Arkadaşlar bayramınız mübarek olsun. Ben halen para biriktirip motor alacağım, ppfff... Para biriktiremiyorumama bir kredi kartım olsa çoktan almıştım. Sıfır alırdım walla, ama yok elde avuçta yok
![]()
Bir honda'm var artık)))
hayırlı olsun iyi günlerde kullan :cat:
bir honda'm var artık)))
hayırlı olsun iyi günlerde kullan :cat:
hayırlı olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------
nasıl bir kask önerirsin? Yeni almayı düşünüyorumda
merhaba benim cbf 150 ile ilgili sorum olacaktı. bu motor 90 km hız için uygun mu? ya da şöyle sorayım motorun gücüne,cüssesine en uygun motoru sıkıştırmayan hız kaç olmalı?ben bu motoru almayı düşünüyorum. uzun yol olarak ankara-izmir arası kullanıcam. o yüzden düz yolda biraz sürat yapmasını istiyorum. 90 km hızı geçmem zaten. bir de şunu soracaktım acaba bu hızda motor devri yaklaşık kaç olur. malum devir saati yok motorda.
cevabınız için teşekkürler. bahsettiğiniz devir 110 km hızla giderken mi?
devir saati yok ama,ybr ile aynı olduğunu farz edersek,bu rakama yakındır
bütçen ne kadar yada ne tarz bir kask düşünüyorsun :silent:
KASK TARZI OLARAK UZUN ZAMANDIR MOTOR KULLANMADIĞIM KARAR VEREMİYORUM.İNCELEMELERİME GÖRE TAM KAPALI VE YARIM KASKLAR VAR.BEN HEM ŞEHİRİÇİ HEMDE ŞEHİR DIŞI KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN TAM KAPALI KASK DÜŞÜNÜYORUM. FAKAT ÇOĞUNLUKLA ŞEHİRİÇİ KULLANACAĞIM İÇİN TAM KAPALI KASK SIKICI OLUR MU ? DİĞER YANDAN EMNİYET AÇISINDAN TAM KAPALI KASKLAR DAHA EMNİYETLİDİR SANIRIM. BU KONUDA KARARSIZ KALDIM.SİZLER DAHA TECRÜBELİ OLDUĞUNUZ İÇİN KULLANIM AÇISINDAN HANGİSİ DAHA RAHAT VE KULLANIŞLI OLUR.ÇÜNKÜ BİR KERE ALIP DENEDİKTEN SONRA BU OLMADI YENİSİNİ ALAYIM DİYECEK KADAR BÜTÇEM YETERLİ DEĞİL.YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:cyclopsan AYRICA KASK MARKA KONUSUNDA DA HEM ÖN KOLTUKTAN OLSUN , HEM DE 5 KURUŞ OLSUN