Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
servis yağ eksiltme yapar diye işi garantiye alıp kafasına göre 1200 koyuyor burada. senin servis kaç koydu bilmiyorum. yani doğru olduğunu iddia etmiyorum. ben böyle yapınca geçiverdi diyorum :) servis hangi yağdan kaç ml koymuş öğrenirsen 1200e tamamlamayı deneyebilirsin.

titreşimli çalışmanın karbüratör pisliğiyle alakası olduğunu düşünmüyorum. ya yakıt oktanı ya da kalitesi nedeniyle vuruntu yapar ya da yağın özellikleri nedeniyle. başka yağlar deneyip motorunun pürüzsüz yol almaya başladığını söyleyenler oluyor çünkü.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
servis yağ eksiltme yapar diye işi garantiye alıp kafasına göre 1200 koyuyor burada. senin servis kaç koydu bilmiyorum. yani doğru olduğunu iddia etmiyorum. ben böyle yapınca geçiverdi diyorum :) servis hangi yağdan kaç ml koymuş öğrenirsen 1200e tamamlamayı deneyebilirsin.

akşam bi depoyu temizliyim yeni benzin alıyım bakalım ne olcak olmadı sorup servise yağ eklicem...sen geçti diyosan geçmiştir ama bütün sorumluluk senin ona göre:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mucahit servisler tutturmuş ya 1000 değil 1200 koyacaklar. 2. kutuyu açtırmayayım dedim evde yağ varken. 1000 koydurdum. sonra ilave edince düzeldi.

benim servis fazla yağı asla koyma diyor...bu hususta çok titiz..eksilirse eksilsin diyorlar markanın gereksiz saksafonu değiller...:wiinkk:

Efe Motorda DB Konşukta servis...zihniyet farkı...


aynen abi fena oldu bu cbf topacı:)

ya sen bilirsin abi bizim servis hangi yağı koyuyo bu motora ya ilave edicem yada yağı değiştircem yağdan ve benzinden yana sıkıntım var:pr:

kanka 2 dakka bekle ne koyduklarını söyleyim...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
benim servis fazla yağı asla koyma diyor...bu hususta çok titiz..eksilirse eksilsin diyorlar markanın gereksiz saksafonu değiller...:wiinkk:

Efe Motorda DB Konşukta servis...zihniyet farkı...

evet bak hatırladım bu lafı sen bana dediğin için aklımda kalmış fazla koymak sakat diye:mrgreen:napsam gidip komple yağımı değiştirsem:pr:

zaten cbfi almadan önce sen ne dediysen o bilinc altıma yerleşmiş:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet bak hatırladım bu lafı sen bana dediğin için aklımda kalmış fazla koymak sakat diye:mrgreen:napsam gidip komple yağımı değiştirsem:pr:

zaten cbfi almadan önce sen ne dediysen o bilinc altıma yerleşmiş:)

Hacı 8000 de Mobıle 15/50 i koyulmuş...yani bana koyulandan...bana ne koymuşlarsa sanada aynısını hacı...:p sarı kapaklı...

Aydoğan senin işin zor hacı...eee tekniğe el atarsan bedeli ağır olur...:p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Hacı 8000 de Mobıle 15/50 i koyulmuş...yani bana koyulandan...bana ne koymuşlarsa sanada aynısını hacı...:p sarı kapaklı...

Aydoğan senin işin zor hacı...eee tekniğe el atarsan bedeli ağır olur...:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen:

ikimizede aynısından koymuşlar he:mrgreen:bizim servis çok Ştandart çalışıyo:)

ee en ideal yağ bu şuanda o zman yağdan değil sağolasın abi benzin deposunu boşaltıcam gidicek okdar benzin:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen:

ikimizede aynısından koymuşlar he:mrgreen:bizim servis çok Ştandart çalışıyo:)

ee en ideal yağ bu şuanda o zman yağdan değil sağolasın abi benzin deposunu boşaltıcam gidicek okdar benzin:pr:

http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=2812

Sarı kapaklı olandan...benim aklım motulda kaldı...eee çaktırmadan gezersen böyle olur Allahın sopası yokmuş...Akpet Zortpet falan çarpılırsın...:p

Aydoğan Başkan bu bizim sarı kapaklı yağın bi sınıfına bakıve gari...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahit atma bana gönder o benzini pet şişede yazık lam :)

yok yok:)motorda kullanamadığım için gitti dedim yoksa atarmıyım abi işime yaramasa içerim valla lt si 3.70 boru değil:mrgreen:


http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=2812

Sarı kapaklı olandan...benim aklım motulda kaldı...eee çaktırmadan gezersen böyle olur Allahın sopası yokmuş...Akpet Zortpet falan çarpılırsın...:p

Aydoğan Başkan bu bizim sarı kapaklı yağın bi sınıfına bakıve gari...

abi ne gezmesi ya kardeşimi alibeykoye kurstan almaya gittim bi petrol ofisinden almak zorunda kaldım ters bi taraftaydım almaz olaydım bide fulledik ya:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

mücahit atma bana gönder o benzini pet şişede yazık lam :)

bak istediğini görmedim abi:)bu benzini sana yollıyımda arkamdan küfür et inan bana motora koncak bi benzin değil tabi bu sorunu bu açtıysa başıma bundan 2 ton bedava versen almam:)

belki benzin lazım olur diye koyarım kenarı yada motorda temizlencek yerlere sürerim:)ama atmam:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi okusaydı, ''kididir o kedi'' derdi:mrgreen:

valla vibratör kullanan bir kedi muhtemelen...:p

Ben 1 yıl önce 200 lira bayılmıştım. Stok mu eritiyorlar ne? Yoksa uzaktaki müşteriye özel! fiyattan mı satıyorlar?:silent:

. :p

Valla kimbilir kaç paradan aldılar maliyeti ne acaba...araştırıcam..tamam lastik parasının hakkını veriyor ama ebaydan falan yurtdışı fiyatını bakıyorum deminden beri...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla vibratör kullanan bir kedi muhtemelen...:p



Valla kimbilir kaç paradan aldılar maliyeti ne acaba...araştırıcam..tamam lastik parasının hakkını veriyor ama ebaydan falan yurtdışı fiyatını bakıyorum deminden beri...

mete abi motoru aldığımızda lastiklerde gözün kalmıştı allaha şükür bi durum olmadan sende aldın mişlenleri kurtulduk:)

ya bu lastikleri vs yurtdışında özellikle almanyada bulursanız getirme imkanımız var haberiniz olsunnn...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi motoru aldığımızda lastiklerde gözün kalmıştı allaha şükür bi durum olmadan sende aldın mişlenleri kurtulduk:)

ya bu lastikleri vs yurtdışında özellikle almanyada bulursanız getirme imkanımız var haberiniz olsunnn...

Hacılar fiyatlar standart...Aynı lastik bizde 100 lira...

90/90-18 M/C 57P Pilot Sporty


http://www.buzmotor.com/PilotSporty.html




İngilterede 40 sterlin...

http://www.mandp.co.uk/productinfo/566108/Tyres/Road-tyres/Michelin


yani 2.2 den 90 küsür lira...

http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/today.html
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
şeytan bi durmuyo ya aklıma getirttikce getiriyo bişeyler:)

bu benim aldığım benzin 97 oktan olmasın ben içeri para ödemeye gittim bu salak pompacı buna 97 oktan koymuşsa bunu yapabılırmı motor zorlanmadan dolayı titriyor ve zor gidiyor ama rolantide hiçbişey yok ve düşük hızlarda....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
90/90-18 M/C REINF. 57P TL/TT PILOT SPORTY Micheli - 49.00 € 555. BENCH. ..... No matter whether you sit in Germany or abroad. ...

Mücahid Almanyada da 49 euro farkeden bişey yok hacı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet abi aynıymış gerek yok...

Yağımızın sınıfıda SH imiş...


http://www.mobil.com/Australia-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil1_Racing_4T.asp


fff-2.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

SJ'den üst standart dedik ama arkadaşların akılları karışmaması açısından tekrar etmekte fayda var :)

A tarafı eski teknoloji yağları simgeler
A B C E F G H I J K L M N O

Bizim kılavuza göre J ve sonrası gerekli SJ , SK, SL, SM, SN, SO vs gibi

eee bize J sonrası ilazım...olm servis bizi düdüklüyormu...arıycam şimdi valla...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst