İlhan kardeşim;
Bujini yolladım. Özel mesajla kargo takip linkinide gönderdim sana.
Hayırlı olsun
teşekkür ettim,
bundan sonra parça konusunda aydoğanx ten başkasını tanımam, aydoğan 1 honda 2![]()
teşekkür ettim,
bundan sonra parça konusunda aydoğanx ten başkasını tanımam, aydoğan 1 honda 2![]()
ismail bujilerin 2 tanesini de ben alıyorum. ayır bana.
rezilliğe bak. 6 kodlu buji takıyorlar diye bujimizi, sg kodlu yağ koyuyorlar diye yağımızı yanımızda götüreceğiz serviser:
Kaba taslak olduğunu söylemişsin daha ince ayrıntılarla daha hoş durur kanaatindeyim
Bende Erdi Arıkan'ın yani soyadı benzeşmesi var o arkadaşla bizim
Tam hatırlamıyorum ama onun ön camda Atatürk portresi vardı herhalde..
Onun gibi birşey istiyorum oda sticer şeklinde mi kendisine sorucaktımda bayadır göremiyorum..Bilen varsa söyleyebilir mi![]()
@jr.
Tamam Evren, 2 tanede sana ayırdık. Kaldı geriye, son 2 buji
Honda Türkiye bu konuda yetkili servisleri eğitmiyor mu?
Benim bildiğim (en azından olduğunu düşündüğüm) belli sürelerde periyodik olarak seminer tarzında ustalara eğitimler verilmesi lazım.
Gerçi belki ustalara veriliyordur ama servis yetkilileri ustanın önüne getirip "bu yağdan kullanacaksınız" , "bu bujiden kullanacaksınız" derse usta ne yapsın?
Tamam Zeki ekliyorum senide listeye. Son bujide sana gitti.Aydogan kardeş bir tanede daha ben istedim sana özel attım okursan teşekkürler
1 tanede ben alabilirmiyim
@jr.
Tamam Evren, 2 tanede sana ayırdık. Kaldı geriye, son 2 buji
Honda Türkiye bu konuda yetkili servisleri eğitmiyor mu?
Benim bildiğim (en azından olduğunu düşündüğüm) belli sürelerde periyodik olarak seminer tarzında ustalara eğitimler verilmesi lazım.
Gerçi belki ustalara veriliyordur ama servis yetkilileri ustanın önüne getirip "bu yağdan kullanacaksınız" , "bu bujiden kullanacaksınız" derse usta ne yapsın?
[/COLOR]satayım metehan abi tanesi 25 lira :mrgreen:
bizim yetişme tarzımızda yaş önce gelir. istersen 2sini bile alabilirsin. ismaile söyle kaç tane istersen benden düşüp sana yazsın.
sen almadın mı ya?
Aydogan kardeş bir tanede daha ben istedim sana özel attım okursan teşekkürler
Abi kendime yedek...birdaha uğraşmayayım bir daha ...:cat: 1 tanesi yeter hacı...:cat:
Zeki abi sen benim adıma 12 lirayı Aydoğana yollarmısın hesap işlerinden çakmam pek...kargo sana gelsin bu sefer ben senden teslim alayım...teslim alırken buji ücretini takdim ederim...uygunmudur...:cat:
Aydoğan usta zeki abiye 2 yollayıver...:cat:
Abi kendime yedek...birdaha uğraşmayayım bir daha ...:cat: 1 tanesi yeter hacı...:cat:
Zeki abi sen benim adıma 12 lirayı Aydoğana yollarmısın hesap işlerinden çakmam pek...kargo sana gelsin bu sefer ben senden teslim alayım...teslim alırken buji ücretini takdim ederim...uygunmudur...:cat:
Aydoğan usta zeki abiye 2 yollayıver...:cat:
abi bi kullan şu bujiyide sonra alırdık yine topludaha kullanmadan stok yapıyosun
valla bugün baya gezdiniz bi iki resim koymadın şuan beynim salça oldu derslerden bari gözüm gönlüm açılırdı:mrgreen:
olur problem degil kardeş
115 den yukarı cıkamadım anlatmıştım sana metehan kardeş ben bujıyi sıkarken kırdım dandik bi bujı vardı üstünde 2 3 marşta calışıyordu bu bujide sorun yok tek merşta calışıyor iyi geldi birde yedek alım dedim.bu bujide hız denemedim daha fırsat olmadı.