motorun pazarlığını yaparken bayide lastikleri değişip verin bana dedim...duroları çıkarıp shinko lastik takıp verdiler...1000 km sonunda anladımki durodan pek bir farkı yok shinkonun...istanbuldan pirelli mt 65 sipariş ettim 120tl ve 17 tl kargo toplam 137 tl tuttu...pirelli ile 4000 km yol yaptım ve yol tutuşundan pek memnun değilim...çabukta aşınıyor pirelli ama esnekliği gayet iyi...duroyla falan kıyaslanmaz pirelli ama genede çok iyi lastik değil...bu yazdıklarım lastik konusunda belki faydalı olur...selamlar..