şimdi arkadaşlar cuma sabaha hondadan randevu aldım.
4bin bakımı için:
hava filtresi
buji (gerekliyse dedi)
yağ
fren ayarı
genel kontrol
şeklinde sıraladılar.
yağ 20 lira, bakım işçilik 54 lira, toplamda 74 lira dediler.
buji + hava filtresi girerse 100 liraya patlar dediler.
bunların hepsi gerekli değil mi? buji muji toptan değişsin mi? bir de yağ süzgeci temizlenmesin mi?
Servisin standart ücreti bu işte Evren.
Üst tarafta ben buji ve hava filtremide değiştirdim maliyet farkı ortada.
Hava filtresinin 4bin bakımında kesinlikle değişmesi gerek.
Buji 8bin km.de bir değişir
Burada para tutanlar yağ 20 lira, hava filtresi hadi servis fiyatı 10 lira olsun toplam 30 lira. Bujide 10 lira.
Servis yüksek işçilik ücreti alıyor :farao:
600RR , 1000RR , VFR800 değiliz. Bu işçilik çok fazla geliyor bana.
Yağ süzgecinin temizlenmesine bence gerek yok. Temizlense elbette iyi olur ama çok uğraştırır. Debriyajın olduğu sağ kapağı indirmek lazım onun için.
Debriyaj balataları değişeceği zaman o süzgecide temizlemek yeterli olacaktır.