:queen::mrgreen:
3ün 5in hesabını yapma be abi

motoru bilen biliyo zaten:mrgreen:
bu devir saati olan göstergeler bizim burda varmı takarsak sağlıklı çalışırmı acaba?
Hehe bu arada yeni ybr'nin verilerine bakıyorumda
YBR 2010 "Maximum torque
10.4N.m / 6,500rpm"
Şu sitede de YBR125 citynin verileri var:
YBR 125 city "Maximum torque
9.5N.m / 6,500rpm"
Bizim motorda ise;
CBF 2010 "Maximum torque
12,7N.m / 5,250rpm"
düşük devirde daha yüksek tork üretmesi çok avantajlı.
CBF'min gözünü seveyim.
Devir saatli göstergeler bildiğim kadarıyla Türkiyede yok.
Bir ara Ethem (ethem76) 'in gittiği servis getireceğini söylemişti.
Fakat kendisi sanırım maddi durumları yüzünden servise gitmemişti ve devir saatinin akıbetinide öğrenemedik.
Sonrası meçhul geldimi gelmedimi takan varmı yokmu hiçbir bilgimiz yok.
Tek bildiğim bu devir saatleri hong kong, çin gibi ülkelerde ayrıca satılıyor, fakat avrupa yada dünyaya açık e-ticaret sitelerinde yok (ebay gibi)
Ebayde çok aradım bulsam alacaktım ama ne yazıkki CBF150 avrupa yada amerika gibi ülkelerde satılmadığı için parçalarıda oralarda yok.
Eğer uzakdoğuda arkadaş, akraba varsa bu devir saati işi olur. Onun haricinde zannetmiyorum. :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
jr. ile görüştüm ve bu şekilde yapacağız inş. şimdi birazcık daha kendi hesaplarımı yapayım ona göre gidip konuşacağım ve sıfır alacağım

heyecan bastı yaaaa...
Hadi hayırlısı bakalım. Yardıma ihtiyacın olursa elimizden geldiğince yardımcı oluruz.