- Katılım
- 24 May 2008
- Mesajlar
- 143
Selamlar cbf 150 ailesi
Durolardan bıktım virajlara giremez korkar hale geldim acilinden deiştirmek istiorum. ön lastik orjinal ölçüde arkası ise 100-90-18 ölçüde tubeless hanqi marka model lastik önerirsiniz?
Fiyatı aşşağı yukarı ne olur??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------
Geçmiş olsun mücahit abi allah beterinden saklasın çamurluk nedirki değişir allahdan amcaya bişe olmamış Geçmiş olsun :rendeer:
Durolardan bıktım virajlara giremez korkar hale geldim acilinden deiştirmek istiorum. ön lastik orjinal ölçüde arkası ise 100-90-18 ölçüde tubeless hanqi marka model lastik önerirsiniz?
Fiyatı aşşağı yukarı ne olur??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------
walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.
Geçmiş olsun mücahit abi allah beterinden saklasın çamurluk nedirki değişir allahdan amcaya bişe olmamış Geçmiş olsun :rendeer:
