Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Anladm teşekkür ederim.Fiyatı uygun olursa ben 2 tane alabilirim.Peki kargo nasl olacak.Bi tane bujiyi kargo alıyor mu?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Anladm teşekkür ederim.Fiyatı uygun olursa ben 2 tane alabilirim.Peki kargo nasl olacak.Bi tane bujiyi kargo alıyor mu?

Alır yahu niye almasınlar. Ben istanbula, tekirdağa, edirneye vs. bir sürü yere zincir gönderdim kutulu şekilde kargo poşetine koyuyorsun ortalama 5-6 lira civarına adrese teslim gidiyor.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
cevap için saolun arkadaşlar bugün efe plazada baktım tipi felan çok heybetli duruyo benim boyum 1.83 böle bir motor taşır beni ancak diye düşünüyorum tabi maddiyata göre
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
cevap için saolun arkadaşlar bugün efe plazada baktım tipi felan çok heybetli duruyo benim boyum 1.83 böle bir motor taşır beni ancak diye düşünüyorum tabi maddiyata göre

boyum 1.83 kilom 95 kilo fazla ama:) neyse motordayken bazen büyük motor kullanıyomuşum gibi hissediyorum varadero transalp vstorm:)bazende arkamda babam oluyo benle aynı boyutlarda iyiki cbf almışım diyorum rahatlığı on numara....
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"

Cihan gider abi, adam motora top speed konusundada öncü oldu ekonomik olmada da öncü oldu.:)
CBF150'yi bence en iyi tanıtan kullanıcıların başında Cihan ve Birol kuzenler gelir. :cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
galiba dediğiniz bir depoyla yaptığı km peki kaç lt alıyor bunun deposu :silent:

Deposu tam 13 litre, bunun 2,4 yada 2,6 litresi yedektir.
100 kilometrede ortalama 2,5 ile 3 litre arası yakıt yakar.
Yedek dahil ortalama 450-500 km. civarı gider.

Tabi bu (agresif veya sakin) kullanıma göre çok değişen bir olay olduğu için net bilgiler vermek zor.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
Deposu tam 13 litre, bunun 2,4 yada 2,6 litresi yedektir.
100 kilometrede ortalama 2,5 ile 3 litre arası yakıt yakar.
Yedek dahil ortalama 500 km. civarı gider.

Tabi bu (agresif veya sakin) kullanıma göre çok değişen bir olay olduğu için net bilgiler vermek zor.

harika valla :mrgreen: biraz daha sevmeye başladım ben bu cbf yi :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi kırmızı olanınla adamla tekrar konuştum 2700'e indi ki benim bütçeye uyuyo bu fiyat..
Bende zarf attım dedim 2600 nakitim var.Bodruma kadar qelicem masrafım olcak..

Bi abilik yap dedim daha gencim sexy çağlarımdayım.:mrgreen:
Ben seni akşam 9 a kadar tekrar arıyım dedim..
İkimizde bi düşünelim..Saolsun abi baya bi iyi konuştu tamam dedi bi düşünelim bari..

Şimdi 8.30 gibi arıyıcam düşmessede yarın bi gidicem iş yerini emanet etçek biri bulursam..
Motoru görcem servis bakımlıymış kağıtlara bakıcam servise gidicem geçmişine bakıcam..
Kafama yatarsa kırmızı falan bakmıyıcam alıcam..Çünkü ekstralara para vercek dururmum yok koruma demiri çanta filan..
Diyiceğim o ki hayırlısıysa olsun abi:)

kankam 3 saattir bir elemanla bilardo turnuvasındaydım hacı cevap yazamadım...:p

boş vaktiniz olursa sizde takılın...çok keyiflidir...uluslararası platform...

http://gamezer.com/billiards/

noldu aradımı eleman...sende üçe beşe bakma şu keyfi yaşa...oralardan bi desteğimiz dokunmasada senle mutluluğunu paylaşırız her türlü cevoo...:p





cevap için saolun arkadaşlar bugün efe plazada baktım tipi felan çok heybetli duruyo benim boyum 1.83 böle bir motor taşır beni ancak diye düşünüyorum tabi maddiyata göre

1.83 boya göre makina tam senlik...:)

Ben daha senden zincir isteyecektm:)

hem zinciri hem bujiyi alırsan sorun kalmaz dimi hemşo...:p

ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"


sen 600 km yaparsan şaşmam hacı...:p
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
kankam 3 saattir bir elemanla bilardo turnuvasındaydım hacı cevap yazamadım...:p

boş vaktiniz olursa sizde takılın...çok keyiflidir...uluslararası platform...

http://gamezer.com/billiards/


abi merak ediyorumda (cbf 150 kardeşliği) diye açılan facebooktaki gruba neden sadece 7 kişi dahil oldu 3 gündür:silent:.. Metehan abi sen neden yoksun anlamadım tamam forumdan kopmayacağız hertürlü burada var olucaz ama foto video vs paylaşımı için süper bir ortam:cat: herkesi bekliyoruz ona göre :wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar cbf nin vitesleride 1 aşağı 4 yukarımı ?

Aynen öyle :)
Kullanma kılavuzu sayfa 50'de şu şekilde gösterilmiş :
6292.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Atak dostum bayağıdır feysbuka girmiyorum valla...feysbukda fazla aktif değilim...oraya yazarsak buraya yazacak bişey kalmaz diye düşünüyorum...burada yazışsak veya pmden takılsak farkedermi...cbf kardeşliğini feysbuk üzerinden yaparsak dahamı pekişir yani...:wiinkk: bana her yol paris aslında...nerde yazdığımında bir önemi yok...

