 km üzerine cıkmadım. ortalama 80 ile yaptım tek kişi yüksüz.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bu sabah 412 Km de yedeğe düştüm :D aksam da eve giderken km yaparım sonrada benzin alırım yakıt tüketimine bakarım :) Bu özelikle dikkat edilip 95 km üzerine cıkmadım. ortalama 80 ile yaptım tek kişi yüksüz.

abi biraz daha uğraşsan motor trafikte havaya karışan benzini koklayıp öyle çalışcak:)çok dikkat ederek kullanınca yakıt tüketimi baya bi düşüyo aslında böyle kullanmak maddi manevi daha iyi:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
benim cbf150 de de aynı sorun meydana gelmeye başladı ilk aldığımda (2ay önce)km'de 108kr(yedeğe 350km de düşdü), şimdi 130-135 kr(yedeğe 300km de düştü) arasında yakmaya başladı hava ve supop ayarını kıstığım halde nasıl bir yol izlemem gerekiyor acaba....:silent:

Keşke hava ayarı ile oynamasaydın, subap ile oynayamazsın sanıyorum:)

Rölanti ayarı ise yakıt tüketimine çok az etki eder diye düşünüyorum.

Bence iyi bir ustaya ya da servise hava ayarı yaptır. Herkes hava ayarı yapar ama tutturamaz.:p (Seni tenzih ediyorum.)

Arkadaşlar Buz motorla görüştüm..

Ön 2,75-18
Arka 90-90-18

Mişlen 165 tl takma,balans dahil buraya kadar problem yok..2 gün içinde gidip taktırcam da..

Motorumun yanına gidiyorum..
Ön duro 90-90-18
Arka Pony(İrc ile aynı fabrikada üretilir kendisi)100-90-18

Şimdi doğru ebat benim motordaki mi yoksa Buz motorun dediğimi..
Eğer Doğru ebattaki benim motordaki değil ise..Ben Orjinalini takınca daha mı iyi olucaktır:mrgreen:
Kafam Karıştı ya:p

İsmail abinin dediği gibi, orjinali iyidir vede buz motorun dediği gibidir. Lastik üretim tarihine dikkat etmeyi unutma.:cat:

Bu sabah 412 Km de yedeğe düştüm :D aksam da eve giderken km yaparım sonrada benzin alırım yakıt tüketimine bakarım :) Bu özelikle dikkat edilip 95 km üzerine cıkmadım. ortalama 80 ile yaptım tek kişi yüksüz.

Tebrikler süper bir rakam, bizim motor 5. vites 60 km/h da en az yakıyor diye biliyorum. Tabi düz yol için, yokuş yukarı tavsiye etmem.

abi biraz daha uğraşsan motor trafikte havaya karışan benzini koklayıp öyle çalışcak:)çok dikkat ederek kullanınca yakıt tüketimi baya bi düşüyo aslında böyle kullanmak maddi manevi daha iyi:)

Aslında öyle ama ben daha alışamadım sakin kullanmaya. Bunda en büyük sebep ise trafik, yavaş gitmeye kalkmayın, başlarlar korna selektör ya da yanınızdan geçmeye çalışırlar. Maalesef trafiğimiz çok kötü. :farao:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Emrah tanışmıyoruz ama ortak alabiliriz istersen. Benim payımı kargoyla adresime yollarsın ben de sana paranın yarısını havale yaparım? daha da ucuza mal etmiş oluruz.

orjinal duyuna göre değilse çok uğraşırsınız montajda,metehan servise taktırdığı halde farın içine etmişler ve aydınlatmasıda pek işe yaramıyor.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah tanışmıyoruz ama ortak alabiliriz istersen. Benim payımı kargoyla adresime yollarsın ben de sana paranın yarısını havale yaparım? daha da ucuza mal etmiş oluruz.

Nasıl olduğuna dair bi bilgim yok..Ama kötüde olsa çok bi para olmadığından ve orjinalinden daha sağlıklı olucağına inandığımdan dolayı olabilir..Bende zaten çiftini ne yapıcağmı düşünüyordum..H4 mü almamız gerekiyo bizim makinalar için..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------

orjinal duyuna göre değilse çok uğraşırsınız montajda,metehan servise taktırdığı halde farın içine etmişler ve aydınlatmasıda pek işe yaramıyor.

Metahan abi memnundu diye hatırlıyorum..
Birde bizim ampüllerin xenonu yok illaki deişçek duyu yani..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Nasıl olduğuna dair bi bilgim yok..Ama kötüde olsa çok bi para olmadığından ve orjinalinden daha sağlıklı olucağına inandığımdan dolayı olabilir..Bende zaten çiftini ne yapıcağmı düşünüyordum..H4 mü almamız gerekiyo bizim makinalar için..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------



Metahan abi memnundu diye hatırlıyorum..
Birde bizim ampüllerin xenonu yok illaki deişçek duyu yani..

var dostum ben aldım ve kullanıyorum:cherry:

metenin farları gözümü bile almıyor:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bugun itibariyle farımı mercek montajı için yapacak arkadasa kargoladım. sanırım salı yada çarşamba elimde olucak. angel da takılcak. tek eksiği xenon olucak onuda gelsin ben burdan takıp ayarlıcam :) gelince fotolarını bol bol çeker koyarım.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
var dostum ben aldım ve kullanıyorum:cherry:

metenin farları gözümü bile almıyor:queen:

Abi açıkçası anlamıyorum elektrik işinden..Forumlarda okuduğum bizim ampul tipi S2 diye bişeymiş:p

Bi forumdada xenonu yok diye yaziyodu millet h4 ü uydurmuş..

Senin şu xenon hakkında biraz bilgi versen..Nerden bulabiliceğimiz fiyatı falanı filanı..
Hani xenon şeklinde aydınlatsan bizi:cherry:

Bayramda Didim'e gidicem..Gündüz yolculuğu yapıcam ama nolur nolmaz..Motorun herşeyi tam dört dörtlük olsun istiyorum..

Bu aralar motora çok sardım abi..
Jantları boyadım..Şerit çekçem..Tank pad değiştircem..
Zincirdi hava filtresiydi bujisiydi değiştirdim..
Yarın mişlenleri takıcam..Bunları yapmışken xenonuda çok görme bize abi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Cbf 150 topağı öldü resmen vallahi nerdesiniz emmiler:p

Bugün Kabataş'a Buz motora gittim ve sonunda mişlenlerime kavuştum..Tabi Balansta yaptılar:cherry:

Kendi motorumu tanıyamaz hale geldim o kadar diyim..Resmen eziyet çekiyormuşum..
Yol tutuşumu dersiniz,direksyondaki o lanet titremenin gitmesimi dersiniz,Virajlar ise süper bi vaziyet aldı..(Bi an ellerimi bırakıyım o kendi döner zaten dediğim bile oldu):mrgreen:

Ordan sirkeciye gittim..Siyaha boyadığım jantlarıma keiti jant şeriti aldım..
Sirkeciye kadar gitmişken ön çamurluğumun rengi solmuştu(Turuncuya dönük)
Sürat Motordan;
Bi adet ön çamurluk..
Gitmişken bi adet seger korna ama daha dit dit mi dat dat mı çözemedim yanlış bağladım herhalde acaip bi ses geliyo yarın düzelticem bozulmaz ise..
Bi adette plakalık ışığım kırılmıştı ondan aldım..

Bu arada unutmadan Airoh Sv 55 kullanan varsa aramızda benim gibi..
Vizörüm kırılmıştı ve bugün siyah vizör ararken gene sirkeci motorcular sokağında bi tükana girdim..Ordaki abi baktı uydursak olur mu dedi..
Dedim uydurda nasıl olursa olsun:)
GDR vizörünün bağlantı yerleri en benzeriydi..
Çıkardık sanki orjinalmiş gibi cuk oturdu..
Airoh siyah vizör 75 tl..
Gdr siyah vizör 35 tl..

Bugün kü yaşadıklarım bunlarla kısıtlı..
Kazasız belasız inş:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
öncelikle selamlar iyi geceler geçmiş olsun allah beterinden saklasın cümle cemalimizi gelelim cevaba
bir zamanlar trafik takip işleri yaptıgım ıcın dılım dondugunce cevaplamaya çalısayım daha 2 ay oncesıne kadar (takipçi) olan bir arkadaşımın basınada aynı sızın gıbı bı olay geldı ondan ornek vererek acıklıyayım sızın gıbı (tahmın edıyorumkı sızın olayınızdada karsı taraf sucunu kabul etmıs ve zorluk cıkarmamıs) su dagıtıcısı bır arkadas ıle bızımkı yandan bırbırlerıne vurarak çarpışıyorlar suçunu karşı taraf kabul ediyor (aynen onunkide hür sigorta idi) ve servıse gıdıyoruz aynı sekılde(motorsıklet kazaları ıcın gecerlı olan) sız yaptırın faturayı bıze gonderın parayı bız sıze oduyoruz dıyor exper denen şahıs (malum servıslerle içli dışlı oldukları için kankadırlar servisle exper denen zatlar) neyse bizde servısle kankaydık ve olayı soyle çözduk arkadasım odemelerını hallettıkten sonra kazadan 1.5 ay sonrasında gecen hafta parayı tedarık edıp (onukı yaklasık olarak 750 tl masraflı bır işti) parçaların siparişini geçip geçen hafta cumartesi günü montajı yapıldı ve bizde servisten aldıgımız fatura ve tutanakları hür sigorta izmir bölge müdürlüğüne kargoladık tahmın edıyoruzki 15 ila 20 günluk sure zarfında parayı odeme yapıcaklar. sizinde yapmanız gereken öncelikle servisle iyi anlaşmanız lazım öyle dosya kapanıyo diye bişiy yok (tamam kapanıyo yapılmazsa) ancak bı daha tekrardan dosya açılabiliyor biz öyle yapmıştık ne yani sizin şu anda ödeme imkanınız yoksa motor öyle kalcakmı saçmalık servisinizle iyi anlaşın ve bütün detayları konuşun bu sizin yasal hakkınız trafik sigortasının amacı budur size o parayı ödemekle yükümlüdür dilerim en kısa sürede halledersiniz gelişmelerı takıp edıcem inş

.....Geçen zaman içerisinde motorumun kaza masraf faturası sigorta şirketine Hesap numaram ile beraber gönderilmiş olup malum ödemeyi ben beklerken,şaka gibi bir olayla karşı karşıya kaldım ..HÜR SİGORTA tarafından (motoruma çarpan araç suçu kabul etmiş ve araç,sigorta şirketinin kendi raporlarında dahi %100 kusurlu görülmüş olup,tutanak tutulmuş fotoğraflar çekilmiş olduğu halde) tarafıma hasar ödemesi red edilmiştir.. yani bana çarpan aracın sigortası, masrafları ödemeyi reddetmiştir!!
şimdi siz söyleyin 300tl masrafı,lanet olsun deyip sineyemi çekeyim yoksa bu ilginç sigorta şirketine davamı açayım? tazminat v.s. .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

Bu sıkıntılı haber ardından bir de güvenli sürüşüm için iyi bir haber vereyim sizlere... bu akşam 18:00'da kabataş buzmotor'dan 160tl karşılığı michelın sport lastiklerimi taktırmış bulunmaktayım.kısaca tüm cbf'cilere tavsiye ederim.yol tutuşu ,özellikle virajlardaki performansı Duro'lardan çok çok daha iyi.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
arkadaşlar bir sorunum var ve nedeninin ne olduğunu siz cbf 150 kullanıcılarına sormak istedim,
abime ait cbf 150 var ve 5. viteste giderken birden benzin bitmiş gibi oluyor ve stop ediyor,
çalıştırmayı denediğimizde ise hemen çalışmıyor 4-5 denemeden sonra çalışıyor sadece 5. viteste oluyor.
aklıma karburatör geliyor pislik olabilir diye tahmin ediyorum ama başka nedenlerde olabilir
bunun için servise götürmek şart fakat yetkili servis dışında uygun fiyatlı bir yer tavsiye ederseniz oraya götüreceğiz, geçenlerde abim yetkili honda servise gitmiş 270 tl ödemiş gelmiş,​


şunuda söyleyeyim motor tam 1 yıldır yatıyordu hiç ama hiç çalıştırılmadı, yatmaktan kaynaklı bi sorun olabilirmi dersiniz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
emrah.ark aldığım xenon bu,duy birebir aynı,871. sayfada da montaj bilgileri mevcut










arkadaşlar yukarıda görülen xenon far setini aldım,henüz bağlamadım.

uzun kısa özelliği mevcut ve en önemlisi ampülün duy'u bizim motora göre:cherry:

kesme biçme yapmaya gerek kalmayacak sanırım:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst