Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
kask

Arkadaşlar kask almayı düşünüyorum.çesitli kask tipleri var. Tam kask vs.ben hem şehir içi hem de şehirler arası kullanmayı düşündüğümden hangi tipi ve markayı önerirsiniz? Tabii ucuzunu nerden temin edebileceğimi de söylerseniz sevinirim:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar bayramınız mübarek olsun. Ben halen para biriktirip motor alacağım, ppfff... Para biriktiremiyorum :) ama bir kredi kartım olsa çoktan almıştım. Sıfır alırdım walla, ama yok elde avuçta yok :D
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------



nasıl bir kask önerirsin? Yeni almayı düşünüyorumda

ls2 nin flipup yani çeneden açılır bir modeli var,fiyatı 200 tl civarı.

aynı zamanda güneş vizörlü:bounce:
 
Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
slm arkadaşlar bende 1 senedir kullandığım motorumu değiştirmek istiyorum nitetim 250 ninja ama malum fiyat ağır grliyor sizce hangisi olmalı bu motordan sonra yardımcı olursanız memnun olurum
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
3
merhaba benim cbf 150 ile ilgili sorum olacaktı. bu motor 90 km hız için uygun mu? ya da şöyle sorayım motorun gücüne,cüssesine en uygun motoru sıkıştırmayan hız kaç olmalı?ben bu motoru almayı düşünüyorum. uzun yol olarak ankara-izmir arası kullanıcam. o yüzden düz yolda biraz sürat yapmasını istiyorum. 90 km hızı geçmem zaten. bir de şunu soracaktım acaba bu hızda motor devri yaklaşık kaç olur. malum devir saati yok motorda.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
merhaba benim cbf 150 ile ilgili sorum olacaktı. bu motor 90 km hız için uygun mu? ya da şöyle sorayım motorun gücüne,cüssesine en uygun motoru sıkıştırmayan hız kaç olmalı?ben bu motoru almayı düşünüyorum. uzun yol olarak ankara-izmir arası kullanıcam. o yüzden düz yolda biraz sürat yapmasını istiyorum. 90 km hızı geçmem zaten. bir de şunu soracaktım acaba bu hızda motor devri yaklaşık kaç olur. malum devir saati yok motorda.

isteğinize cevap verecek bir motordur,düzde 110km hıza çıkabilirsiniz.bu arada motor 10.000 devir olur sanırım.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
devir saati yok ama,ybr ile aynı olduğunu farz edersek,bu rakama yakındır

Artçım ile ben düz hafif eğimli yolda 100-110 civarı bir süratle ilerledik. Çok Rüzgar olunca hız 90 ı geçmiyor. Heniz 2450 km de. Km yaptıkça açılır diyordum ama pek kilometre yapamayacağım sattığım için.

Cbf için 90-100 uygundur. Zaten gaz turu oldukça kısa. Dip gaz mecburi oluyor motor açılana kadar..
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
cbf 150 concepts fotolarını eklemiştim eğer aynı motoru kullanıyorlarsa ki öyle tahmin ediyorum devir saati 11000 de son, yani 9000 den sonra redline başlıyor.Kullananlar daha iyi bilir(tahmin edebilir :) ) ama 90-95 den sonra redline diye düşünüyorum
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
bütçen ne kadar yada ne tarz bir kask düşünüyorsun :silent:

KASK TARZI OLARAK UZUN ZAMANDIR MOTOR KULLANMADIĞIM KARAR VEREMİYORUM.İNCELEMELERİME GÖRE TAM KAPALI VE YARIM KASKLAR VAR.BEN HEM ŞEHİRİÇİ HEMDE ŞEHİR DIŞI KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN TAM KAPALI KASK DÜŞÜNÜYORUM. FAKAT ÇOĞUNLUKLA ŞEHİRİÇİ KULLANACAĞIM İÇİN TAM KAPALI KASK SIKICI OLUR MU ? DİĞER YANDAN EMNİYET AÇISINDAN TAM KAPALI KASKLAR DAHA EMNİYETLİDİR SANIRIM. BU KONUDA KARARSIZ KALDIM.SİZLER DAHA TECRÜBELİ OLDUĞUNUZ İÇİN KULLANIM AÇISINDAN HANGİSİ DAHA RAHAT VE KULLANIŞLI OLUR.ÇÜNKÜ BİR KERE ALIP DENEDİKTEN SONRA BU OLMADI YENİSİNİ ALAYIM DİYECEK KADAR BÜTÇEM YETERLİ DEĞİL.YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:cyclopsan AYRICA KASK MARKA KONUSUNDA DA HEM ÖN KOLTUKTAN OLSUN , HEM DE 5 KURUŞ OLSUN
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
KASK TARZI OLARAK UZUN ZAMANDIR MOTOR KULLANMADIĞIM KARAR VEREMİYORUM.İNCELEMELERİME GÖRE TAM KAPALI VE YARIM KASKLAR VAR.BEN HEM ŞEHİRİÇİ HEMDE ŞEHİR DIŞI KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN TAM KAPALI KASK DÜŞÜNÜYORUM. FAKAT ÇOĞUNLUKLA ŞEHİRİÇİ KULLANACAĞIM İÇİN TAM KAPALI KASK SIKICI OLUR MU ? DİĞER YANDAN EMNİYET AÇISINDAN TAM KAPALI KASKLAR DAHA EMNİYETLİDİR SANIRIM. BU KONUDA KARARSIZ KALDIM.SİZLER DAHA TECRÜBELİ OLDUĞUNUZ İÇİN KULLANIM AÇISINDAN HANGİSİ DAHA RAHAT VE KULLANIŞLI OLUR.ÇÜNKÜ BİR KERE ALIP DENEDİKTEN SONRA BU OLMADI YENİSİNİ ALAYIM DİYECEK KADAR BÜTÇEM YETERLİ DEĞİL.YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:cyclopsan AYRICA KASK MARKA KONUSUNDA DA HEM ÖN KOLTUKTAN OLSUN , HEM DE 5 KURUŞ OLSUN

Yazın yarım daha avantajlı olabilir ama bunun birde kışı var :) Bütçen kısıtlı ve tek kask almayı düşünüyorsan tam kapaı kask almalısın.Ayrıca daha güvenlidir.Çeneden gelen darbelere karşı.:cat::bounce:
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Kask

Uygun fiata uvex boss 510 compact kapalı kask ( alman malı) buldum.yukarıdaki ihtiyaçlarımı:) karşılar mı? Ne tavsiye de bulunursunuz?AYRICA ÖZELLİKLERİ İÇERİSİNDE (SUPRAVISION CAM) DİYE GEÇİYOR BUNUN ANLAMINI ANLAYAMADIM.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst