Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı gittiğimiz yere 3.köprü yapılacak iymi..Cennetin içine nasıl edilir bunu biz çok iyi biliriz...

Kalbin fesatmış ne diyim... :p
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail bujilerin 2 tanesini de ben alıyorum. ayır bana.

rezilliğe bak. 6 kodlu buji takıyorlar diye bujimizi, sg kodlu yağ koyuyorlar diye yağımızı yanımızda götüreceğiz servise :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail bujilerin 2 tanesini de ben alıyorum. ayır bana.

rezilliğe bak. 6 kodlu buji takıyorlar diye bujimizi, sg kodlu yağ koyuyorlar diye yağımızı yanımızda götüreceğiz servise :pr:

@jr.
Tamam Evren, 2 tanede sana ayırdık. Kaldı geriye, son 2 buji

Honda Türkiye bu konuda yetkili servisleri eğitmiyor mu?
Benim bildiğim (en azından olduğunu düşündüğüm) belli sürelerde periyodik olarak seminer tarzında ustalara eğitimler verilmesi lazım.
Gerçi belki ustalara veriliyordur ama servis yetkilileri ustanın önüne getirip "bu yağdan kullanacaksınız" , "bu bujiden kullanacaksınız" derse usta ne yapsın?
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
Kaba taslak olduğunu söylemişsin daha ince ayrıntılarla daha hoş durur kanaatindeyim:)

Bende Erdi Arıkan'ın yani soyadı benzeşmesi var o arkadaşla bizim:p
Tam hatırlamıyorum ama onun ön camda Atatürk portresi vardı herhalde..
Onun gibi birşey istiyorum oda sticer şeklinde mi kendisine sorucaktımda bayadır göremiyorum..Bilen varsa söyleyebilir mi:p

sticer şeklinde değil benimki o pahalıya geliyor benim kullanacağım araç folyosu mt2 si ist. 10-15 ytl arası onu maket bıçağığla kesicem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

IMG0291A.jpg

çantalar güzelmiş güle güle kullan bende bu ara çanta araştırıyorum bu çantalardan memnunmusun nerden ve kaça mal oldu bana bu konuda yardımcı olursan çok minnettar kalırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

@jr.
Tamam Evren, 2 tanede sana ayırdık. Kaldı geriye, son 2 buji

Honda Türkiye bu konuda yetkili servisleri eğitmiyor mu?
Benim bildiğim (en azından olduğunu düşündüğüm) belli sürelerde periyodik olarak seminer tarzında ustalara eğitimler verilmesi lazım.
Gerçi belki ustalara veriliyordur ama servis yetkilileri ustanın önüne getirip "bu yağdan kullanacaksınız" , "bu bujiden kullanacaksınız" derse usta ne yapsın?

1 tanede ben alabilirmiyim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Aydogan kardeş bir tanede daha ben istedim sana özel attım okursan teşekkürler
Tamam Zeki ekliyorum senide listeye. Son bujide sana gitti.

1 tanede ben alabilirmiyim

Senide ekledim Cleanwork



Elimde kalan son bujilerin dağıtım listesi:
1 - muratgün - 1 Adet
2 - jr. - 2 Adet
3 - semih varol - 1 Adet
4 - Cleanwork - 1 Adet
5 - zeki cbf - 1 Adet

Elimdeki tüm bujiler bitmiştir arkadaşlar.
Listeden kargo ile göndereceğim arkadaşlar bana Özel Mesaj ile adres bilgilerini göndersinler.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
@jr.
Tamam Evren, 2 tanede sana ayırdık. Kaldı geriye, son 2 buji

Honda Türkiye bu konuda yetkili servisleri eğitmiyor mu?
Benim bildiğim (en azından olduğunu düşündüğüm) belli sürelerde periyodik olarak seminer tarzında ustalara eğitimler verilmesi lazım.
Gerçi belki ustalara veriliyordur ama servis yetkilileri ustanın önüne getirip "bu yağdan kullanacaksınız" , "bu bujiden kullanacaksınız" derse usta ne yapsın?

honda onları eğitiyor ellerine bi sertifika tutuşturuyor gönderiyor o kadar, bi daha parça konusunda onların sözü geçmiyor, neyle anlaşması varsa onları kullanıyorlar.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evren Başkan şu iki bujiden birini bana bıraksana hacı abi...:king: ::friends:

::148::
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çantalar motomaxtan. fiyatı 160 lira. tabi ki memnunum. kumaş çantalar, sert çantalardan daha spor duruyor. körükleri açıp resmini çekerim tam 2 katına çıkıyor. 45er litreydi sanırım. yağmurluk ve omuz askıları var. kalıplı dursun diye kalıpları var içerisinde. motor yıkanırken üzerinden sökmeden tazyikli suyla pırıl pırıl oluyor.

tepedeki çantayı da ucuza bulursam genişletip, yan çantaların hizasında bitireceğim. arkadan daha güzel olacak.

kumaş çanta düşünen arkadaşlar çantanın ve kuşakların temas ettiği her yere folyo çekmeyi aman ihmal etmeyin astarı görürsünüz yoksa bir gezide.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

satayım metehan abi tanesi 25 lira :mrgreen:

bizim yetişme tarzımızda yaş önce gelir. istersen 2sini bile alabilirsin. ismaile söyle kaç tane istersen benden düşüp sana yazsın.

sen almadın mı ya?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]satayım metehan abi tanesi 25 lira :mrgreen:

bizim yetişme tarzımızda yaş önce gelir. istersen 2sini bile alabilirsin. ismaile söyle kaç tane istersen benden düşüp sana yazsın.

sen almadın mı ya?

Abi kendime yedek...birdaha uğraşmayayım bir daha ...:cat: 1 tanesi yeter hacı...:cat:

Aydogan kardeş bir tanede daha ben istedim sana özel attım okursan teşekkürler

Zeki abi sen benim adıma 12 lirayı Aydoğana yollarmısın hesap işlerinden çakmam pek...kargo sana gelsin bu sefer ben senden teslim alayım...teslim alırken buji ücretini takdim ederim...uygunmudur...:cat:

Aydoğan usta zeki abiye 2 yollayıver...:cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Abi kendime yedek...birdaha uğraşmayayım bir daha ...:cat: 1 tanesi yeter hacı...:cat:



Zeki abi sen benim adıma 12 lirayı Aydoğana yollarmısın hesap işlerinden çakmam pek...kargo sana gelsin bu sefer ben senden teslim alayım...teslim alırken buji ücretini takdim ederim...uygunmudur...:cat:

Aydoğan usta zeki abiye 2 yollayıver...:cat:

abi bi kullan şu bujiyide sonra alırdık yine toplu:)daha kullanmadan stok yapıyosun:)

valla bugün baya gezdiniz bi iki resim koymadın şuan beynim salça oldu derslerden bari gözüm gönlüm açılırdı:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Abi kendime yedek...birdaha uğraşmayayım bir daha ...:cat: 1 tanesi yeter hacı...:cat:



Zeki abi sen benim adıma 12 lirayı Aydoğana yollarmısın hesap işlerinden çakmam pek...kargo sana gelsin bu sefer ben senden teslim alayım...teslim alırken buji ücretini takdim ederim...uygunmudur...:cat:

Aydoğan usta zeki abiye 2 yollayıver...:cat:

Güncellenen liste ile elimde kalan son bujilerin dağıtım listesi:
1 - muratgün - 1 Adet
2 - jr. - 1 Adet
3 - semih varol - 1 Adet
4 - Cleanwork - 1 Adet
5 - zeki cbf - 2 Adet
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaz metehan hocama yedek!

bizim 16 bine 9500 km'miz var. 2 sene eder alırız yine :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bi kullan şu bujiyide sonra alırdık yine toplu:)daha kullanmadan stok yapıyosun:)

valla bugün baya gezdiniz bi iki resim koymadın şuan beynim salça oldu derslerden bari gözüm gönlüm açılırdı:mrgreen:

Hacı makinamdan 8 serisi çıkmasını beklerken 6 serisi çıkınca 9 serisini öpüp başımın üzerine koyucam...Kutsal Buji onlar...biraz saygı...:p
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
115 den yukarı cıkamadım anlatmıştım sana metehan kardeş ben bujıyi sıkarken kırdım dandik bi bujı vardı üstünde 2 3 marşta calışıyordu bu bujide sorun yok tek merşta calışıyor iyi geldi birde yedek alım dedim.bu bujide hız denemedim daha fırsat olmadı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
115 den yukarı cıkamadım anlatmıştım sana metehan kardeş ben bujıyi sıkarken kırdım dandik bi bujı vardı üstünde 2 3 marşta calışıyordu bu bujide sorun yok tek merşta calışıyor iyi geldi birde yedek alım dedim.bu bujide hız denemedim daha fırsat olmadı.

yahu anlattında işte biraz ısıtıyorum seni cbf 150 topacında...:pyarın bizim gibi bağımlı olursun buraya...Zeki abinin elide biraz ağır...badi çalışmaktan...:cherry: mücahid zaten milli karateci...ulan sakata gelicez bi gün biri badici biri karateci...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst