Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dogan88 merhabalar, benim de 8bin bakımım yaklaşıyor. Buji bana da lazım. Tek satışta 10 adet buji amak zorundayız, dolayısıyla 10 kişi toplayabilirsek alalım İsmail Abi'den.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------



ilk sorun hakkında fikrim yok ancak kesinlikle mercekli xenon tavsiye ederim. Gerisi sana kalmış hacım :)

mercekli zexox nasıl oluyor erdi ? ben pek anlamıyorum..cbf için en uygunu ne ise ondan alıp taktırmak istiyorum kısa ve uzun tabi. istanbulda nerelerde satılır bu far. bir de watt v.s. bilgiler verebilirseniz sevinirim..tam olarak ne almam gerektiğini bileyim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

Arkadaşlar o zaman liste yapmaya başlayalım, uzun yol buji isteyenler;

1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)

4-Ben :) (1 tane) :queen:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba..

ilk mesajlarımda yazdığım motor ısınınca gelen şıkırtı sesi tamamen gitti.Egzantirik gergisi değişti ve sibop ayarı yapıldı.Motor şimdi çok güzel oldu.Bu sorunu yaşayan arkadaşlar varsa sorun,egzantirik gergi değişimi ile hallediliyor..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
mercekli zexox nasıl oluyor erdi ? ben pek anlamıyorum..cbf için en uygunu ne ise ondan alıp taktırmak istiyorum kısa ve uzun tabi. istanbulda nerelerde satılır bu far. bir de watt v.s. bilgiler verebilirseniz sevinirim..tam olarak ne almam gerektiğini bileyim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------



4-Ben :) (1 tane) :queen:

1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
4- stand_by (1 tane)

abi normalde sadece kısa olan farın önüne bir tür motorlu mercek yerleştiriyorlar. Bu sayede hem uzun kısa yapabiliyor hem de diğer araç sürücülerini rahatsız etmeyen bir xenon fara sahip oluyorsunuz. bu xenon farlar trafikte de yasak değil. merceksiz xenonlar yasak.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
dün çok sevdiğim bir arkadaşım 1100 cc suzıkı motoru ile kaza yaptı hata kendindeydi şehir içinde aşırı yaptı asıl sorun kask mont dizlik eldiven hiç birini kullanmıyordu simdi sağ ayağı 3 yerden kırık omzu çatlak hayati tehlike yok ama hastanede ortalığı yıkıyordu bacağım diye.Allah cümlemizi böyle kazalardan korusun gerçekten kask mont dizlik eldiven tam korumasız yola çıkmayalım hepimize kazasız sürüşler arkadaşlar.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
gecmiş olsun daha dikkatli olalım olur olmaz yerlerde hız yapmayalım o makinaya korumasız binilirmi yahuu tekrar gecmiş olsun.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım :)
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..

KaptanHasan egsozun durumu nedir , yüksek devirde zırıltı vs. bozuk sesler geliyomu ? Diğer marka egsozların (smokehead,tiger vs.)fiyatına göre senin aldığın egsoz fiyatı gayet iyi. Birde egsoz sadece susturucu olarakmı satılıyor, yoksa borusuyla birliktemi ? Bende ilerde taktırmayı düşünüyorumda biraz ses değişikliği için.O yüzden bu kadar soru sordum :)
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Herkese Merhaba,

son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.

ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler

bu arada herkesin kandili mübarek olsun.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
selamlar arkadaşlar tekrardan

İsmail Abiiii oralardaysan ses veriver.

1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
4- stand_by (1 tane)
5- cbr125cbr (2 tane)


bu liste buji için yapılıyor.sana zahmet olacak ama...
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Arkadaşlar bugün motorun 1000 km bakımı yaptırdım mototalde ilk bakım ücreti 15 tl sadece yağın parası alınıyor bütün kontrol yapıldı SHELL SX4 15W50 yağ kondu. Motor gayet rahatlamış ayarlarlardan sonra gayet mutlu ve memnunuz motorumla. Yeni alcakalara bilgi olsun diye yazıdım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:00 ----------

Herkese Merhaba,

son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.

ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler

bu arada herkesin kandili mübarek olsun.

Dostum fiyatı geyet iyi fakat iyi bi ustaya göster kesinlikle ne olur ne olmaz. Bide depo biraz mat geldi bana fotolardan da olabilir ama kaza vs. yapılmıs olabilr.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Şuanki fiyat üzerinden sıfır cbf150 almak sizce mantıklı mıdır? 4,140 lira ya ortalama ne kadar daha ekstra ücret gerekir. Diğer sorum ise yakıt tüketimi nedir? 100 km kaç litre veya km başına kaç kr. ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
selamlar arkadaşlar tekrardan

İsmail Abiiii oralardaysan ses veriver.

1- erdi_arikan (1 tane)
2- Dogan88 (1 tane)
3- Bruce65 (2 tane)
4- stand_by (1 tane)
5- cbr125cbr (2 tane)


bu liste buji için yapılıyor.sana zahmet olacak ama...

erdi ö.m attım ama tepki yok, benm motorun bakımı geldi umarım bu hafta içi bi haber cıkar :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Şuanki fiyat üzerinden sıfır cbf150 almak sizce mantıklı mıdır? 4,140 lira ya ortalama ne kadar daha ekstra ücret gerekir. Diğer sorum ise yakıt tüketimi nedir? 100 km kaç litre veya km başına kaç kr. ?

koruma demiri ve imkanın var ise xenon taktırmalısın.

10,2 krş yakıyorum şuan km başına:cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
:cyclopsan hacım valla ö.m gelmemiş :cyclopsan benim motorun bakımı da geldi valla, 10'lu kutunun 7'sinin alıcısı var, son 3 kaldı.

Aydoğanx son günlerde Topiçe uğramıyor,okuyunca eminim cevap verecektir...bujilerinizi bakımdan sonrada değiştirseniz farketmez.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

Herkese Merhaba,

son 1 senedir cbr 125 kullanıyordum. 1 ay önce sattım. şimdi cbf 150 bakıyorum. ankarada oturuyorum. sanki fiyatlar biraz artmış gibi mi? siz ne dersiniz? şu ilandaki motor hakkında söyleyebilecek birşeyiniz var mı? hani fiyatı ya da sizin görüp de benim göremediğim bir parçası hakkında filan? alır almaz yağını bujisini lastiğini değiştirmeyi düşünüyorum.

ya da çevrenizde veya içinizden biri satmak isterse irtibata geçebiliriz.
herkese iyi günler

bu arada herkesin kandili mübarek olsun.

Burdan göründüğü kadarıyla fena değil ancak bir ustaya göstermeden almamak lazım,fiyat ta makul...
senin ve tüm CBF ahalisinin kandilini kutlarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst