- Katılım
- 4 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,597
Metehan abi iyi yapmışsın lastiklerin hayırlı olsun.
Bende para biriktirebilsem çok şey düşünüyorum makinaya. Bugün egzoz taktırmak geldi aklıma. Tiger taktırmış bir ybr'nin çok hoş bir ses verdiğini duydum . Acaba diyorum bende mi taktırsam...Bir yandan lastiklerde var.
Bir önceki cbf'imde bu lastikler yüzünden kayıp yan yatmıştım . Onlarıda değiştirmek istiyorum. Pirelli mt65 düşünüyordum ama metehen abi mişlehelini öve öve bitiremeyince almışken iyisini alayım diye düşündüm. Kısmetse ilk bakımda onlarıda taktıracağım.
Daha sonra xenon far , o-ring zincir, jantları siyaha boyama , jant şeridi çekilecek .... Düşününce insanın aklına milyon tane şey geliyor ama hepsi maddiyat sonuçta..
Bugün sonunda plakam çıktı artık rahat rahat geziyorum
YBR aynasıda aldım kendime . Gerçekten çok fark etti. Biraz küçük diye tereddüt ettim ama bizim orjin aynalardan çok daha yönlendirilebilir olması , bu aynaları daha performanslı hale getiriyor.
Aynalardan şikayet edenler gönül rahatlığıyla 25 lira verip ybr aynası takabilirler. Benden tam puan aldı diyebilirim.
Ahanda resimler
Bende para biriktirebilsem çok şey düşünüyorum makinaya. Bugün egzoz taktırmak geldi aklıma. Tiger taktırmış bir ybr'nin çok hoş bir ses verdiğini duydum . Acaba diyorum bende mi taktırsam...Bir yandan lastiklerde var.
Bir önceki cbf'imde bu lastikler yüzünden kayıp yan yatmıştım . Onlarıda değiştirmek istiyorum. Pirelli mt65 düşünüyordum ama metehen abi mişlehelini öve öve bitiremeyince almışken iyisini alayım diye düşündüm. Kısmetse ilk bakımda onlarıda taktıracağım.
Daha sonra xenon far , o-ring zincir, jantları siyaha boyama , jant şeridi çekilecek .... Düşününce insanın aklına milyon tane şey geliyor ama hepsi maddiyat sonuçta..
Bugün sonunda plakam çıktı artık rahat rahat geziyorum
Aynalardan şikayet edenler gönül rahatlığıyla 25 lira verip ybr aynası takabilirler. Benden tam puan aldı diyebilirim.
Ahanda resimler

