Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi beni yazın. Görünüşüde bizim aynalardan kat kat iyi duruyor, yalnız böyle aynanın yarısı dışa sarkık güzel duruyormu metehan abi? Eğer getirtilecekse beni direk yazın.

Tamam hacı kanka...bu malı muhtemelen İzmirden Dombili Erhana aldırıcaz...:p

Wıwı Ayna Listesi...ayna 10 lira beyler yani bedava...para adres işlerini Erhana havale edicez...ben listeyi tutuyorum...

mmucit..
rebornx4...

Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...gidon hafiifledi...görüş mesafem %100 oldu...ve plastik kaplaması şık duruyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Tamam hacı kanka...bu malı muhtemelen İzmirden Dombili Erhana aldırıcaz...:p

Wıwı Ayna Listesi...ayna 10 lira beyler yani bedava...para adres işlerini Erhana havale edicez...ben listeyi tutuyorum...

mmucit..
rebornx4...

Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...gidon hafiifledi...görüş mesafem %100 oldu...ve plastik kaplaması şık duruyor...

Aman be abi benim kafa alışmış gidonun geçtiği yerden motor geçecek diye. Giderayak x5 , q7 aynası almayalım levent trafiğinde :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aman be abi benim kafa alışmış gidonun geçtiği yerden motor geçecek diye. Giderayak x5 , q7 aynası almayalım levent trafiğinde :queen:

Hacı bende aynı kafadayım ama biraz dikkat ediyorum yavaş giriyorum ...illaki ucundan değiyor...aslında eski dengesiz araya dalışım kalmadı desem belki lehime bir durum...değeceğini anlayınca ayağımı yere koyup çaprazlama yapıyorum gidonu illaki geçiyorum...ama ayna ilk darbede gümler emin ol...(bence)

bana müsade beyler...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Tamam hacı kanka...bu malı muhtemelen İzmirden Dombili Erhana aldırıcaz...:p

Wıwı Ayna Listesi...ayna 10 lira beyler yani bedava...para adres işlerini Erhana havale edicez...ben listeyi tutuyorum...

mmucit..
rebornx4...

Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...

Benim hong kongdan gelecek "ciks" :p aynalarımdan memnun kalmazsam listeye dahil olacağım.
Satıcı eleman Hongkong'dan ayın 19'unda çıkarmış kargoyu, 24'ünde TR-İstanbula gelmiş,
3 gündür ptt posta işleme merkezinde bekliyor:pr:
Adamların keyfi yerine gelirse benim ayna istanbuldan ankaraya gelecektir heralde.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Tamam hacı kanka...bu malı muhtemelen İzmirden Dombili Erhana aldırıcaz...:p

Wıwı Ayna Listesi...ayna 10 lira beyler yani bedava...para adres işlerini Erhana havale edicez...ben listeyi tutuyorum...

mmucit..
rebornx4...
peyami

Abi biraz midasın eşşek kulaklarına döndü hareket ve aralara derelere girme alanım kısıtlansada 1-2 günde bu detaya alışıyorsun aklına bile gelmiyor...gidon hafiifledi...görüş mesafem %100 oldu...ve plastik kaplaması şık duruyor...

mmucit..
rebornx4...
peyami

metehan kardeşim bende ekledim kendimi (para nasıl istiyorsan yollarım)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
haklısınız dogru sölüyosunuz zaten şimdi çift işte çalışıyom motoru hemen alabilmek için günlük 16 saat çalışıyom umarım emegime degecek bi motordur beni yarı yolda bırakmaz hevesimi boşa çıkarmaz
:p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Benim hong kongdan gelecek "ciks" :p aynalarımdan memnun kalmazsam listeye dahil olacağım.
Satıcı eleman Hongkong'dan ayın 19'unda çıkarmış kargoyu, 24'ünde TR-İstanbula gelmiş,
3 gündür ptt posta işleme merkezinde bekliyor:pr:
Adamların keyfi yerine gelirse benim ayna istanbuldan ankaraya gelecektir heralde.

ismail bende ayna istiyorumm
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail bende ayna istiyorumm

@mimoza_cbf_
Aynalar Ankara'da değil Ferhat :) Yukarıdaki liste muhtemelen İzmirden alınacak.
Gerçi henüz ortalıkta Vascodan yada İzmirden bu işi yapabilecek bi arkadaş çıkmadı ama çıkar birisi inşallah:)

Bana gelecek aynaları diyorsan eğer ebay üzerinden hongkongdan aldım ve fiyatı 43-44 lira gibi bişey tutuyor. YBR aynasından daha pahalı.
Henüz kargoda, elime ulaşmadı. Kargom gelince motosiklete takıp resimlerini paylaşacağım.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
haklısınız dogru sölüyosunuz zaten şimdi çift işte çalışıyom motoru hemen alabilmek için günlük 16 saat çalışıyom umarım emegime degecek bi motordur beni yarı yolda bırakmaz hevesimi boşa çıkarmaz
:p
emin ol asla pişman olmayacaksın kardeş.

benim sirkeciden aldığım aynalar mete_han abinin dediği gibi onun aynalarına göre kısa ama farkettiğim bir şey var, mete_han abideki aynalar sanki gidondan biraz daha çıkık. Ben aynalarımdan memnunum valla :D ama alışmak biraz zamanımı aldı. Şimdi iyiyim.

Lastik alacağım, irc 100 istiyorum arkayı, mete abi tutturdu illa miş diye... bana göre pahalı ya hem de miş 100'lük yok sanırım. irc daha yakın geliyor bana, virajlara biraz sert giriyorum ben o yüzden 100'lük bana daha uygun. kızaklamaya gelince kuryelerden edindiğim bilgilere göre (ki sorduğum kuryelerin hepsinde irc vardı) irc de kızaklamıyormuş, iyi diyorlar.

ayna tamam
lastik eksik
xenon eksik

arkadaşlar, başka bildiğiniz hayatî önem taşıyan ve değiştirilmesi gereken bir şey var mı sizce?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar, başka bildiğiniz hayatî önem taşıyan ve değiştirilmesi gereken bir şey var mı sizce?

Buji :p:p:queen: şaka şaka

En önemlisi lastikler. Ama lastiğini değiştirmiş olsan bile motoru limitlerde kullanmanı tavsiye etmiyorum.
Bir virajda yatmışken önüne çıkabilecek ufak bir taş parçası çok kolaylıkla yeri öpmemizi sağlayabiliyor.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
@mimoza_cbf_
Aynalar Ankara'da değil Ferhat :) Yukarıdaki liste muhtemelen İzmirden alınacak.
Gerçi henüz ortalıkta Vascodan yada İzmirden bu işi yapabilecek bi arkadaş çıkmadı ama çıkar birisi inşallah:)

Bana gelecek aynaları diyorsan eğer ebay üzerinden hongkongdan aldım ve fiyatı 43-44 lira gibi bişey tutuyor. YBR aynasından daha pahalı.
Henüz kargoda, elime ulaşmadı. Kargom gelince motosiklete takıp resimlerini paylaşacağım.

abi, 2 ya da 5 haziranda geliyorum ankaraya, memleketime, yaverimle beraber:) yanına da uğramak isterim.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
burdan çıkıyorki benim aynalarda kısa gruptan ama bende memnunum. hem aşırı çıkıntı yapmıyor gidondan hem arkamı görüyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Kafam karıştı şimdi kısa aynalarda güzel gösteriyorsa onlardanmı alsak ne. Tamam dikkatli girer çıkarız sorun değilde, bi çarparsak bizim ayna 10tl , q7 aynası 1000tl ne olacak şimdi :cherry: Kısa kullananlar memnunmu, bizim eski aynaya göre ne farkı var?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
döneklik yapıyo desene:)valla asfalt motorcularına mişlen on numara mete abi aldıktan sonra övmeye başladı bende bugün korkmadan virajlara yatıyorum:)gerçekten güven veriyor hiç bu kadar yatırmamıştım motoru ama lastikler yattıkça yatıyor valla:mrgreen:bide arka lastik kalınlığı 100 olsa tamam artık:)

sen daha dur abi mişlenlerle bide yağmurda git daha zevkli oluyo full yağmurda lastikler sanki daha sağlam tutuyo yeri su değilde bali yağıyo sanki:mrgreen:

bende övmeye başladım ya helal olsun sana abi:)ama sölediklerinizden onu çıkarıyorum öbür lastikler dandikmiş harbiden,kullanmadığım için bişe diyemiyorum..

Mücahit fazla zorlama bence limitlerini. Çünki bildiğin virajda bile seni süprizler bekliyor olabilir. Geçende başıma geldi, virajın içi çamur dolu idi. Kamyonla toprak mı ne taşımışlar.

Arkadaşlar cfsine ybr aynası taktırmak isteyenler...yan sanayide markamı olur demeyin oluyor...ayna üzerinde WIWI yazan aynayı Sirkecide bulamadık...

Erdiye aldığımız kısa saplıydı ve hemen ilk arızasını verdi sağ teki...geri dönüp değiştirdik...

bu marka çin aynası sağlam...işçilikten belli...bu WİWİ yi getiren adamlar İzmirde şu kişiler...

ve ayna çifti ne kadar tahmin edin..

çifti 10 tl...:pr:


http://www.motorcuhayri.com.tr/



FEVZİPAŞA BULVARI 1366 SOK. NO :1/B BASMANE/İZMİR TEL +90 232 4450291




almanız gereken ayna burada...yeni takım uzun saplı ybr ayna takımı...burada ben Gültepede tesadüfen buldum bu WİWİ yi...




http://www.motorcuhayri.com.tr/GRUPLAR/AYNA GRUBU.htm

adamları aradım perakende satışlarıda var...ama İzmirden biri toptan alırda ihtiyacı olanlara yollarsa çok makbule geçer...uzun saplı olan dikkat edin...dün kısa saplı aldık Erdiye aslında görüyorum dedi ama çok işlevsel değil...



Aynanın ilk müşterilerdinden biri Samsundan mmucit biraderim...bi liste oluşturalım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

uzun kısa yeni eski takım benimde kafam karıştı aslında...tek yapmanız gereken taktıktan sonra aynanın %50 si gidonun bittiği yerden dışarı kaymış olması...ölçüyü buna göre yapın...uzun kısa anlarsınız aslında...

Metehan abi ben de aslında soracaktım fiyatını, ama işte sen benden önce davranmışsın. Eğer izmirden kimse ile irtibat kuramazsak ben bu işi üstlenebilirim. Kargo olarak ise favorim ptt kargo:cherry: Ama isteyenlere başka firmalarlada yollayabilirim. Tabii önce bir bekleyelim.:p

haklısınız dogru sölüyosunuz zaten şimdi çift işte çalışıyom motoru hemen alabilmek için günlük 16 saat çalışıyom umarım emegime degecek bi motordur beni yarı yolda bırakmaz hevesimi boşa çıkarmaz
:p

Çok da kasma, herşeyin hayırlısı.

@mimoza_cbf_
Aynalar Ankara'da değil Ferhat :) Yukarıdaki liste muhtemelen İzmirden alınacak.
Gerçi henüz ortalıkta Vascodan yada İzmirden bu işi yapabilecek bi arkadaş çıkmadı ama çıkar birisi inşallah:)

Bana gelecek aynaları diyorsan eğer ebay üzerinden hongkongdan aldım ve fiyatı 43-44 lira gibi bişey tutuyor. YBR aynasından daha pahalı.
Henüz kargoda, elime ulaşmadı. Kargom gelince motosiklete takıp resimlerini paylaşacağım.

Aslında senin aynalar şekil ama artık ben bu aynalardan bıktım. Adam gibi göstersinde arkayı, isterse uzaylı anteni gibi olsun. O moddayım yani. Kafamı çevirmeden arkayı görmek istiyorum.

emin ol asla pişman olmayacaksın kardeş.

benim sirkeciden aldığım aynalar mete_han abinin dediği gibi onun aynalarına göre kısa ama farkettiğim bir şey var, mete_han abideki aynalar sanki gidondan biraz daha çıkık. Ben aynalarımdan memnunum valla :D ama alışmak biraz zamanımı aldı. Şimdi iyiyim.

Lastik alacağım, irc 100 istiyorum arkayı, mete abi tutturdu illa miş diye... bana göre pahalı ya hem de miş 100'lük yok sanırım. irc daha yakın geliyor bana, virajlara biraz sert giriyorum ben o yüzden 100'lük bana daha uygun. kızaklamaya gelince kuryelerden edindiğim bilgilere göre (ki sorduğum kuryelerin hepsinde irc vardı) irc de kızaklamıyormuş, iyi diyorlar.

ayna tamam
lastik eksik
xenon eksik

arkadaşlar, başka bildiğiniz hayatî önem taşıyan ve değiştirilmesi gereken bir şey var mı sizce?

Motosiklette en önemlisi lastikmiş. Sonra ayna. Gece sürüşleri için xenon yani yeterli ve fazlası aydınlatma.

Yoksa bu liste uzar gider, fazla abartmadan cebine göre alırsın bişiler. (Koruma demirlerin olduğundan ona değinmedim.)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu uzunlar setra aynası gibi ne öyle, ben bunu almam makas atarken sıkıntı olur:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim hong kongdan gelecek "ciks" :p aynalarımdan memnun kalmazsam listeye dahil olacağım.
Satıcı eleman Hongkong'dan ayın 19'unda çıkarmış kargoyu, 24'ünde TR-İstanbula gelmiş,
3 gündür ptt posta işleme merkezinde bekliyor:pr:
Adamların keyfi yerine gelirse benim ayna istanbuldan ankaraya gelecektir heralde.

Aydoğancım aynalarına aman çok dikkat et nazara gelmesin...çevrede çok çakal var...:p

mmucit..
rebornx4...
peyami

metehan kardeşim bende ekledim kendimi (para nasıl istiyorsan yollarım)

Hacı şimdi kısa uzun muhabbeti çıktı ben işin içine zevkler girince bu işden caydım...herkes kendi imkanlarıyla alsın abi ben uzun kısa beğenisine göre karışmak istemiyorum...WIWI almaya bakın diyorum sadece...WIWI logosu aynanın üzerinde bariz olarak görülüyor bu arada...bu şekilde tanırsınız...

@mimoza_cbf_
Aynalar Ankara'da değil Ferhat :) Yukarıdaki liste muhtemelen İzmirden alınacak.
Gerçi henüz ortalıkta Vascodan yada İzmirden bu işi yapabilecek bi arkadaş çıkmadı ama çıkar birisi inşallah:)

Bana gelecek aynaları diyorsan eğer ebay üzerinden hongkongdan aldım ve fiyatı 43-44 lira gibi bişey tutuyor. YBR aynasından daha pahalı.
Henüz kargoda, elime ulaşmadı. Kargom gelince motosiklete takıp resimlerini paylaşacağım.

ben ayna işine karışmıyorum hacı...:cat:



abi, 2 ya da 5 haziranda geliyorum ankaraya, memleketime, yaverimle beraber:) yanına da uğramak isterim.

Bekle Angara erdi geliyor...:p

yaverin kim len...


selamlar,
beni de ekleyebilirsiniz ayna için, İstanbul'dayım.

Hacı İstanbulda biraz araştırın bence...ama İzmirdeki elemanlarda kargoyla yolluyor...

Metehan abi ben de aslında soracaktım fiyatını, ama işte sen benden önce davranmışsın. Eğer izmirden kimse ile irtibat kuramazsak ben bu işi üstlenebilirim. Kargo olarak ise favorim ptt kargo:cherry: Ama isteyenlere başka firmalarlada yollayabilirim. Tabii önce bir bekleyelim.:p



Çok da kasma, herşeyin hayırlısı.



Aslında senin aynalar şekil ama artık ben bu aynalardan bıktım. Adam gibi göstersinde arkayı, isterse uzaylı anteni gibi olsun. O moddayım yani. Kafamı çevirmeden arkayı görmek istiyorum.



Motosiklette en önemlisi lastikmiş. Sonra ayna. Gece sürüşleri için xenon yani yeterli ve fazlası aydınlatma.

Yoksa bu liste uzar gider, fazla abartmadan cebine göre alırsın bişiler. (Koruma demirlerin olduğundan ona değinmedim.)

Dostum ben devreden çıktım istersen sen olaya el at...:cat:

organize olun hacı artık işin içine zevk beğeni faktörü girdi...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hacı şimdi kısa uzun muhabbeti çıktı ben işin içine zevkler girince bu işden caydım...herkes kendi imkanlarıyla alsın abi ben uzun kısa beğenisine göre karışmak istemiyorum...WIWI almaya bakın diyorum sadece...WIWI logosu aynanın üzerinde bariz olarak görülüyor bu arada...bu şekilde tanırsınız...








Hacı İstanbulda biraz araştırın bence...ama İzmirdeki elemanlarda kargoyla yolluyor...



Dostum ben devreden çıktım istersen sen olaya el at...:cat:

organize olun hacı artık işin içine zevk beğeni faktörü girdi...:cat:

Beyler uzun-kısa olayında ben uzun vede wiwi diyorum. İsteyen varsa bu şekilde organize olabiliriz. Durun ben şunları bi arayayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 ----------

Evet aradım, adamlar toptan satıyorlarmış. En az 120 adet :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 ----------

Yalnız metehan abinin verdiği faks nosundan arayınca tekli(çift yani) satmaya razı oldular. :)
Aynalar tek tip wiwi marka uzun saplı diyemiyorlar çünki tek tip. Varsa isteyen adını yazdırsın. Fiyat 10 tl.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim görüştüğüm kişide mal verdiği adamın telini söyledi İstanbuldan aradım yanlış almışım noyu faks çıktı...verebileceğini söyledi...sen mal almaya gelen birine toptan satıyoruz dermisin ..perakende satışımız var diye linklerinde belirtmişler dostum...

o zaman İstanbula kime mal veriyorlarsa ona ulaşsanız...daha mantıklı aslında...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst