- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 311
ismail var gücünle araştırma yapıyorsun helal sana honda kazayla topiğe girse sana ve diğerlerine ya maaş bağlar
yada susurluk gibi ortadan kaldırır....
ismail var gücünle araştırma yapıyorsun helal sana honda kazayla topiğe girse sana ve diğerlerine ya maaş bağlaryada susurluk gibi ortadan kaldırır....
valla sorma ismail hocama uysak ömür boyu satmıcaz motorları ve torunlara vasiyet etcez sakın satmayın gidin ismail dedenize danışın ona sorun herşeyi:mrgreen:
ama çok faydalı bilgiler ufak tefek pratik bilgiler...ah sakaryada yaşıcaktım ki orda garajımda bu cbfi öyle bi hale getirirdim ki off off![]()
bu ara bi stıkır planlıyorum motora kaba bi montaj yaptım şimdilik böğle bişey nasıl gider motora
![]()
ismail aga benım 2006 model ybrde metzeller vardı tubless ancak modelını tam bılmıyorum
ismail var gücünle araştırma yapıyorsun helal sana honda kazayla topiğe girse sana ve diğerlerine ya maaş bağlaryada susurluk gibi ortadan kaldırır....
Slm arkadaslar. Uzun zamandır siteye giremiyordum. Onceden sirket bil baglanıyordum simdi kapattılar. Giremiyorum. Bu mesajını da cepten yazıyorum. Bakıyorumda cbf topigi yine gumbur gumbur gidiyor. İnsallah his birinizde yaramaz bir durum yoktur. Bu arada ben 7-8-9mayısta Nevsehir gezisi yaptım ama fotoları yukleyemedim. İsteyen arkadaslar mer-mok.com dan bakabilirler. Hepinize Kazasız keyifli surusler dilerim.
yakın zamanda 4.00 bakımına sokucam cbf 150 mi neler değişiyo 4.000 bakımında ve mototal shell yağ koyuyor şu an 3.700 de cumrtesiye kadar 3.800 olur götütücem
Aydoğan bu konuya ağırlık verelim çünkü çok önemli, biraz araştırayım lastik konusu dahada önemli yanlız lastiklerin üzerinde 2609 yani 2009 26 haftası gibi tarihler mevcut buna dikkat çekmek istedim,2005 den bu yana beklemiş güneşe maruz kalmış lastikler piyasada çok fazla lastik alırken 2 seneyi geçirmemek gerek.
Buldum buldum. Raf ömrü 3 yılmış
[/url]
iyi akşamlar cbf ciler muhabbet gene koyulaşmış akşamdan akşama giriyorum sayfalarca yazı yazılmış oku oku bitmiyorsizlere bikaç sorum olacak motorum ısınınca sibob sesi artıyor bugün beya ısındı yolda oksoz sesinden çok çıkı çıkı yaparak gitttim
bu normalmidir. Birde günlük kilometre sayacım 170 lere falan geldiğinde ilk hanesi 6 oluyor 670 gibi bunu kısa yoldan nasıl çözerim yardımlarınız için şindiden teşekkür.
bu ara bi stıkır planlıyorum motora kaba bi montaj yaptım şimdilik böğle bişey nasıl gider motora
[/IMG]
hacı benım on arka lastıklerde ırc onde nf28 modelını arkada ıse nr47 modelını kunlanıyorum oldukca memnunum:queen:
ama dedıgım gıbı bı daha degıstırme ıhtıyacım olursa fılan ve o arada motoruda satmazsam kesınlıkle mıchelın pılot sporty alırım ama:wiinkk:
]
Slm arkadaslar. Uzun zamandır siteye giremiyordum. Onceden sirket bil baglanıyordum simdi kapattılar. Giremiyorum. Bu mesajını da cepten yazıyorum. Bakıyorumda cbf topigi yine gumbur gumbur gidiyor. İnsallah his birinizde yaramaz bir durum yoktur. Bu arada ben 7-8-9mayısta Nevsehir gezisi yaptım ama fotoları yukleyemedim. İsteyen arkadaslar mer-mok.com dan bakabilirler. Hepinize Kazasız keyifli surusler dilerim.
Bende Erdi Arıkan'ın yani soyadı benzeşmesi var P
lastikler ikiye ayrılır...Michelın ve diğerleri...:queen::cherry:
Allah sonunu benzetmesin...![]()
Mişlen ve diğerleri :mrgreen:
Motorlarda 2^'ye ayrılır abi Cbf 150 ve diğerleri :mrgreen:
Niye abi Allah Etmesin bişeymi oldu:silent:
SM Mevcut Kasım 2004?den bu yana üretilen tüm araçlara uygun
SL Mevcut 1998'de duyurulan API sınıfı. Hala kullanılıyor.
SJ Neredeyse eskidi 1996 yılında duyuruldu. Kullanılmakta.
SH Eskidi 1996 ve daha yaşlı motorlar için.
SG Eskidi 1993 ve daha yaşlı motorlar için.
SF Eskidi 1988 ve daha yaşlı motorlar için.
SE Eskidi 1979 ve daha yaşlı motorlar için.
SD Eskidi 1971 ve daha yaşlı motorlar için.
SC Eskidi 1967 ve daha yaşlı motorlar için.
SB Eskidi Çok eski motorlar için.
SA Eskidi En eski motorlarda kullanılan tip.
.
göremedim valla üretim yılını detaylı 2 tarafıda inceledim...
apaçilerde ikiye ayrılır...Erdi ve diğerleri...:cherry:
bişey olmadı ama olacak gibi...ale:
Lastiğin tek tarafında yazar genelde. Yani ya sağ yanaktadır ya sol yanakta.
Ufak bir içe baskı şeklinde "4508" veya "3309" gibi bir ibare olur.
:mrgreen::mrgreen:
Abi Soyaddan belli:mrgreen:
Arikanlar böyle galiba..
Bendede var biraz apaçilik arada geliyo![]()
Bu arada Mototal Honda da 15/50 motul yağ kalmamış 10/40 kalmış ve onunda sınıfı SG imiş...yok hacı biz uygun sınıfta yağ bulamıcaz...
MOTUL'un sitesinde (Almanya) 15-50 SL standardında gözüküyor.15W-50
Halbsynthetisches Motorradöl für Bikes mit 4-Taktmotoren mit oder ohne integriertem Getriebe, Nass- oder Trockenkupplung. Auch für Motoren, welche die Euro-2 oder Euro-3 Anforderungen erfüllen.
Standards: API SL/SJ/SH/SG, JASO MA
Verpackung 1 und 4 Liter
tamam hacı 4309 yazıyor...
meto dot yazar yanındada tarih bidaha bak..
MOTUL'un sitesinde (Almanya) 15-50 SL standardında gözüküyor.
http://www.motul.de/i/prd/prod_motor/5100_ester_4t_15w_50.htm
Bu durumda önemli bir ihtimal var.
MOTUL'un Türkiyede distiribitörü olmadığı için ve çokda bulunmadığı için zamanla stok yapan uyanık bazı firmalar eski tarihli yağları bize itelemeye çalışıyor olabilirler.Yağın kutusunun arkasındaki özelliklere ve tarihe dikkat etmemiz lazım.
2009 un 43.haftası üretimi yani 2009'un 10.ayına tekabül ediyor.
Bu durumda senin lastikler fabrikadan çıkalı daha 7-8 ay olmuş.
Daha taze sayılırlar :cat: Güle güle gönül rahatlığıyla kullan![]()