havaların aşırı ısınması sonucu daha kalın olan 20w50 yağ kullandıklarını söylüyolar, ama bu yağ motorun bunalımlı çalışmasına neden oluyo... yani piston kolu ve krank mili zaten yağın içinde döndüğünden kalın yağ onları yoruyo.. bu yüzden yağ çok aşırı eksildiği zaman yada ince bir yağ kullanıyosanız ani performans artışı oluyo motorda'ki aslında bu sakıncalı bir durum... özellikle ilk çalıştırma ve gazlama sırasında sübap kesme gibi bir sorun kaçınılmaz oluyo... ve şu far meselesine gelirsek arkadaşlar uzun kısa anahtarı direk olarak altarnatöre bağlı ama selektör butonu varya öndeki işte o aküye bağlı motor çalışmıyo olsa bile selektör yapabiliyosunuz:cat: ben selektör butonundan sadece 4 cm lik bir kabloyla uzun kısa anahtarına bir köprü atıp arayada 2 yönlü çıt çıt anahtar koydum, bu sayede özellikle gece şehiriçi trafiğinde direk aküden alıyorum elektriği haaa uzun yola gideceksem altarnatör tarafına çeviriyorum anahtarı... yakında birde zenon takmam lazım ama nezaman kimbilir...