- Katılım
- 1 Eki 2008
- Mesajlar
- 326
abi sağolsun kargolar ne iş yapıyor acep :queen::queen:
buradan 10 kişi aldı bu bujilerden farklı illerde, kargoyla yollandı.Ben de İstanbul'dayım
Olursa bende alıcam 2 tane..
abi sağolsun kargolar ne iş yapıyor acep :queen::queen:
buradan 10 kişi aldı bu bujilerden farklı illerde, kargoyla yollandı.Ben de İstanbul'dayım
Olursa bende alıcam 2 tane..
Dogan88 merhabalar, benim de 8bin bakımım yaklaşıyor. Buji bana da lazım. Tek satışta 10 adet buji amak zorundayız, dolayısıyla 10 kişi toplayabilirsek alalım İsmail Abi'den.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------
ilk sorun hakkında fikrim yok ancak kesinlikle mercekli xenon tavsiye ederim. Gerisi sana kalmış hacım![]()
Arkadaşlar o zaman liste yapmaya başlayalım, uzun yol buji isteyenler;
1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
mercekli zexox nasıl oluyor erdi ? ben pek anlamıyorum..cbf için en uygunu ne ise ondan alıp taktırmak istiyorum kısa ve uzun tabi. istanbulda nerelerde satılır bu far. bir de watt v.s. bilgiler verebilirseniz sevinirim..tam olarak ne almam gerektiğini bileyim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------
4-Ben(1 tane) :queen:
erdi anladımda benim şehire baktın mı sen)
Sen benm şehire baktın mı ? :cherry:
ibrahim sen de mi istiyosun buji?![]()
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım![]()
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..
Herkese Merhaba,
son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.
ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler
bu arada herkesin kandili mübarek olsun.
selamlar arkadaşlar tekrardan
İsmail Abiiii oralardaysan ses veriver.
1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
4- stand_by (1 tane)
5- cbr125cbr (2 tane)
bu liste buji için yapılıyor.sana zahmet olacak ama...
erdi ö.m attım ama tepki yok, benm motorun bakımı geldi umarım bu hafta içi bi haber cıkar![]()
Şuanki fiyat üzerinden sıfır cbf150 almak sizce mantıklı mıdır? 4,140 lira ya ortalama ne kadar daha ekstra ücret gerekir. Diğer sorum ise yakıt tüketimi nedir? 100 km kaç litre veya km başına kaç kr. ?
:cyclopsan hacım valla ö.m gelmemiş :cyclopsan benim motorun bakımı da geldi valla, 10'lu kutunun 7'sinin alıcısı var, son 3 kaldı.
Herkese Merhaba,
son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.
ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler
bu arada herkesin kandili mübarek olsun.