Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
selam arkadaşlar 2 x 12v 55w sisleri taktım ama daha hava kararmadığından deneyemedim birazdan deneyeceğim.

yalnız bizim motorun gücü 0.114kw=114w
ama benim aldığım sisler 55x2=110w
artı bizim far park ve stopuda koyalım 35+5=40
yani 110+40=150 w bizim motorun gücü ise 114 w motorun alternatörüne bi zararı olucakmı acaba diye düşünmeden taktım, bakalım ilerleyen günlerde göreceğim sargılarını yakmaz inşallah. kulanan varmıydı daha önce bu sislerden sorun falan oluyormuydu arkadaşlar bileniniz varsa bi cevaplayında bende bi rahatlayayım be.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

bir de ön fren diski kaç tl acaba biliyormusunuz sanırım değiştirmem gerekecek.

İlhan kardeşim keşke 35W olanlardan taksaydın 55W bizim alternatöre fazla gelebilir. Daha önceden tam emin değilim ama bu topicteydi sanırım normal ampul farını 35w'dan 55Watt'a çıkaran bi arkadaş olmuştu da aküsü bi hafta ancak dayanmıştı sanırım .
Neyse takmışsın artık. Sadece ihtiyaç duyduğun zamanlarda kullanırsan belki sorun olmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

Bugün biraz temizlik yaptım. Benden tavsiye; en fazla 1 yada 2 ayda bir ön dişli kapağını sökerek temizleyin.

Ben sürekli mobil1 sentetik zincir spreyi kullanmama rağmen orada bu kadar pislik birikmiş gres vs. kullanan arkadaşlarda bunun kat kat fazlası pislik çıkar.

Buyrunuz pislik içindeki ön dişlimiz :p

IMG_2655.jpg


IMG_2654.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

Temizlikten sonrada makinenin pili bitti. Temiz halinin resmini çekemedim.
Ama gazyağı ile tertemiz yaptım.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

Varmıdır bilgisi olan ?

Resimler:

IMG_2657.jpg


IMG_2656.jpg
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırım:)yanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun:mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti :mrgreen: ikinci olay da girmemenin cezası.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti :mrgreen: ikinci olay da girmemenin cezası.

jr. geçmiş olsun arılarla başın dertte valla:mrgreen:cbf gezilerde 2 kişi olsan bile hiç zorlamıyor bunu tecrübe ettim:)yüksek cc aranır tabi ama unutma cbf sanada bakar cebinede o gittiğin yolları iki kat fazla benzinle gittiğini düşün:)yoksa 180-200 gitmeyi uzun yolda kim istemez:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım :mrgreen:

güzeldir, binilir gezilir.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım :mrgreen:

güzeldir, binilir gezilir.

aynen öle işte zaten cbfi seviyorum çünkü enduro seviyorum bu tarzı seviyorum ama seninde dediğin gibi öle bişey almaya kalksak dediğin gibi uçuk rakamlar...allahtan cbf var en azından o hayal ettiğimiz tadı alıyoruz:)artı para olsa alsak bide gezi vs için benzinden dert yanıcam çünkü istanbulda elim ayağım motor bi dolmuşa bi metroya bindiğimde artık işkence gibi oluyo hem pratik motor hem az yakıyo hemde uzun yolada gidiyo yeter yeter fazlasını aramamak lazım:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
[/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

Varmıdır bilgisi olan ?

Resimler:

IMG_2657.jpg


IMG_2656.jpg

Bu parça eksantrik gergisi .
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
Sagolasınız arkadaslar..:cat: Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Sagolasınız arkadaslar..:cat: Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.

abi servise ihtiyac harici sakın ugrama:)dediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
abi servise ihtiyac harici sakın ugrama:)dediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?

Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA:cat:. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor..:farao: sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA:cat:. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor..:farao: sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..

ya aslında gerek yok şimdi o müşürü ya akuye bağlıcak yada elektrk kablolarından bir yere hiç gerek yok alışman lazım yada yan ayak kullanma abi çıkar onu:)orta sehpada kullan:cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti :mrgreen: ikinci olay da girmemenin cezası.

wayyy JR. ne ballı adammışsın sen eşşeğinden tut balına kadar bütün arıları sağından solundan yukardan aşağıan almışsın maşallah çengel bulmaca gibi ama keşke iğnesini batırsaydı vucut direncin artardı neyse genede geçmiş olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:51 ----------

arkadaşlar belki istanbulda olanlar bilir er motor var ercüment topçu motor tamircisi asıl samsunlu hafta sonu buraya geldi babasının da dükkanı var biraz sohbet ettik bizim duro lastiklerden konuştuk aslında iyi lastik ama en yazın ısındıktan sonra uzun yolda dedi şehir içinde sert olduğu için güven vermez dedi hız olayına girdik benım motor 115 120 arası kalıyor dedim istersen 145 yapar dedi adını söyledi ama unuttum gene bir honda motorun gaz kesicisini yollım tak dedi ama biraz yorarsın motoru dedi bizim gaz kesici 8000 binde kesiyormuş herhalde.sen tam motorunu bulmuşsun diyor güçlü bir motor falan dedi gaza geldim hemen atladım motora dolaştım motora iyice alıştım şimdi heh aklıma geldi gaz yağ zincire vurmayın dedi cözücü özelliği olguğu için oringli zincirlerde pilastiğin özelliğini kaybettiriyo ve dışarı taşmasına catlamasına sebeb oluyor dedi sızde bilirsiniz ama bi yöntem tarif etti mozatla iyice temizleyeceksin sonra jant pislenmemsi için araya karton koyup veya binip hız yapıp bütün pisliği at dedi sonra tekra mozotla iyice temizleyip ondan sonra sprey veya yağ kullan dedi ben direk sprey sıkıyorum dedim o güldü o zincirin içindeki milin daha çok pislenmesine sebep oluyor dedi biraz emek ister ama biniyorsan bakacaksın dedi bende bu diyaloğu paylaşayım dedim......
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu parça eksantrik gergisi .

Teşekkürler aykan usta. :rendeer: Bu parçaya periyodik bakım, kontrol vs. gerekirmi peki?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti :mrgreen: ikinci olay da girmemenin cezası.

Jr. geçmiş olsun. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------

aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırım:)yanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun:mrgreen:

Dağda taşta :) değilde günlük kullanımda işe git gel olarak (17km+17km) kullanınca böyle oluyor. Haliyle yağmurda da kullanıyorum. 4 saatimi aldı nerdeyse komple temizlemek. Basınçlı yıkama makinesi banada lazım sanırım:)

@mimoza_cbf
"Gazyağı ile temizleme ama mazotla temizle" demiş senin arkadaş anladığım kadarıyla.

Benim bildiğim kadarıyla asıl mazot ve benzinin plastik oringler üzerinde tahriş edici etkisi var.
En etkili ve zarar vermeyen temizliği gazyağı yapar diye biliyorum. Bunun hakkında sayfalarda tartışılmıştı hatta, bi ara bulabilirsem o topiğin linkini atarım buraya :wiinkk:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti :mrgreen: ikinci olay da girmemenin cezası.

Geçmiş olsun okurken çok güldüm ya :) film gibi anlatmışsın , benim arıya alerjim var bittim ben ozaman :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
sislerdeki ampuller zenon mu yoksa normal ampulmu?bide senin farda zenon yok dimi orjinal duruyor...

sislerdeki ampuller h3 yazıyo, normal ampul sanırım, benim farım orjina tam bi mobylete yani gaz verdikçe yanıyo :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------

jr geçmiş olsun dostum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------

dün sisleri denedim ve aklıma gelende oldu , yaklaşık 35 kmlik gece yolculuğu yaptım sislerin ışığı muhteşem o kadar güzelki zifiri köy yolunda yolum gökyüzü gibi aydınlıktı ve karşıdan gelen tüm arabalar ışıktan rahatsız olup selektör yapıyolardı :) , ama son km lerde ışığım iyice zayıflamaya başladı yani motorun gücü hesapladığım gibi 2 sise yetmiyo yolun sonunda arkadaşın yanına vardığımda motoru stop ettim ve tekrar çalıştırayım dedim ama nafile akü bitti. 15-20 dk bekledikten sonra tekrar denedim ve marş bastı yani aküyü bitirdi sisler, sonra dönüş yolunda sisleri kapattım ve akü biraz dolmuştur sanırım. ama ışığu kesinlikle çok iyi alternatörü kaldırsaydı eğer geceleri hiç bi sorun olmayacaktı ama tahminimce kısa mesafelerde 5-10 km lik mesafelerde sorun çıkartacağını sanmıyorum. yani sisleri her zaman açmassan sorun olmayacak, şu anda ne yapacağımı şaşırdım bende bakalım yapıcaz bişeyler. aklıma sislerden birini iptal etmekte geliyo, fotoğraf cekicektim ama pilerim bitmiş mücahit arkadaşım en kısa zamanda senin için atıcam fotoları :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------

arkadaşlar bu sislerin ampulleri h3 55 w bana 35w lık ampul lazım acaba bulabilirmiyiz, piyasada bu standarta ampul varmı bilenniz varsa bana ulaşabilirmi.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
kolum.jpg


siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

sağolun arkadaşlar
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
kolum.jpg


siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

sağolun arkadaşlar

jr öldüreceksin beni gülmekten :paskerliğim geldi aklıma yaww arı resmen üç köşe teşkili yapmış eleman keskin nişancı kolun neysede kaskın içinde iyi tazmanya canavari gibi dönmediniz:queen: hafif bir allerjik reaksiyon var anthistaminik al kaşıntı yapar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende huylandım abi çok bariz fark var bişey var bi incelemeleri lazım senin makinayı:)

bakıcaz artık olmadı takarım sisleri sağa sola al sana zenın kafan sıkıştımı bas tuşa yak zenonlar..

ota oka para vermemek için yapmıyorum ya:)bi kere yaptık ondan da dersimizi aldık merak etme:wiinkk:

kanka makinayı kontrol ettim...sonucta üst silindir kapağım taşlanmadı...yani yeni piston atılınca makinaya üst silindir kapağı (psitonun kafaya vurduğu nokta) taşlanır adetten...bu durumda güç peformansına etkileri olur...öyle bişeyde yok ki...bulucaz hacı o sorunuda çözücez...:cat:



evet aynen öyle oldu gerçi filtreye bakıyorum,sapsarı hala temiz.Yakıtımda düzgün 2.5 litre.Bir problemim yok yani.

buji filtre 8000 de dğeişir...ama hava filtresine yalandan bir kompresörle hava basarsanda sorun olmaz...fakat senin gözle göremeyeceğin kısımlar kapanmış olabilir o uyduruk sarı filtrede...

[/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?

Varmıdır bilgisi olan ?


IMG_2656.jpg
Aydoğan o zımbırt egsantirik gergisi...çok derin yazmaktan ziyade bildiklerimi paylaşayım...hani sübap ayarı yaparsınız üst kısımda senteyle...orada küçük bir zincir görürsünüz...dikkat eden var mı...o minik zincir motor içindeki dişlilerin hareketini sağlar...ve bu zımbırtı ise o zincire basar gerer...çok basit...paletler var o zincirin yanlarında...:cat: o gergide sorun olursa motordan şakırtılar gelmeye başlar vs...çok önemli bir parça...

size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.

.


arııı vız vızzz vızzz....arııı vız vız vızzz....:queen: geçmiş olsun...:rendeer:

Bu parça eksantrik gergisi .

ne ie yarıyo diyor kekoro ne olduğunu erkes bilir...:cherry:

Sagolasınız arkadaslar..:cat: Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.

HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.

dostum kafaya koydunsa yaptır...orjinalde olsa harika olurdu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------

[/COLOR]bir de ön fren diski kaç tl acaba biliyormusunuz sanırım değiştirmem gerekecek.

Ön disk Sürat Motor Sirkecide 60 lira...serviste inanmayacaksınız 55 lira...:queen:

amaaaa şu an ne honda fabrika stoğunda ne de servislerde ön disk yok...buyrun burdan yakın...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii

ben bu şekilde 100-150 km yol yaptım akum full bitikti değiştirememiştim ama bunu cup motorumda yapmıştım cbfte ne olur bilemem ama olmaz büyük ihtimal...

bu arada 8.000 bakımına gittiğimde benzinim 250 kmdeydi normal ölcümlerime göre daha 100 km yolum vardı servisten çıktım şimdi 340 kmde normalde 350 kmde yedeğe geçiyordu ama şuan daha kırmızı çizginin 1 üstünde bakımdan sonra bu kadar değişirmi maşallah diyimde yedeğe 400 kmde geçiyim:mrgreen:

birde bunun sebebini benim hava filtresinde ufak bi bez unutmuş eski sahibi bakıma soktuğunda şimdi sıfır hava fltresı var ve yenı bujı bu kadar fark ediyormu pest dogrusu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst