Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
bak san abir tavsiye...muhtemelen Honda Efede Anadolu Cetelem Kredisi vardır...yani motora özel kredi çıkarttır...bi danış en azındna...ne kartlauğraşırsın ne başka bir şeyle...telefonla kimlik nonu verip 10 dakka içinde onaylanabilen bir kredi...onlar hallediyor...

jr. ile görüştüm ve bu şekilde yapacağız inş. şimdi birazcık daha kendi hesaplarımı yapayım ona göre gidip konuşacağım ve sıfır alacağım :) heyecan bastı yaaaa...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
:queen::mrgreen:

3ün 5in hesabını yapma be abi:)motoru bilen biliyo zaten:mrgreen:

bu devir saati olan göstergeler bizim burda varmı takarsak sağlıklı çalışırmı acaba?

Hehe bu arada yeni ybr'nin verilerine bakıyorumda

YBR 2010 "Maximum torque 10.4N.m / 6,500rpm"

Şu sitede de YBR125 citynin verileri var:
YBR 125 city "Maximum torque 9.5N.m / 6,500rpm"

Bizim motorda ise;
CBF 2010 "Maximum torque 12,7N.m / 5,250rpm"

düşük devirde daha yüksek tork üretmesi çok avantajlı.

CBF'min gözünü seveyim.

Devir saatli göstergeler bildiğim kadarıyla Türkiyede yok.
Bir ara Ethem (ethem76) 'in gittiği servis getireceğini söylemişti.
Fakat kendisi sanırım maddi durumları yüzünden servise gitmemişti ve devir saatinin akıbetinide öğrenemedik.

Sonrası meçhul geldimi gelmedimi takan varmı yokmu hiçbir bilgimiz yok.

Tek bildiğim bu devir saatleri hong kong, çin gibi ülkelerde ayrıca satılıyor, fakat avrupa yada dünyaya açık e-ticaret sitelerinde yok (ebay gibi)
Ebayde çok aradım bulsam alacaktım ama ne yazıkki CBF150 avrupa yada amerika gibi ülkelerde satılmadığı için parçalarıda oralarda yok.

Eğer uzakdoğuda arkadaş, akraba varsa bu devir saati işi olur. Onun haricinde zannetmiyorum. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

jr. ile görüştüm ve bu şekilde yapacağız inş. şimdi birazcık daha kendi hesaplarımı yapayım ona göre gidip konuşacağım ve sıfır alacağım :) heyecan bastı yaaaa...

Hadi hayırlısı bakalım. Yardıma ihtiyacın olursa elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yaa benim anlayamadığım,neden aynı modelin bir devir saat lisini birde devir saat sizini üretiyorlar...Çok saçma
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail sen dediğimi yap, yedeğe düştüğünde 414 görmezsen adiyim. ben 2 kişi görüyorsam.

cila için marka model uğraşmayın girin bir yapı markete alın kalite birşey pastasız ve mümkünse carnaubalı

ekmel sağolasın ara ara çağırıyorlar beni bu tip konferanslara ya da röportajlara ama yoruldum artık yaz yaz :)

bu depo kapağını açınca buharlaşan benzine koptum. babamın aracına cila uygulayan bi firma yetkilisi, ciladan sonra aracın hızının artacağını ve tüketiminin düşeceğini söyleyince baya eğlenmiştim. adamın dedikleri sonuçta yalan değil :mrgreen: ama ben olsam söylemezdim.

metehan hocam gel seni gufteciye götürelim gel. bu haftasonu gezi var ama ben katılamıyorum.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
A2 de cebindeyse artık polistende korkmazsın :) Lastiklerin ve a2 ehliyetin hayırlı olsun Ferhat :rendeer: Allah kaza bela vermesin.

Lastikler bahsettiğin gibi çok farkediyor. Ama yinede gaza gelip virajlara çok yatmaya çalışma lastik ebatlarımızın çapı belli. Birde lastiklerin ücreti ne kadar kaça taktırdın?

O kadar yakıt alması normaldir. Bir arkadaş depoyu tam bitirdiğinde sanırım 49 liralık almıştı. Gerçi TL olarak değil alınan litre bazında yazmak daha sağlıklı veriler olur.

lastikleri 110 aldım 50 ön 60 arka taktırmaya para vermedim usta babamın arkadşı zaten malzemeleride ustanın oğlu istanbuldan yolldı geliş fiyatından normalde ön 60 arka 70 miş
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
babamın aracına cila uygulayan bi firma yetkilisi, ciladan sonra aracın hızının artacağını ve tüketiminin düşeceğini söyleyince baya eğlenmiştim. adamın dedikleri sonuçta yalan değil :mrgreen: ama ben olsam söylemezdim.

:mrgreen::mrgreen:
Rüzgarın araca uyguladığı basınç azalıyor ve "daha az sürtünmeyle" yol alıyor araç. Koptum ya harbiden
Acaba 0,01 litre etki edermi 100 km.de ? :cherry:

Ben olayı çözdüm;
Demek ki motorun bu kadar temiz olduğu için yakıtı az yakıyorsun Evren :p :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
arkadaşlar merhaba lastik ile ilgili bir çok muhabbet dönüyor forumda;
ben de pirelli mt 65 taktırdım 2 hafta önce ve geçen hafta kapalı alan eğitimine katıldım... lastiklerden kesinlikle çok memnunum; eğitimde 50 km/s ile giderken ani kontralar, yön değişimleri, ani frenlemeler, slolom vs... çalıştık ve bütün bunları yaparken beni en ufak bir tedirginliğe sokmadı, yol tutuşunda da herhangi bir problem yok.. hiç kayma, yolu bırakma yapmadı; önerim ırc vs... gibi servislerin önerdiği markalardansa pirelli tavsiye ederim hiç yoktan adı var ve deneyimim olumlu yönde...
reklam gibi oldu ama lastikçi değilim:) sadece memnun kaldım
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar motroa kırmızı cant şeridi aldım valla gecen siyah bi ybrde gördüm çok yakışıyo motora hele motor temiz ve cilaliysa daha süper duruyo:)...resimlerini atarım takınca....


bide bu lastik olayı kafama takıldı benim lastikler mişlen ama ben arka latığı kalınlaştırmak istiyorum bi arkadaşımda truva 125 bi motor var ybrye benziyo ama arka tekeri orjinal 110 baya bi kalın lastik ve çok güzel görünüyo:) 110 luk lastik takarsak arkadan baya baya bi enduro motor gidi durur bizim bu mini varaderolar:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
arkadaşlar motroa kırmızı cant şeridi aldım valla gecen siyah bi ybrde gördüm çok yakışıyo motora hele motor temiz ve cilaliysa daha süper duruyo:)...resimlerini atarım takınca....


bide bu lastik olayı kafama takıldı benim lastikler mişlen ama ben arka latığı kalınlaştırmak istiyorum bi arkadaşımda truva 125 bi motor var ybrye benziyo ama arka tekeri orjinal 110 baya bi kalın lastik ve çok güzel görünüyo:) 110 luk lastik takarsak arkadan baya baya bi enduro motor gidi durur bizim bu mini varaderolar:mrgreen:



Müco,can şeridini bende çektim geçen hafta,yanlız sana tavsiyem fön makinasıyla yapıştır hafif sündürerek.Daha sonra içeride kalan kısımlar büzüşme yapıyolar,haberin olsun...

Ben sökücem tekrar alıp bu sefer fönle çekicem...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Müco,can şeridini bende çektim geçen hafta,yanlız sana tavsiyem fön makinasıyla yapıştır hafif sündürerek.Daha sonra içeride kalan kısımlar büzüşme yapıyolar,haberin olsun...

Ben sökücem tekrar alıp bu sefer fönle çekicem...

abi benim öbür motorda da var onu direk çektim sorunsuz 2 senedir sapağağlam okadar pislik çamur yıkama vs vs etkilenmedi bile..en önemlisi yapıştırmadan önce cantı iyice yıkayıp kurutmak...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
abi benim öbür motorda da var onu direk çektim sorunsuz 2 senedir sapağağlam okadar pislik çamur yıkama vs vs etkilenmedi bile..en önemlisi yapıştırmadan önce cantı iyice yıkayıp kurutmak...


Peki mücahit,şeridi çekerken cantı nasıl dönüyorsun,yapıştırarak geldiğinde içeride kalan kısımlarda büzüşmeyi nasıl önlüyorsun?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi alemsin yahu yarıldım pc başında :) allaha emanet olasan :)

Canım dostlarım sizde Allaha emanet olun...şu an arkadaşımda misafirim...Bakırköyden sıfır arac teslim alacaz...benden rica etti...hem aracı alıp hemde sürüş hususunda yardımcı olucam ...akşama görüşmek dileğiyle...:rendeer: profesyonel bir makam şoferinden öğrenecek şanslı çocuk...bu arada arac pejo 206 yeni kasa makyajlı...bildiğiniz şeyler varsa yazın...kronik sorunlar vs...selamlar...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Jant şeridi olarak düzlerden kullanırsanız Şanverenin bahsettiği gibi iç kısımlarda büzüşme olur sağlıklı olmaz. Kısa sürede atma yapar.

Şu şekilde kendiliğinden eğimli olan şeritlerden kullanın, jantı temizledikten sonra yapıştırınca gayet sağlam olacaktır. Hemde düz şerit çekmeye çalışırken ki gibi sinirlerinizi zorlamazsınız (Tecrübeyle sabittir. :)) Kolayca hallolur.

IMG_0073-3-1.jpg


SDC15414-1-1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------

Bu konunun 700.sayfasına da siftahı yaptık. Hadi hayırlı olsun :)
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Canım dostlarım sizde Allaha emanet olun...şu an arkadaşımda misafirim...Bakırköyden sıfır arac teslim alacaz...benden rica etti...hem aracı alıp hemde sürüş hususunda yardımcı olucam ...akşama görüşmek dileğiyle...:rendeer: profesyonel bir makam şoferinden öğrenecek şanslı çocuk...bu arada arac pejo 206 yeni kasa makyajlı...bildiğiniz şeyler varsa yazın...kronik sorunlar vs...selamlar...

2004 modelini abim kullanıyor. Sağlam araba yakıtı az ama bi süre sonra bi yerlerinden ses gelmeye başlıo. Sesleri fazla kafasına takmasın derim ben. Yakıtı çok az İst. samsun 880 km 100 tl ye geldi abim . 90km hızı geçmeden. Bide bir dezavantajı araba küçük olduğu için motor sesi biraz içeri çok gelio. 206+ sanırsam alacağı güzel seçim :cat: Abime sorarım başka sorunu varmı bilgilendiririm allaha emanet olun :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Jant şeridi olarak düzlerden kullanırsanız Şanverenin bahsettiği gibi iç kısımlarda büzüşme olur sağlıklı olmaz. Kısa sürede atma yapar.

Şu şekilde kendiliğinden eğimli olan şeritlerden kullanın, jantı temizledikten sonra yapıştırınca gayet sağlam olacaktır. Hemde düz şerit çekmeye çalışırken ki gibi sinirlerinizi zorlamazsınız (Tecrübeyle sabittir. :)) Kolayca hallolur.

IMG_0073-3-1.jpg


SDC15414-1-1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------

Bu konunun 700.sayfasına da siftahı yaptık. Hadi hayırlı olsun :)


İsmail hocam,tıpkı senin söylediğin gibi oldu valla,ilk çektiğimde ''çillop gibi oldu''sabah bir baktım:cyclopsan içtaraf büzüşmüş,şimdi sökücem,kıvrılmışı varsa kıvrılmışını alıcam
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aydoganx,haklısın hocam ama o kıvrılmışlar da kesik kesik iz oluyor yekpare çekmek daha güzel birde benim aldığım şeritleri açtığımda ok gibi dümdüz değil sağ tarafa doğru kesilmiş ondan heralde sağlam duruyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

valla bu şerit çekme işi çok basit ama millet işkence haline getiriyo geçen baya önce topclerden birinde görmüştüm hatırlamıyorum ama tekeri sökmüş adam:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
aydoganx,haklısın hocam ama o kıvrılmışlar da kesik kesik iz oluyor yekpare çekmek daha güzel birde benim aldığım şeritleri açtığımda ok gibi dümdüz değil sağ tarafa doğru kesilmiş ondan heralde sağlam duruyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

valla bu şerit çekme işi çok basit ama millet işkence haline getiriyo geçen baya önce topclerden birinde görmüştüm hatırlamıyorum ama tekeri sökmüş adam:mrgreen:

Mücoo iddalaşma,şimdi sana burdan benim aldığım şeritten gönderirim hadi çekte görüm ozaman ,ne parmak kalır nede kol:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Düz şerit çekmeye çalıştıktan sonra fikirlerin aynı kalmayacak bence :):cherry:

ya benmi çok becerikliyim yoksa o zaman şansıma mı oldu 20 dakka sürmedi cup motoruma şerit çektim ve 2 yıl oldu sapasağlam sıkıldım hatta yeşil renkten:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------




işte çektiğim şerit laptopun şarjı bozuk onda şerit çekerken resimler var onlarıda atardım ama bu var elimde şuan:)bu iki sene sonraki hali:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst