- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Deponu komple boşalt karbüratördeki yakıtı tahliye et yakıtı iyi bir yerden al (sehell gibi) dene bakalım yağda sorun yok (hangi yağı kullanıyorsun)1000 km de hafif kirlenir, bence normal bir durum, sen yakıtı komple boşaltıp deponu başka yerden doldur, titremenin çok sebebi olabilir, daha sonra onlara bakarız balanser mili, debriyaj balatası, karbüratörün pis olması, buji tırnak açıklığı birsürü şeyden kaynaklanabilir, sen ilk önce bu yöntemi dene sonra yaz..
bu yöntemi benzini bitirip denemeyi düşünüyorum şuan 330 kmdeyim bi depoyla ama daha çok var bitmiyo
benimde aklıma geliyo birsürü şey ama benzin aldıktan sonra oldu ve bunun motora bir zararı olurmu...motor titreme ve belirli devirden sonra zorlanma yapıyor mesela 90-100 sabit gittiğimde motor sanki gitcek ama zorlanıyor acayip bir durum benzini boşaltıcam başka care yok ama kıyamıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------
Mücahid yağ göstergesinde sanki seviye en aşağıda gibi.
Işık net olmadığı için belli olmuyor. Yada benim gözlerde bi sorun var
Düz bir zeminde motoru stop ettikten sonra 10 dakika bekle ve yağ çubuğunu çıkar.
Bir bezle çubuğu temizle ve sonra yerine tak ama çevirme, bu sekilde kontrol yapınca normalde en üst çizgiye yakın olması lazım.
Ufak bir ihtimalde olsa yağsızlıktanda yapabilir.
evet orda makro çekerken cubuk çıkmamış alt tarafı odaklamışım yağ seviyesi normal motor 1 saat yattı sonra baktım az önce inip motora yağ çubuğunda bütün çizgilerde yağ var en üst seviyede sorun yok yani...ve 1.000 kmde bütün yağı bitircek kadar yağ eksiltmez heralde...
hatta çubuğun ist tarafı kupkuru bezle sildim alttaki çizgiler ıslak yani yağ seviyesi en üstte ordan belli oluyor
