Anladm teşekkür ederim.Fiyatı uygun olursa ben 2 tane alabilirim.Peki kargo nasl olacak.Bi tane bujiyi kargo alıyor mu?
Alır yahu niye almasınlar. Ben istanbula, tekirdağa, edirneye vs. bir sürü yere zincir gönderdim kutulu şekilde kargo poşetine koyuyorsun ortalama 5-6 lira civarına adrese teslim gidiyor.
cevap için saolun arkadaşlar bugün efe plazada baktım tipi felan çok heybetli duruyo benim boyum 1.83 böle bir motor taşır beni ancak diye düşünüyorum tabi maddiyata göre
ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"
Şehir içinde ben 420-440 yapıyorum.Uzun yolda daha fazla yapması gerekmez mi.Yoksa bizim Gaziantep'in sakin trafiğinden kaynaklı mı acep![]()
ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"
galiba dediğiniz bir depoyla yaptığı km peki kaç lt alıyor bunun deposu :silent:
galiba dediğiniz bir depoyla yaptığı km peki kaç lt alıyor bunun deposu :silent:
Deposu tam 13 litre, bunun 2,4 yada 2,6 litresi yedektir.
100 kilometrede ortalama 2,5 ile 3 litre arası yakıt yakar.
Yedek dahil ortalama 500 km. civarı gider.
Tabi bu (agresif veya sakin) kullanıma göre çok değişen bir olay olduğu için net bilgiler vermek zor.
Abi kırmızı olanınla adamla tekrar konuştum 2700'e indi ki benim bütçeye uyuyo bu fiyat..
Bende zarf attım dedim 2600 nakitim var.Bodruma kadar qelicem masrafım olcak..
Bi abilik yap dedim daha gencim sexy çağlarımdayım.:mrgreen:
Ben seni akşam 9 a kadar tekrar arıyım dedim..
İkimizde bi düşünelim..Saolsun abi baya bi iyi konuştu tamam dedi bi düşünelim bari..
Şimdi 8.30 gibi arıyıcam düşmessede yarın bi gidicem iş yerini emanet etçek biri bulursam..
Motoru görcem servis bakımlıymış kağıtlara bakıcam servise gidicem geçmişine bakıcam..
Kafama yatarsa kırmızı falan bakmıyıcam alıcam..Çünkü ekstralara para vercek dururmum yok koruma demiri çanta filan..
Diyiceğim o ki hayırlısıysa olsun abi![]()
cevap için saolun arkadaşlar bugün efe plazada baktım tipi felan çok heybetli duruyo benim boyum 1.83 böle bir motor taşır beni ancak diye düşünüyorum tabi maddiyata göre
Ben daha senden zincir isteyecektm![]()
ismail 2417 kmlik yolculukta demiş ki "yedeğe geçmeden 450 km gitmişim"
kankam 3 saattir bir elemanla bilardo turnuvasındaydım hacı cevap yazamadım...
boş vaktiniz olursa sizde takılın...çok keyiflidir...uluslararası platform...
http://gamezer.com/billiards/
abi merak ediyorumda (cbf 150 kardeşliği) diye açılan facebooktaki gruba neden sadece 7 kişi dahil oldu 3 gündür:silent:.. Metehan abi sen neden yoksun anlamadım tamam forumdan kopmayacağız hertürlü burada var olucaz ama foto video vs paylaşımı için süper bir ortam:cat: herkesi bekliyoruz ona göre :wiinkk:
arkadaşlar cbf nin vitesleride 1 aşağı 4 yukarımı ?
Valla bulaşma bekle demiyorum...nedeni elindeki parayı bir şekilde ucundan ucundan yemeye başlıcan...5-10-20 şeklinde azalacak...elini çabuk tut bence...havalar düzeldi...makinanı al kenara koy...Ocak 2.el fiyatlarıyla şu anki leri kıyaslamakda biraz abes olacak...seson açıldı fiyatlar yükseldi yapacak bir şey yok hacı...
Bende para işini netten nasıl yollanacağını bilmediğim için Mücahid kardeşime işi havale ettim...netten basit internet şifresi alıyorsun ve net üzerinden yolluyorsun bankanla iletişime geçersen sorun kalmaz...diğer türlü gereksiz masraflarla uğraşma...atm üzerinden yollayabilirsin yine çok cüzi bir rakam alıyorlar...ama bankanın içine girdinmi kilitliyorlar...karşı tarafın şube kodunuda öğrenirsne sorun kalmaz...ben uğraşmak istemiyorum...nakit var...ve net üzerinden para işlemi asla yapmama huyum var...
kankam 3 saattir bir elemanla bilardo turnuvasındaydım hacı cevap yazamadım...
boş vaktiniz olursa sizde takılın...çok keyiflidir...uluslararası platform...
http://gamezer.com/billiards/
noldu aradımı eleman...sende üçe beşe bakma şu keyfi yaşa...oralardan bi desteğimiz dokunmasada senle mutluluğunu paylaşırız her türlü cevoo...![]()
Atak dostum bayağıdır feybuka girmiyorum valla...feysbukda fazla aktif değilim...oraya yazarsak buraya yazacak bişey kalmaz diye düşünüyorum...burada yazışsak veya pmden takılsak farkedermi...cbf kardeşliğini feysbuk üzerinden yaparsak dahamı pekişir yani...:wiinkk: bana her yol paris aslında...nerde yazdığımında bir önemi yok...
Aradım abi
Yarım saat pazarlık yaptık..Yok adam son dedi
Ama motorun neyi var neyi yok öğrendim
Servisten başka bi yere gitmemiş..Kappa çantayı yeni almış..Anlattı durdu
Bi sorun bulursan inicem söz dedi :cherry:
Yarın Gidicem anlaştık yani:cherry:
yani yorum yapacak bi foto video arkadaşlıklar falan .. forumu fazla bilen yok ama 70 yaşında adamın bile facebooku var :cherry: diyeceğim oki en azından dahil olalım isteyen aktivitelere katılır isteyen katılmaz bu benim düşüncem.. mesela senin 130kms lik videonu bulana kadar dolanmadığım site kalmadı şimdi bu videoyu ben faceboktaki bu grubun duvarına yüklesem birsürü yorum gelir altınada Metehan abinin azami sürat rekoru desem millet demicekmi kim bu metehan:silent: