Yani bu dururken 1. vitesten boşa geçme zorluğu herkezde oluyor? 10/40w koyup tekrar bakarım nasıl fark var mı. Zaten yaz için 10/50 almıştım kışa değiştircektim tam zamanına denk geldi.
10w-40'ta koysan motor durduğu yerde 1'den boşa geçirirken zorlanırsın.
Birtek cbf150'de değil tüm motosiklerde aşağı yukarı durum böyledir.
Çözümü ise dediğim gibi ayaklarınla hafif ileri geri yapıp vitesi boşa almak.
Eksik harfler klavyeden kaynaklanıyor, ben basıyorum o yazmadığı zaman oluyor. Eee tabi dikkat etmedende gönderiyorum. Diğer "ğ" yerine"g" koymam alışkanlık. bi çok site "ğ" yi kabul etmiyor sorunla uğraşıyorum sonra, el alışıncada bu şekilde gidiyor.
Tabi ki hepimizin arada sırada yaptığı yanlışlıklar oluyor, normaldir, zaten 4-4 lük olmamız beklenemez. Sadece biraz dikkat yeterli :cat: