- Katılım
- 19 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,724
valla ismail servise olan güvenimi yıktı geçti. uygun olmayan yağı kullanmaları tuhaf.
honda türkiye mi kullan diyor bunlara yoksa kafalarına göre mi koyuyorlar. bundan böyle yağımı alıp kendim giderim servise. durumu da anlatırım.
ismaile de dedim allahtan 4 bin liralık motora biniyoruz. benim transalpim olsa, adam yanlış yağ koysa olacak iş mi? utanç verici.
honda türkiye mi kullan diyor bunlara yoksa kafalarına göre mi koyuyorlar. bundan böyle yağımı alıp kendim giderim servise. durumu da anlatırım.
ismaile de dedim allahtan 4 bin liralık motora biniyoruz. benim transalpim olsa, adam yanlış yağ koysa olacak iş mi? utanç verici.