Aydoğan kılavuzdan buraya alıntı yaptığın her zaman kılavuza öylesine bakmak geliyor içimden ne alakaysa...öylesine bakmak yani...:)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Valla bulaşma bekle demiyorum...nedeni elindeki parayı bir şekilde ucundan ucundan yemeye başlıcan...5-10-20 şeklinde azalacak...elini çabuk tut bence...havalar düzeldi...makinanı al kenara koy...Ocak 2.el fiyatlarıyla şu anki leri kıyaslamakda biraz abes olacak...seson açıldı fiyatlar yükseldi yapacak bir şey yok hacı...





Bende para işini netten nasıl yollanacağını bilmediğim için Mücahid kardeşime işi havale ettim...netten basit internet şifresi alıyorsun ve net üzerinden yolluyorsun bankanla iletişime geçersen sorun kalmaz...diğer türlü gereksiz masraflarla uğraşma...atm üzerinden yollayabilirsin yine çok cüzi bir rakam alıyorlar...ama bankanın içine girdinmi kilitliyorlar...karşı tarafın şube kodunuda öğrenirsne sorun kalmaz...ben uğraşmak istemiyorum...nakit var...ve net üzerinden para işlemi asla yapmama huyum var...

kankam 3 saattir bir elemanla bilardo turnuvasındaydım hacı cevap yazamadım...:p

boş vaktiniz olursa sizde takılın...çok keyiflidir...uluslararası platform...

http://gamezer.com/billiards/

noldu aradımı eleman...sende üçe beşe bakma şu keyfi yaşa...oralardan bi desteğimiz dokunmasada senle mutluluğunu paylaşırız her türlü cevoo...:p

Aradım abi:)
Yarım saat pazarlık yaptık..Yok adam son dedi:)
Ama motorun neyi var neyi yok öğrendim:)
Servisten başka bi yere gitmemiş..Kappa çantayı yeni almış..Anlattı durdu:)
Bi sorun bulursan inicem söz dedi :cherry:
Yarın Gidicem anlaştık yani:cherry:
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
Atak dostum bayağıdır feybuka girmiyorum valla...feysbukda fazla aktif değilim...oraya yazarsak buraya yazacak bişey kalmaz diye düşünüyorum...burada yazışsak veya pmden takılsak farkedermi...cbf kardeşliğini feysbuk üzerinden yaparsak dahamı pekişir yani...:wiinkk: bana her yol paris aslında...nerde yazdığımında bir önemi yok...

yani yorum yapacak bi foto video arkadaşlıklar falan .. forumu fazla bilen yok ama 70 yaşında adamın bile facebooku var :cherry: diyeceğim oki en azından dahil olalım isteyen aktivitelere katılır isteyen katılmaz bu benim düşüncem.. mesela senin 130kms lik videonu bulana kadar dolanmadığım site kalmadı şimdi bu videoyu ben faceboktaki bu grubun duvarına yüklesem birsürü yorum gelir altınada Metehan abinin azami sürat rekoru desem millet demicekmi kim bu metehan:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aradım abi:)
Yarım saat pazarlık yaptık..Yok adam son dedi:)
Ama motorun neyi var neyi yok öğrendim:)
Servisten başka bi yere gitmemiş..Kappa çantayı yeni almış..Anlattı durdu:)
Bi sorun bulursan inicem söz dedi :cherry:
Yarın Gidicem anlaştık yani:cherry:

aferin lan yavrukurt...atılgan adamsın vesselam...bi atıldın makinayı kaptın...şimdiden hayırlı uğurlu olsun...:cat: bi bujide sana verelim...:p malum oralar sıcak...2.partiye gir sende...:wiinkk:


Beyler kılavuzun 5.sayfasında (pek bunu sallamasakta) azami yük kapasitesi 170 kg diyor...şimdi ben zaten 130 kg...arka çantam 5 kilo ise benim artcı almam normal şartlarda kurallara aykırı ...:p


Yük sınırlamaları
Aşağıdakiler motosikletiniz için getirilen yük sınırlarıdır...
Maksimum yük kapasitesi:
170 kg
...diyor aklınızda olsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 ----------

yani yorum yapacak bi foto video arkadaşlıklar falan .. forumu fazla bilen yok ama 70 yaşında adamın bile facebooku var :cherry: diyeceğim oki en azından dahil olalım isteyen aktivitelere katılır isteyen katılmaz bu benim düşüncem.. mesela senin 130kms lik videonu bulana kadar dolanmadığım site kalmadı şimdi bu videoyu ben faceboktaki bu grubun duvarına yüklesem birsürü yorum gelir altınada Metehan abinin azami sürat rekoru desem millet demicekmi kim bu metehan:silent:

biraderim yanlış anlamada feybukta çok abidik gubidik yamuk yumuk tipler var...bir özelimiz olsun..burada bizbize daha güzel olduğumuzu düşünüyorum...tanımadığım tipler davet yollıcak ekle diye böyle bir arzum yok olmadı...ve hayatım cbf 150 den ibaret değil inan...burada güzel bir muhabbet dönüyor...sizlerle keyifli cbf 150...sizde olmasanız ne gezilerin anlamı olacak ne motosikletin...ben farklı veritabanlarında olmak istemiyorum aslında...mt cbf 150 topacı bana fazlasıyla yetiyor...:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst