Arkadaşlar bu iridyum buji işine fazla takılmayın derim,çünkü piston başlarına ciddi hasar veriyor.
Elimde resmi vardı ama şimdi bulamıyorum,150 cc lik bir motosikletten sökülmüştü,araştırmadan kullanmayın derim.:cat:
Beyler bu eldivenleri feyizoglundan aldım bugün direk yerine giderek.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44490
Nakit 40 gaymeye hallettim. İlk izlenimlerim olarak oldukça rahat bir eldiven, özellikle benim kışlık heldlerden sonra acayip ince geliyor ve gaz hassasiyetiniz & fren maneti kullanışınız gözle görülür şekilde farklılaşıyor.
Sıcaklık konusuna gelince bugün hava sıcaktı giydim, üzerinde bolca hava alma bölümü var yani eliniz asla terlemiyor. Ben S aldım elimi hiç sıkmadı. Elinize tam oturan boyu alırsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Yazlık eldiven alacaklara tavsiyemdir. Parası olan gidip revit alabilir tabiki :cat:
Beyler bu eldivenleri feyizoglundan aldım bugün direk yerine giderek.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44490
Nakit 40 gaymeye hallettim. İlk izlenimlerim olarak oldukça rahat bir eldiven, özellikle benim kışlık heldlerden sonra acayip ince geliyor ve gaz hassasiyetiniz & fren maneti kullanışınız gözle görülür şekilde farklılaşıyor.
Sıcaklık konusuna gelince bugün hava sıcaktı giydim, üzerinde bolca hava alma bölümü var yani eliniz asla terlemiyor. Ben S aldım elimi hiç sıkmadı. Elinize tam oturan boyu alırsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Yazlık eldiven alacaklara tavsiyemdir. Parası olan gidip revit alabilir tabiki :cat:
ne demek. bildiklerinizi paylaşmayıın diğer motorcularla. nemli bezle siliyorum böyle çıkıyor deyin.
gıcık olsun adiler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------
işte boya bakımı için çok güzel zamanlar. erkenden korumaya alacaksın. tekrar edeyim pasta kullanmayın. pasta ayrı cila ayrı amaçlıdır. ayrı ayrı alın, pastayı kullanmaktan kaçının.
siyah motor bir acayip oluyor ama, güneşin altında ismailin kırmızıyı parlatınca "hule kırmızı mı alsaydık" dedim. kırmızı da muhteşem duruyor ciladan sonra.
mucahitim unuttum ben o resmi de üzerinde türkçe yazı yok mu?
alırken arkasını okuyun pastalı cila yazmasın. cila yazsın. 3-4 katı aynı gün sürme kusar paso cilayı. her yıkadığında bir kat atarsın 3. katta bırakırsın. sonrasında "parlamıyor lan bu" dediğin an tekrar atarsın.
www razı ettin sanırım aileyi doğru mu anladık?
Günaydın CBF150 ailesi kazasız belasız güzel bir gün geçirmeniz dileği ile herkese merhaba.
Evet ikna oldular ama tavır şu;
* Baba - anne motor alacağım
- Hadi ordan !
* Duygularımı bastıramazsınız A-LA-CAAM
- Hep birden gülüyorlar :mrgreen:
Şirketin 2 adet garajı var, bende motorum ile şirkete gidip gelmeyi planlıyorum. Şu garaj işinde şanslımıyım nedir :cat:
ben geçen sene alacağım zaman da böyle söylentiler vardı ve aldıktan 10 gün sonra zam gelmişti... büyük bir ihtimalle bahar civarı zam gelebilir...gunaydın nisanda zam gelicek diyolar zam gelmmeiş yenı yılda cbf150ye bilgisi olan var mı
Arkadaşlar bu iridyum buji işine fazla takılmayın derim,çünkü piston başlarına ciddi hasar veriyor.
Elimde resmi vardı ama şimdi bulamıyorum,150 cc lik bir motosikletten sökülmüştü,araştırmadan kullanmayın derim.:cat:
Günaydın cümletten. Bu arada şirketin otoparkını kullanmama izin verdiler. Artık haftaya falan motorla işe gidip gelmeye başlarım.
gunaydın nisanda zam gelicek diyolar zam gelmmeiş yenı yılda cbf150ye bilgisi olan var mı