Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
arkadaşlar bir sorunum var ve nedeninin ne olduğunu siz cbf 150 kullanıcılarına sormak istedim,
abime ait cbf 150 var ve 5. viteste giderken birden benzin bitmiş gibi oluyor ve stop ediyor,
çalıştırmayı denediğimizde ise hemen çalışmıyor 4-5 denemeden sonra çalışıyor sadece 5. viteste oluyor.
aklıma karburatör geliyor pislik olabilir diye tahmin ediyorum ama başka nedenlerde olabilir
bunun için servise götürmek şart fakat yetkili servis dışında uygun fiyatlı bir yer tavsiye ederseniz oraya götüreceğiz, geçenlerde abim yetkili honda servise gitmiş 270 tl ödemiş gelmiş,​


şunuda söyleyeyim motor tam 1 yıldır yatıyordu hiç ama hiç çalıştırılmadı, yatmaktan kaynaklı bi sorun olabilirmi dersiniz.

herkese selam.şamandıradan olabilir benzin yetiştiremiyordur.benzin bitince dolmasını bekliyor ondan hemen calışmıyordur büyük ihtimal.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
emrah.ark aldığım xenon bu,duy birebir aynı,871. sayfada da montaj bilgileri mevcut

Çok teşekkür ederim abi..


Benim 2-3 gündür ufak bi problemim var..Vites çok zor değişiyo boş'a almak ve 1 den 2 ye atmak ölüm gibi geliyo..

Birde bazen 1 e attığımda vites göstergesinde 1 ve 3 ün ışığı yanıyo sonra kendiliğinden geçiyo.

Yağ olarak shell kullanıyorum 15-50..
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
merhaba. arkadaşlar xenon on/off butonu'nu monte ettiğimiz :) sağ ve sol grenaja bağlı olan siyah plastik parçaların adı nedir ve nereden temin edebiliriz?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
teşekkürü bir borç bilirim usta:p sağol :rendeer:
peki bir şey daha sorucam. ben bu parçaya oto çakmaklık monte edebilirmiyim? şu kapaklı su geçirmeyenlerden.. telefon şarj için :) aklıma başka bir yer gelmiyor da ..

ben gördüm monte etmiş arkadaşın birisi,çakmağa'da su girmesin diye şarap mantarı ile kapatmıştı:)

ben koltuk altına koymayı düşünüyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Emrah bu kesme biçme olmadan takılan daha mantıklı geldi ne dersin.

Banada daha mantıklı geldi:)Ben yoktur diye H4 ün üzerinde duruyordum:p

ben metehan'ın motoruna takılmış olan h4'ü gördüm kesinlikle tavsiye etmiyorum farı kırmayı,sonra oraları siyah silikonla doldurmuşlar.görüntü pek hoş değil.

ayrıca bu şekilde yapabilirseniz,diyelim muayeneden geçmedi,15 dakikada eski sisteme dönüş yapmanız mümkün.

yada satarken üzerinden söküp alabilirsiniz:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ben metehan'ın motoruna takılmış olan h4'ü gördüm kesinlikle tavsiye etmiyorum farı kırmayı,sonra oraları siyah silikonla doldurmuşlar.görüntü pek hoş değil.

ayrıca bu şekilde yapabilirseniz,diyelim muayeneden geçmedi,15 dakikada eski sisteme dönüş yapmanız mümkün.

yada satarken üzerinden söküp alabilirsiniz:queen:

babaci sen bu seti tek olarakmı aldın nerden ve nekadara almıştın?bu çok güzelmiş farı parçalamanın bi alemi yok.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yani..

aldığım yer dudullu da aktaş motor.

tek set olarak 85 tl'ye satılıyor.kredi kartına taksit imkanıda var.:cherry:

çok güzel ama biraz pahallı gibi h4 setini 100 tlye aldım cbfle beraber gitti:)bunun ismi neydi h3 olarakmı geçiyor.bu arada taksitle sakız bile almam kimseyede tavsiye etmem:p:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
çok güzel ama biraz pahallı gibi h4 setini 100 tlye aldım cbfle beraber gitti:)bunun ismi neydi h3 olarakmı geçiyor.bu arada taksitle sakız bile almam kimseyede tavsiye etmem:p:)

s2 duy olarak geçiyor galiba

h4 seti 100 tl,ye alıcan,farı kesip biçecen,kutudan bir tane tesisat kablosu çıkıyor gidip bir tane daha alacan,diyelim muayeneden geçmedi eskiye dönemeyecen.

metehan daki ampul ne cins bilmiyorum,ama aydınlatma bakımından arada çok fark var.merak eden meteyle iletişime geçip sorabilir.

farın aydınlatmasından gerçekten çok memnunum
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745

Bence güzel çünki ucuz ama s2 ampül olsa(bizim fara uygun ampül yani) daha iyi olurdu. Ayrıca xenon u merceksiz kullanmama taraftarıyım.

arkadaslar bugun itibariyle farımı mercek montajı için yapacak arkadasa kargoladım. sanırım salı yada çarşamba elimde olucak. angel da takılcak. tek eksiği xenon olucak onuda gelsin ben burdan takıp ayarlıcam :) gelince fotolarını bol bol çeker koyarım.

Arkadaş kaça yapıyor montajı? Yoksa arkadaş olduğundan bedava mı? Bize de nasıl bir mercek kullandığını ve nasıl montaj yaptığını anlatsa çok iyi olurdu.

Cbf 150 topağı öldü resmen vallahi nerdesiniz emmiler:p


Bu arada unutmadan Airoh Sv 55 kullanan varsa aramızda benim gibi..
Vizörüm kırılmıştı ve bugün siyah vizör ararken gene sirkeci motorcular sokağında bi tükana girdim..Ordaki abi baktı uydursak olur mu dedi..
Dedim uydurda nasıl olursa olsun:)
GDR vizörünün bağlantı yerleri en benzeriydi..
Çıkardık sanki orjinalmiş gibi cuk oturdu..
Airoh siyah vizör 75 tl..
Gdr siyah vizör 35 tl..

Bugün kü yaşadıklarım bunlarla kısıtlı..
Kazasız belasız inş:rendeer:

Kalan sağlar bizimdir:p

Evet, iyi fiyata uydurmuşsunuz.:p

.....Geçen zaman içerisinde motorumun kaza masraf faturası sigorta şirketine Hesap numaram ile beraber gönderilmiş olup malum ödemeyi ben beklerken,şaka gibi bir olayla karşı karşıya kaldım ..HÜR SİGORTA tarafından (motoruma çarpan araç suçu kabul etmiş ve araç,sigorta şirketinin kendi raporlarında dahi %100 kusurlu görülmüş olup,tutanak tutulmuş fotoğraflar çekilmiş olduğu halde) tarafıma hasar ödemesi red edilmiştir.. yani bana çarpan aracın sigortası, masrafları ödemeyi reddetmiştir!!
şimdi siz söyleyin 300tl masrafı,lanet olsun deyip sineyemi çekeyim yoksa bu ilginç sigorta şirketine davamı açayım? tazminat v.s. .

Hocam bence servisine akıl danış, oradakiler mutlaka buna benzer bir olay yaşamışlardır.

Sıkma canını, sen de bir şey yoksa senden iyisi yok.:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
ben gördüm monte etmiş arkadaşın birisi,çakmağa'da su girmesin diye şarap mantarı ile kapatmıştı:)

ben koltuk altına koymayı düşünüyorum.

şarap mantarımı... harika fikir:):):) ama yinede kapaklı modeller daha ii iş görür diye düşünüyorum ben,tekne malzemeleri satan yerlerde var su geçirmiyormuş.(estetik açıdan da iyi olur sanki). aslında evet koltuk altına da sanırım olabilir.

bu arada;zincir ve jant temizliği için tiner önerirmisiniz? şu gazyağı'nı hiç bir yerde bulamadım da :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:56 ----------

Hocam bence servisine akıl danış, oradakiler mutlaka buna benzer bir olay yaşamışlardır.

Sıkma canını, sen de bir şey yoksa senden iyisi yok.:rendeer:[/QUOTE]

mmucit hocam ,servisim sağ olsun her konuda yardımcı oldu(D&B) ama bu konuda onlarda birşey yapamıyor:( .ben tüketici mahkemesine gideceğim...şimdilik kararım o yönde.tabi bende birşey yok çünkü motorum park halindeydi :) fakat gerçekten çok moral bozucu bir durum.. yinede teşekkürler..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Arkadaş kaça yapıyor montajı? Yoksa arkadaş olduğundan bedava mı? Bize de nasıl bir mercek kullandığını ve nasıl montaj yaptığını anlatsa çok iyi olurdu.

yok arkadasım değil yani lafın gelişi arkadaş dedim. parasıyla yapıyor, daha tam maliyet çıkartmadık xenon falan kargo herşey dahil buraya yazıcam tahmini 200-250 TL gidicek. angelli yapıcak far karartma uygulucak.
mercek olarak hella bixenon mercek kullancak.
b2s1.gif


angel olarak;
100_4717.jpg


bunu kullancak. gelinçe motora takmadan bi resmini çekerim. belki biraz aydınlatır sizi.

Fakat arkadaslar bilmem ne kadar işinize gelir internette dolaşırken üniversal mercek buldum. yani her fara oluyor ve kesme bitme olmuyor sök tak biçiminde oluyor. hatta uygulayan birinden link bile buldum;
http://www.geceucusu.com/Hazve305r-mercekli-Bi-xenon-Kit-t2156.html

buyrun arkadaslar 2. sayfada uygulaması var. çok basit kesme biçme yok. ilerde söküp yeni aldıgımız motora takabliyoruz. fakat aydınlatmasıda bi hella, bosch, valeo gibi değilmiş ama idare edermiş. kendinden angelli ve xenonu üstünde geliyor. çifti hepsiburadada 190 küsür milyon. uygulamasıda çok kolay. belki birilerinin işine yarar :)
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=264118&productid=otelf7631
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
şarap mantarımı... harika fikir:):):) ama yinede kapaklı modeller daha ii iş görür diye düşünüyorum ben,tekne malzemeleri satan yerlerde var su geçirmiyormuş.(estetik açıdan da iyi olur sanki). aslında evet koltuk altına da sanırım olabilir.

bu arada;zincir ve jant temizliği için tiner önerirmisiniz? şu gazyağı'nı hiç bir yerde bulamadım da :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:56 ----------

Hocam bence servisine akıl danış, oradakiler mutlaka buna benzer bir olay yaşamışlardır.

Sıkma canını, sen de bir şey yoksa senden iyisi yok.:rendeer:

mmucit hocam ,servisim sağ olsun her konuda yardımcı oldu(D&B) ama bu konuda onlarda birşey yapamıyor:( .ben tüketici mahkemesine gideceğim...şimdilik kararım o yönde.tabi bende birşey yok çünkü motorum park halindeydi :) fakat gerçekten çok moral bozucu bir durum.. yinede teşekkürler..[/QUOTE]
mazot tinerden daha iyi olur sanırım
yok arkadasım değil yani lafın gelişi arkadaş dedim. parasıyla yapıyor, daha tam maliyet çıkartmadık xenon falan kargo herşey dahil buraya yazıcam tahmini 200-250 TL gidicek. angelli yapıcak far karartma uygulucak.
mercek olarak hella bixenon mercek kullancak.
b2s1.gif


angel olarak;
100_4717.jpg


bunu kullancak. gelinçe motora takmadan bi resmini çekerim. belki biraz aydınlatır sizi.

Fakat arkadaslar bilmem ne kadar işinize gelir internette dolaşırken üniversal mercek buldum. yani her fara oluyor ve kesme bitme olmuyor sök tak biçiminde oluyor. hatta uygulayan birinden link bile buldum;
http://www.geceucusu.com/Hazve305r-mercekli-Bi-xenon-Kit-t2156.html

buyrun arkadaslar 2. sayfada uygulaması var. çok basit kesme biçme yok. ilerde söküp yeni aldıgımız motora takabliyoruz. fakat aydınlatmasıda bi hella, bosch, valeo gibi değilmiş ama idare edermiş. kendinden angelli ve xenonu üstünde geliyor. çifti hepsiburadada 190 küsür milyon. uygulamasıda çok kolay. belki birilerinin işine yarar :)
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=264118&productid=otelf7631

kesip biçmeden takılması imkansız.

2. linkteki üründe balast da yok extradan alınacak
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
1
Cbf 150 km saati

Herkese hayırlı günler benim başımda bir dert var cbf 150 e me devir saati takmak istiyorum ama antalya manavgattaki ustaların hiçbiri anlamıyor o yüzden bende çareyi forumlarda aramaya başladım bana cbf 150 ya yurt dışı versiyonu km saati lazım yada turkiye versiyonuna uyumlu km saatine devir saati tskler şimdiden
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
@babaçi;

istersen imkansız deme arkadaşım, erdiğim linkte uygulamalı olarak göstermiş. Baktıysan görmen lazım. Hiçbir kesme biçme yok direk farın ön camını söküp ampul gibi oturtuyon. balans olayını bilemicem ama kendinden xenonlu diye satılıyor. o yuzden balansıda vardır mutlaka.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
@babaçi;

istersen imkansız deme arkadaşım, erdiğim linkte uygulamalı olarak göstermiş. Baktıysan görmen lazım. Hiçbir kesme biçme yok direk farın ön camını söküp ampul gibi oturtuyon. balans olayını bilemicem ama kendinden xenonlu diye satılıyor. o yuzden balansıda vardır mutlaka.

ön cam sökülerek yapılabilir doğrudur,izolasyonu nu iyi yapmak lazım sonra.

balastın ayrıca alınacağı yazıyor ilanda,sadece ampül varmış üzerinde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst