Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Aman hidroliği falan salla ilk önce o durolardan kurtul kanka sen ıslak zeminde cbf kafayı fena sallıyor bu durolarla ..

Aykan abi ön bitik szaten çatlak lastik..Balonda var normalde titrio direksyon..
Arka Pony oda ayrı bi dava..Arka frene basamıyorum direk motoru dötü bi sağ sol yapıyo..
Vites düşürüyorum motor freni ondada direk kaymaya yelteniyo debrijay fren yapıyorum duruyorum..
Değiştirene kadar patlamassam iyidir vallahi:p

Bu arada Aykan abi sen Cbf'in tekercilerindenmişin..:cherry:
Çok meraklı olmasamda dün bi deniyem dedim..Hiç zorlanmadan kafayı dikiyo havaya fena alet..Cbr'la yapiyodum yok o yırtıyodu dötünü yinede kalkmıyodu bunun kadar..:cherry:
Tamam hacı bi ızgara küfteni yirik artık beleş...:p

Metehan abi senin yeterki yolun düşsün bu tarafa gel..Gerisi Kolay:)
Abi bu arada mişlen lastiklerin ve diğer değiştirdiğin her bi parçayı güle güle kullan..
Motoru sıfırlamışsın vallhi Maşallah nazar değmesin:rendeer:

Metehan abi iyi yapmışsın lastiklerin hayırlı olsun.

Bende para biriktirebilsem çok şey düşünüyorum makinaya. Bugün egzoz taktırmak geldi aklıma. Tiger taktırmış bir ybr'nin çok hoş bir ses verdiğini duydum . Acaba diyorum bende mi taktırsam...Bir yandan lastiklerde var.

Bir önceki cbf'imde bu lastikler yüzünden kayıp yan yatmıştım . Onlarıda değiştirmek istiyorum. Pirelli mt65 düşünüyordum ama metehen abi mişlehelini öve öve bitiremeyince almışken iyisini alayım diye düşündüm. Kısmetse ilk bakımda onlarıda taktıracağım.

Daha sonra xenon far , o-ring zincir, jantları siyaha boyama , jant şeridi çekilecek .... Düşününce insanın aklına milyon tane şey geliyor ama hepsi maddiyat sonuçta..

Bugün sonunda plakam çıktı artık rahat rahat geziyorum :p YBR aynasıda aldım kendime . Gerçekten çok fark etti. Biraz küçük diye tereddüt ettim ama bizim orjin aynalardan çok daha yönlendirilebilir olması , bu aynaları daha performanslı hale getiriyor.

Aynalardan şikayet edenler gönül rahatlığıyla 25 lira verip ybr aynası takabilirler. Benden tam puan aldı diyebilirim.

Ahanda resimler
dsc00037k.jpg

dsc00036xi.jpg


Muratcan Hayırlı uğurlu olsun..Motorunda aynanda güzel olmuş:)
Bu arada bi fotoğrafta kırmızı bi motor var Asya daha yeni sattiğim motor oda ayrı bi sexy'lik abidesiydi ya:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Emrah kardeş sağol varol şimdi işte kaza yapmaktan korkuyorum ne alakaysa...çünkü motoru sürmekten şu an keyif almaya başladım...beni görsen 80 le falan gidiyorum titrek titrek...:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada Aykan abi sen Cbf'in tekercilerindenmişin..:cherry:
Çok meraklı olmasamda dün bi deniyem dedim..Hiç zorlanmadan kafayı dikiyo havaya fena alet..Cbr'la yapiyodum yok o yırtıyodu dötünü yinede kalkmıyodu bunun kadar..:cherry:

Tüysiklet olunca tektekere kalkarsın tabi. :)
Böyle devam edersen debriyaj balatan, zincirin vs. gibi aksamlar "beni değiştir" diye ellerinden öper.

ooo meto valla ben böle ...oktan sezon görmedim kanki iş miş yapamadık valla işler bitti valla enduro mevsimi açılıyor dur ben bi cbf alıp parçalıyım bu sene gene burdakiler pek bilmez beni kanka:wiinkk:nası bi anomali oldugumu en azından yeniler bilmez:)

hacı sen motoru dağa çıkarırsın ormana sokarsın...detay şu...bunları tek tekerde yaparsın..sonra servise gidersin ufo gören masum köylü rolünde ağğbii "motorun bişiyi var ama ne" dersin...:p

ben Honda fabrikası olmaz...hani maçlardaki fanatiklere cezalar var stada sokmama...sana motor satmam birdaha veya servise kabul etmem...ulan Honda Bodrum sana çalıştı o motör sendeyken hötoro...:cherry:

yes ıt a pencıl meto:mrgreen:




Eski tozlu sayfalardan buldum :cherry:
Bu motor sorun çıkarmasında ne yapsın garibim. Yine iyi dayanmıştı tekteker aykana :p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu yuvacık aytepe gezisi bana ii geldi varya onceden 80 ne cıkmaya tırsarken şimdi ortalma 80 le gidiyorum 80 lede giderken sanki duruyorum :mrgreen: içimde bir hız canavarımı büyüyor ne :p acil aldırmam lazım sonra başıma bela olcak :cherry: Tecrubeli arkadaşlardan bi gun gezide buluşunca benim motorla bir iki tur atmasını istiycem sanki hırıltulu calışıyor benim makine birde on grenaj ses yapmaya başlatı sanki :p yada benim pisikolojik sorunlarım olmaya :silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto ebatlar ne yeni aldığın lastiklerin tam ebatları dimi bide üretim tarihlerine çok dikkat edin..3 seneyi geçmesin
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu yuvacık aytepe gezisi bana ii geldi varya onceden 80 ne cıkmaya tırsarken şimdi ortalma 80 le gidiyorum 80 lede giderken sanki duruyorum :mrgreen: içimde bir hız canavarımı büyüyor ne :p acil aldırmam lazım sonra başıma bela olcak :cherry: Tecrubeli arkadaşlardan bi gun gezide buluşunca benim motorla bir iki tur atmasını istiycem sanki hırıltulu calışıyor benim makine birde on grenaj ses yapmaya başlatı sanki :p yada benim pisikolojik sorunlarım olmaya :silent:

Olması gerekn bu dostum...o hızlarda tempolu gitmeye alış...

bence psikolojik...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan abi ön bitik szaten çatlak lastik..Balonda var normalde titrio direksyon..
Arka Pony oda ayrı bi dava..Arka frene basamıyorum direk motoru dötü bi sağ sol yapıyo..
Vites düşürüyorum motor freni ondada direk kaymaya yelteniyo debrijay fren yapıyorum duruyorum..
Değiştirene kadar patlamassam iyidir vallahi:p

Bu arada Aykan abi sen Cbf'in tekercilerindenmişin..:cherry:
Çok meraklı olmasamda dün bi deniyem dedim..Hiç zorlanmadan kafayı dikiyo havaya fena alet..Cbr'la yapiyodum yok o yırtıyodu dötünü yinede kalkmıyodu bunun kadar..:cherry:


:

Ben üzerinde gelen duroları seviyorum bu motorun arada arkayı gezdirmek hoşuma gidiyordu ancak dalgınlığa gelmez sonra gene duro takmıştım ama duronun dişli daha iyi bir modelini takmıştım gram kayma yapmıyordu aslında duro berbat bi lastik değil cbf in üzerinde gelenler çok kaydırıyor..teker meselesine gelince cbf bi 5 beygir daha güçlü olsa neler yapardım ama iyi kalkıyor genelde tekere ancak teker yaparsan ön düşerken hızlı yere indirme amortisörlerin canına okuyor 2 defa patlattım:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ya beyler,benimde acil bir ön lastiğe ihtiyacım var.Öndeki lastik ''DURO'' lastiğin durumu %75 oranında bitik,dahada kötüsü,sibop hizasında,yanakta boluncuk oluşmuş.

60Km/s. hızdan sonra ön titreme yapıyor...Arka tekerlek ''İRC'' önüde ''İRC'' yapıcam...

Mete abi,yeni parçaların hayırlı olsun,nazar,muzar demesin:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bende şu tek tekere kalkma olayını cözemedim çok gereksiz geliyor ama motorla cocukken yapardım kontra bisikletim vardı bir asılırdım kontraya arka tekerle hilal cizer ayağımı yere koymadan devam ederdim 180 derece dönerdim. Öyle birşey yapabilirmiyim acep :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Tüysiklet olunca tektekere kalkarsın tabi. :)
Böyle devam edersen debriyaj balatan, zincirin vs. gibi aksamlar "beni değiştir" diye ellerinden öper.


Eski tozlu sayfalardan buldum :cherry:
Bu motor sorun çıkarmasında ne yapsın garibim. Yine iyi dayanmıştı tekteker aykana :p

Aydoğan motoru aldığımda ilk koyduğum resimler buna benzer olucak..:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben üzerinde gelen duroları seviyorum bu motorun arada arkayı gezdirmek hoşuma gidiyordu ancak dalgınlığa gelmez sonra gene duro takmıştım ama duronun dişli daha iyi bir modelini takmıştım gram kayma yapmıyordu aslında duro berbat bi lastik değil cbf in üzerinde gelenler çok kaydırıyor..teker meselesine gelince cbf bi 5 beygir daha güçlü olsa neler yapardım ama iyi kalkıyor genelde tekere ancak teker yaparsan ön düşerken hızlı yere indirme amortisörlerin canına okuyor 2 defa patlattım:cat:

aha geldi apaçistar...:p

olması gerekn bumu sen 80km hızlamı gidiyosun ortalama:mrgreen:


Hacı valla ortalama hızım 80-90...size uymak için köklüyorum...napim apaçi erdiye uyum sağlamk zor onu kendimize uydurmak daha zor...:cherry:

Ya beyler,benimde acil bir ön lastiğe ihtiyacım var.Öndeki lastik ''DURO'' lastiğin durumu %75 oranında bitik,dahada kötüsü,sibop hizasında,yanakta boluncuk oluşmuş.

60Km/s. hızdan sonra ön titreme yapıyor...Arka tekerlek ''İRC'' önüde ''İRC'' yapıcam...

Mete abi,yeni parçaların hayırlı olsun,nazar,muzar demesin:)

Valla usta IRC yi ustam servisim(pırellısı olmasına rağmen elinde) kuryelerde tavsiye ediyor...nedeni daha geç bitiyormuş lastik...

amin...:rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hacı valla ortalama hızım 80-90...size uymak için köklüyorum...napim apaçi erdiye uyum sağlamk zor onu kendimize uydurmak daha zor...:cherry:

Yüksek hızlarda zaten sıkıntı ama ben bisikletle bile 60km/h larra cok rahat ulaşıyordum zaten herkez bisiklet kullandığın gibi kullanma diyor :p ucunu bir kacırırsam varya direk tavan yaparım dip gaz giderim ama istemiyorum bakalım allah sonumuz hayır etsin :queen: sonucta dip gaz cebi deliyor motoru bitiriyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yüksek hızlarda zaten sıkıntı ama ben bisikletle bile 60km/h larra cok rahat ulaşıyordum zaten herkez bisiklet kullandığın gibi kullanma diyor :p ucunu bir kacırırsam varya direk tavan yaparım dip gaz giderim ama istemiyorum bakalım allah sonumuz hayır etsin :queen: sonucta dip gaz cebi deliyor motoru bitiriyor.

biraderim kafan rahat bas...alış hızı gör tat sonra düşük hızlar keyif vermeye başlıyor...benim gibi düşük trafik apaçisi olmayında...düz yolda yaptığın hızın alsında çok bir önemi yok...riski az...mesel trafikte aldığın risk...şimdilik bana müsade...:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mete abi zaten bende geçenlerde kurye gibi bişey oldum,ufaklık hastalandı,dişi çıktığı için ateşlenmişti,anasıyla,danasını:)arabayla götürdüm,getirdim...Test için tuvalet örnekleri istediler,eve geldik idrarı önce götürdüm,gelirken ilaçlarını aldım ''eczacı beni kurye sandı,ben müşterisi vardiye kenarda bekliyorum,kadın eczacı,hadiiiii faturalar nerde?...Ben...fatura:silent:yok valla abla,hastaneden fatura felan vermediler dedim,o anda arkamdan esas kurye geldi'':mrgreen: hep beraber gülüştük:mrgreen::mrgreen: eve geldim,busefer diğer tuvalet örneğini götürdüm...Görüldüğü üzere ailemin kuryesiyim....

Şaka bir tarafa.. ''İRC'' almamı diyorsun,yanlız burda tozlu topraklı yollar da asfalt kadar çok,sadece asfal bana gelmez,her ikisindede kullana bileceğim bir lastik varmı bildiğin?...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Mete abi zaten bende geçenlerde kurye gibi bişey oldum,ufaklık hastalandı,dişi çıktığı için ateşlenmişti,anasıyla,danasını:)arabayla götürdüm,getirdim...Test için tuvalet örnekleri istediler,eve geldik idrarı önce götürdüm,gelirken ilaçlarını aldım ''eczacı beni kurye sandı,ben müşterisi vardiye kenarda bekliyorum,kadın eczacı,hadiiiii faturalar nerde?...Ben...fatura:silent:yok valla abla,hastaneden fatura felan vermediler dedim,o anda arkamdan esas kurye geldi'':mrgreen: hep beraber gülüştük:mrgreen::mrgreen: eve geldim,busefer diğer tuvalet örneğini götürdüm...Görüldüğü üzere ailemin kuryesiyim....

Şaka bir tarafa.. ''İRC'' almamı diyorsun,yanlız burda tozlu topraklı yollar da asfalt kadar çok,sadece asfal bana gelmez,her ikisindede kullana bileceğim bir lastik varmı bildiğin?...

haahaaa eczacı kurye mi zannetti fatura istedi senden olayı tahmin ediyorum bende eczanede çalışıyorum okurken koptum gülmekten neyse geçmiş olsun önemli birşey yoktur umarım
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar bi sorum olucak motor son zamanlarda titreşim yapmaya başladı hafıf devir yükseldiğinde titreşim oluyor hafifte zorlama kafam da birsürü şeyler var,

1. si yağına baktım motorun yağ var hatta hiçkullanılmamış gibi resmide aşağıda aynı olduğu gibi duruyor 1.000 km oldu rengi hala aynı siyahlaşma yok...



2. si benzinden kaynaklı bi problem gibime geliyor çok değişik bi yerden fulledim depomu pis benzin olabilir haliyle karburatörüde pisletir şimdi bunu benim temızletmem mı lazım yoksa bidahaki benzin alışımda düzelirmi...

yada başka ne ihtimal olabilir 90-100 kmde rahat rahat giden titremeyen motor şimdi 4.viteste 60 kmde titiriyor ve yüksek devirlerde de titireme oluyo...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar bi sorum olucak motor son zamanlarda titreşim yapmaya başladı hafıf devir yükseldiğinde titreşim oluyor hafifte zorlama kafam da birsürü şeyler var,

1. si yağına baktım motorun yağ var hatta hiçkullanılmamış gibi resmide aşağıda aynı olduğu gibi duruyor 1.000 km oldu rengi hala aynı siyahlaşma yok...



2. si benzinden kaynaklı bi problem gibime geliyor çok değişik bi yerden fulledim depomu pis benzin olabilir haliyle karburatörüde pisletir şimdi bunu benim temızletmem mı lazım yoksa bidahaki benzin alışımda düzelirmi...

yada başka ne ihtimal olabilir 90-100 kmde rahat rahat giden titremeyen motor şimdi 4.viteste 60 kmde titiriyor ve yüksek devirlerde de titireme oluyo...

Deponu komple boşalt karbüratördeki yakıtı tahliye et yakıtı iyi bir yerden al (sehell gibi) dene bakalım yağda sorun yok (hangi yağı kullanıyorsun)1000 km de hafif kirlenir, bence normal bir durum, sen yakıtı komple boşaltıp deponu başka yerden doldur, titremenin çok sebebi olabilir, daha sonra onlara bakarız balanser mili, debriyaj balatası, karbüratörün pis olması, buji tırnak açıklığı birsürü şeyden kaynaklanabilir, sen ilk önce bu yöntemi dene sonra yaz..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
1. si yağına baktım motorun yağ var hatta hiçkullanılmamış gibi resmide aşağıda aynı olduğu gibi duruyor 1.000 km oldu rengi hala aynı siyahlaşma yok...

2. si benzinden kaynaklı bi problem gibime geliyor çok değişik bi yerden fulledim depomu pis benzin olabilir haliyle karburatörüde pisletir şimdi bunu benim temızletmem mı lazım yoksa bidahaki benzin alışımda düzelirmi...

Mücahid yağ göstergesinde sanki seviye en aşağıda gibi.
Işık net olmadığı için belli olmuyor. Yada benim gözlerde bi sorun var :)

Düz bir zeminde motoru stop ettikten sonra 10 dakika bekle ve yağ çubuğunu çıkar.
Bir bezle çubuğu temizle ve sonra yerine tak ama çevirme, bu sekilde kontrol yapınca normalde en üst çizgiye yakın olması lazım.

Ufak bir ihtimalde olsa yağsızlıktanda yapabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst