Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Selamlar cbf 150 ailesi
Durolardan bıktım virajlara giremez korkar hale geldim acilinden deiştirmek istiorum. ön lastik orjinal ölçüde arkası ise 100-90-18 ölçüde tubeless hanqi marka model lastik önerirsiniz?

Fiyatı aşşağı yukarı ne olur??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------

walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.

Geçmiş olsun mücahit abi allah beterinden saklasın çamurluk nedirki değişir allahdan amcaya bişe olmamış Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2010
Mesajlar
17
Selam arkadaşlar;
Bende uzun zamandır motosiklet piyasasını ve forumları takip eden fakat hayat şartları nedeniyle hep bu tutkumu erteleyenlerdendim..taaki düne kadar..nihayet biraz pattadanak da (bu nasıl bi kelime yaa..saatin ilerlemesine ve uykusuzluğuma verin..) olsa motosiklet siparişimi verdim..ve de tabii ki CBF 150'DE karar kıldım..henüz motorum gelmedi (iki haftayı bulacak sanırım..) bu arada henüz motor ehliyetimde yok ama onuda bu hafta kursa yazılarak halledicez inşallah..şimdilik benden bu kadar..önümüzdeki dönemde inşallah bende görüşlerimi burada yazıcam..saygılar arkadaşlar..

bu arada geçmiş olsun mücahit 89 kardeşim..allah daha beterinden saklasın..annemin dediği gibi allah tekerimize taş değdirmesin inşallah..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ozi sağol, amin. senın zincir germe videondan gerdim zinciri ama esneklik ne kadar olucak senı yakalamısken sorayım dıcektim ki çıkmışsın =) alttan dokundugunda 1 cm esniyo yeter sanırım demi ?

arkadaslar sızede sormus olayım =)

erhan 1-2cm. normaldir :cat: tekeri çevirdiğin zaman biyerde sıkı biyerde bollaşarak döner, sıkı olan yerde 1cm, bollaşarak dönen yerde 2cm. normaldir
Selamlar cbf 150 ailesi
Durolardan bıktım virajlara giremez korkar hale geldim acilinden deiştirmek istiorum. ön lastik orjinal ölçüde arkası ise 100-90-18 ölçüde tubeless hanqi marka model lastik önerirsiniz?

Fiyatı aşşağı yukarı ne olur??honda servislerinde bulunan shinco marka lastikleri tavsiye ederim :cat: hem mıchelin kadar yumuşak ve yol tutuşu iyi ,hemde desenleri daha dişli. üstelik michelinlerin yarı fiyatı . çiftini 105 liraya almıştım yaklaşık 9bin km. dir kullanıyorum .tabii arka lastiğin ebatını yükseltirsen fiyatıda yükselir :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
saol ozim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 ----------


bu arada benzin muslugunu gene off konuma getirdim 10 15 dakka calıstırdım istop etmedi kesmedi benzini, servisi aradım, suan garanti kapsamında gorunuyor makınanız getirin test edip halledelim dediler. of zamanda yok bi ara ayarlayıp gotururum artık
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar hava ayarı yapıldı dedim ya. bu sabah jikleyi açıp marşa bastım çalıştı. gazı vermeden kendi kendine rolantide ısındı. bana göre bizim motorun en büyük falsosu olan başında dikilmekten kurtuldum sanırım. yarın bir daha deneyeceğim.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet beyler 2.ufak kaza/aksaklıgımı yaşadım. Ama gülermisiniz aglarmısınız. Sıkışık trafikte 10km hızla önümde koca IETT otobüsü ile giderken, bir anda ani hapşurmam (hapşurmadım resmen ciğerlerim çıktı) yüzünden freni 1 saniye gecikmeli sıktım. Ve hooop otobüsün tamponundayım.

kırık/çizik hiçbirşey yok motosiklette. Asıl komik olan otobüsün tamponunu yeni boyamış olmaları :pr: tamponu geri çektim sağa yanaştım birde ne göreyim siyah cbffimin ön çamurlugu kıpkırmızı :pr: 1 Saat tırnakladım sildim birazını anca çıkartabildim. Kayda değer birşey kalmadı ancak çok çok dikkatli bakınca görünüyor. Resmini çekince yayınlayacagım.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun beteride olabilirdi,


bende bugun basınclı yıkama makinası aldım :))

bi anda esti =)))

100 tl koçtaşta http://www.koctas.com.tr/U/PP-PWR-330-PWA-Basincli-Yikama/1500-W/2333?R=90


ben sadece ve sadece 1 kere kullanılmıs olmak üzere 50 tl ye aldım :D
denemedim daha yarın deniyecem.

big_23064758ne6.jpg


big_2306475878n.jpg


big_230647585iy.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Erhan,hayırlı olsun bi dene bakalım elinde kalmassa bende alırım:p aslında bende düşünüyorum ama güvenemiyorum bitürlü çan çindir bu gerçi bende matkabı var darbeli:pperformans power ın iyi deliyor :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi çinlerin ayarı kaçık =) bazen çok iyi bazen cok kotu dek gelio :D çin min yaw çok ısıtmadan işimizi hallederiz :D elimde kalmaz yaw ne kalacak :D
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
arkadaşlar bugün motorum için şampuan ve pasta cila aldım ama sular kesikti :( ama yarın dalacağım motora :D fotoğrafları eklerim. Bir de arkadaşlar aşağıdaki gibi motorumu modifiye etmek istiyorum, sizce mümkün müdür?
5534.jpg


Geçenlerde de burada oturan ve enduroist'te takılan bi cbf'ci abiyle tanışmıştım. Cbf'e eksoz taktırmış, tok ses bir çıkıyor anlatamam. Sizce de güzel olmaz mı?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
pastayı cilayı ayrı alın yoksa her uygulamada gereksiz yere boya incelir. bir gün en sonunda beyazı görürsünüz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

erdi hepsini yaparız da kiksıtart biraz kasar :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
geçmiş olsun beteride olabilirdi,


bende bugun basınclı yıkama makinası aldım :))

bi anda esti =)))

100 tl koçtaşta http://www.koctas.com.tr/U/PP-PWR-330-PWA-Basincli-Yikama/1500-W/2333?R=90


ben sadece ve sadece 1 kere kullanılmıs olmak üzere 50 tl ye aldım :D
denemedim daha yarın deniyecem.

big_23064758ne6.jpg


big_2306475878n.jpg


big_230647585iy.jpg


oo hayırlı olsun valla bedavaya almışsın makinayı:)bende almayı düşünüyorum ama daha küçük bişey ve çeşmeye bağlamıyorsun ufak bi kova içindende su çekebiliyor makina ve boyutu da küçük sadece 3.5 kilo tam ideal birde 100 bar. fiyatı değer mi diye düşünüyorum...?
http://www.hepsiburada.com/karcher-...x?productId=hrkarcherk2-16i&categoryId=451862
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar selamlar,günaydınlar:);gecen mete abide söledi hem onu hemde motor koruma demirini eksozunu boyamak yada boyıyacaklar için ekliyimde zor bişe sanmasınlar:)dün gittim herşey 1 milyoncudan:mrgreen: 2 tlye sprey boya aldım koruma demirlerini bi güzel boyadım harika oldu:cat:

mete abi çok basit yav al sprey boya çıkar koruma demirlerini eksozunu bi güzel boya motorun sıfır gibi olsun:)

bu arada motor koruma demiri yamulmuştu onu tornacıda düzelttirdim birde grenaj koruma demirinide boyadım dedim boya arttı bari bunuda boyıyayım:)

http://www.yukleresim.com/images/evi4mfz9theq023r9u82.jpg



http://www.yukleresim.com/images/n1mpwk6xhfia1z5pg64j.jpg
buda sabah kurumuş hali(aslında boya yapar yapmaz 5 dakikada kuruyor ama ben balkonda beklettim)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
basınçlı yıkama makinasını denedim.........


süper süper süper diyebilim.

acayip memnun kaldım bi aparatı var köpürtüp sampunası ıcınde makınaya takıyonuz off oto yıkamalardakı gibi heryere sampuanı yayıyo :D hiç sunger kullanmadım. yıkadım direk kulumadım fena oldu yaaaaa :d
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Reborn geçmiş olsun...can sıkıcı şeyler daha sert vursan ön çatalı eline alırdın...masraflı...yani düşmedende masraf açabilir makina...

arkadaşlar selamlar,günaydınlar:);gecen mete abide söledi hem onu hemde motor koruma demirini eksozunu boyamak yada boyıyacaklar için ekliyimde zor bişe sanmasınlar:)dün gittim herşey 1 milyoncudan:mrgreen: 2 tlye sprey boya aldım koruma demirlerini bi güzel boyadım harika oldu:cat:

)

Mücahidim iyi hoş boyamışında şimdi kim uğraşcak bunlarla...:p mevzu bu...hani egsozu nasıl boyucan bakalım...:) hadi burdan yak...moto blok kısmını ne yapabilirim amac orada parlaklık...

basınçlı yıkama makinasını denedim.........


süper süper süper diyebilim.

acayip memnun kaldım bi aparatı var köpürtüp sampunası ıcınde makınaya takıyonuz off oto yıkamalardakı gibi heryere sampuanı yayıyo :D hiç sunger kullanmadım. yıkadım direk kulumadım fena oldu yaaaaa :d

Hacı basınclı suyla birlikte motorunu yıkayabiliyorsun çok etkili...benim 6 ay el değmemiş makinam bile basınclı suyu 2 cmle dibinde görünce yağlar kirler pes etti artık...çok işe yarıyor...ama aradaki deredeki toz çamuru çıkarmak önemli...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hacı basınclı suyla birlikte motorunu yıkayabiliyorsun çok etkili...benim 6 ay el değmemiş makinam bile basınclı suyu 2 cmle dibinde görünce yağlar kirler pes etti artık...çok işe yarıyor...ama aradaki deredeki toz çamuru çıkarmak önemli...


abi deponun altından bi soktum bi çamur aktı aklın hayalin durur, arka çamurluktan fena çamur çıktı. sıfır gibi şuan yaw, güneş gitsin diye beklıyorum ince pasta bide cila çekecem bugun pazar tehna dükkan iş çıkarıyom kendime :D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi sen üşeniyosun valla eksoz boyamak için kaliteli boya alcaksın o kadar:)bu normal kaporta boyası:wiinkk:

bizde bugün erdiyle motoru yıkadık sınavım vardı rahat rahat yıkayamadık ama süper oldular valla:)birde cila attık motorlara süperr oldu sıfır gibi parlıyo valla:mrgreen:

 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, uzun bir süredir yazmasamda sıkı bir biçimde takibinizdeyim. Bu arada yeni taşınmış olduğum evimde çamurlu yol ve koyacak yer problemi olduğundan dolayı 2009 moderl 24500 km deki motorumu, elimde harab olmadan kardeşime 3000 tl ye sattım. Ama yine sizleri takip etmeye, ara ara laf atıp selam vermeye devam edeceğim. Hepinize saygı ve sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst