Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Arkadaşlar bu iridyum buji işine fazla takılmayın derim,çünkü piston başlarına ciddi hasar veriyor.
Elimde resmi vardı ama şimdi bulamıyorum,150 cc lik bir motosikletten sökülmüştü,araştırmadan kullanmayın derim.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar bu iridyum buji işine fazla takılmayın derim,çünkü piston başlarına ciddi hasar veriyor.
Elimde resmi vardı ama şimdi bulamıyorum,150 cc lik bir motosikletten sökülmüştü,araştırmadan kullanmayın derim.:cat:

Ben performanstan ziyade uzun ömürlü olacağını duymuştum.
Bu problemi ilk kez duydum. :silent:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Sizleri yanıltmak istemem aydoğan,ben sadece böyle bir konu görmüştüm nette,bende cbf 150 varken düşünmüştüm iridyum buji işini sonra o konuyu ve pistonun erimiş kafasını görünce vazgeçtim.

normalde 500 cc'den yüksek makinalarda uygulandığını biliyorum ben,bizim makinaların pistonunun canı ne kadar ki zaten,bi ara motor aksamında modifiye yaptırmayı bile düşünmüştüm makina 150 cc'den 225 cc'ye yükselicekti 600 tl'yi verince ama yapıcak usta bile ömrü belli olur dedi motorun,ama karar senin dedi,belki çok seri olucaktı ama belki 20.000 km sonra tekrardan rektefiye istiyecekti...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
yaw korkutmayın beni:silent:
Ben performanstan ziyade meraktan taktım. Performans beklemiyorum ondan, bakım istemeden uzun km ler işini yapsın, motosiklet çiğ benzin atmasın yeter.
Onu da velmotodan aldım, 11 tl mi neydi.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler bu eldivenleri feyizoglundan aldım bugün direk yerine giderek.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44490

Nakit 40 gaymeye hallettim. İlk izlenimlerim olarak oldukça rahat bir eldiven, özellikle benim kışlık heldlerden sonra acayip ince geliyor ve gaz hassasiyetiniz & fren maneti kullanışınız gözle görülür şekilde farklılaşıyor.

Sıcaklık konusuna gelince bugün hava sıcaktı giydim, üzerinde bolca hava alma bölümü var yani eliniz asla terlemiyor. Ben S aldım elimi hiç sıkmadı. Elinize tam oturan boyu alırsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Yazlık eldiven alacaklara tavsiyemdir. Parası olan gidip revit alabilir tabiki :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Beyler bu eldivenleri feyizoglundan aldım bugün direk yerine giderek.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44490

Nakit 40 gaymeye hallettim. İlk izlenimlerim olarak oldukça rahat bir eldiven, özellikle benim kışlık heldlerden sonra acayip ince geliyor ve gaz hassasiyetiniz & fren maneti kullanışınız gözle görülür şekilde farklılaşıyor.

Sıcaklık konusuna gelince bugün hava sıcaktı giydim, üzerinde bolca hava alma bölümü var yani eliniz asla terlemiyor. Ben S aldım elimi hiç sıkmadı. Elinize tam oturan boyu alırsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Yazlık eldiven alacaklara tavsiyemdir. Parası olan gidip revit alabilir tabiki :cat:

hayırlı olsun kardeş bende yazlık eldıven arıyodum bunada bi bakarım gidip ama ben yazlık eldivene revit almanın aksıne okadar para bile vermek istemiyorum:)kışlık gibi çok kullanmıcam nasılsa sıcak havalarda takmayı sevmiyorum yazlık eldiven bile olsa ama alıcam:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Beyler bu eldivenleri feyizoglundan aldım bugün direk yerine giderek.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44490

Nakit 40 gaymeye hallettim. İlk izlenimlerim olarak oldukça rahat bir eldiven, özellikle benim kışlık heldlerden sonra acayip ince geliyor ve gaz hassasiyetiniz & fren maneti kullanışınız gözle görülür şekilde farklılaşıyor.

Sıcaklık konusuna gelince bugün hava sıcaktı giydim, üzerinde bolca hava alma bölümü var yani eliniz asla terlemiyor. Ben S aldım elimi hiç sıkmadı. Elinize tam oturan boyu alırsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Yazlık eldiven alacaklara tavsiyemdir. Parası olan gidip revit alabilir tabiki :cat:

Hayırlı olsun eldivenlerin, insan eldivene alışınca onsuz yapamıyor.

http://www.densoiridium.com/howtoreadusedplugs.php

Bu linkte çeşitli kullanılmış bujiler var, rengine göre arıza var mı, motor ne durumda anlayabilirsiniz.

En iyi buji hafif kahverengi olan buji.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hey maşallah!

ismailin birinci resimdeki duruşa bakın arkadaş. işte bir bu duruşa, bir de bu son paylaştığım 4lü resimdeki benim motorun pozisyondaki duruşa hastayım. dolu dolu makine. gozumuzu de doyuruyor.

www razı ettin sanırım aileyi doğru mu anladık?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
ya jr. hocam verdiğin cila tavsiyeleri için çok saol.. bugün hava da güzeldi, yıkadım motoru ardından bazı bölgelere özellikle pasta ardından da cilayı sürdüm, yola odaklanamadım motorun ışıltısından... sıfır cbf 150 almışım gibi hissettim.. ben de 3600 deyim 2009 model kardeş sayılır bizimkiler...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ne demek. bildiklerinizi paylaşmayıın diğer motorcularla. nemli bezle siliyorum böyle çıkıyor deyin.

gıcık olsun adiler :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

işte boya bakımı için çok güzel zamanlar. erkenden korumaya alacaksın. tekrar edeyim pasta kullanmayın. pasta ayrı cila ayrı amaçlıdır. ayrı ayrı alın, pastayı kullanmaktan kaçının.

siyah motor bir acayip oluyor ama, güneşin altında ismailin kırmızıyı parlatınca "hule kırmızı mı alsaydık" dedim. kırmızı da muhteşem duruyor ciladan sonra.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

benim dizlerimin değdiği yerler sürekli matlaşır. sadece cila orayı pırıl pırıl yapar.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ne demek. bildiklerinizi paylaşmayıın diğer motorcularla. nemli bezle siliyorum böyle çıkıyor deyin.

gıcık olsun adiler :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

işte boya bakımı için çok güzel zamanlar. erkenden korumaya alacaksın. tekrar edeyim pasta kullanmayın. pasta ayrı cila ayrı amaçlıdır. ayrı ayrı alın, pastayı kullanmaktan kaçının.

siyah motor bir acayip oluyor ama, güneşin altında ismailin kırmızıyı parlatınca "hule kırmızı mı alsaydık" dedim. kırmızı da muhteşem duruyor ciladan sonra.

ya jr kardeş bu gecen göstrdiğim kullanıyorum dediğim cilaydı dimi:)bu ara iş yerinde güneş altında kalıyo malum yaz geldi 3-4 kat süreyimde zarar gelmesin:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mucahitim unuttum ben o resmi de üzerinde türkçe yazı yok mu?

alırken arkasını okuyun pastalı cila yazmasın. cila yazsın. 3-4 katı aynı gün sürme kusar paso cilayı. her yıkadığında bir kat atarsın 3. katta bırakırsın. sonrasında "parlamıyor lan bu" dediğin an tekrar atarsın.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mucahitim unuttum ben o resmi de üzerinde türkçe yazı yok mu?

alırken arkasını okuyun pastalı cila yazmasın. cila yazsın. 3-4 katı aynı gün sürme kusar paso cilayı. her yıkadığında bir kat atarsın 3. katta bırakırsın. sonrasında "parlamıyor lan bu" dediğin an tekrar atarsın.

eyw:rendeer:arkasına baktım koruyucu cila yazıyo bu daha ii bişe gibi geldi:)bende öyle yapıcam her yıkamadan sonra bi kat:)güneşten korusun motorumu güneş vurdukca parlasın:cherry:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Günaydın cümletten. Bu arada şirketin otoparkını kullanmama izin verdiler. Artık haftaya falan motorla işe gidip gelmeye başlarım.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Günaydın CBF150 ailesi kazasız belasız güzel bir gün geçirmeniz dileği ile herkese merhaba.

www razı ettin sanırım aileyi doğru mu anladık?

Evet ikna oldular ama tavır şu;

* Baba - anne motor alacağım
- Hadi ordan !

* Duygularımı bastıramazsınız A-LA-CAAM :)
- Hep birden gülüyorlar :mrgreen:

Şirketin 2 adet garajı var, bende motorum ile şirkete gidip gelmeyi planlıyorum. Şu garaj işinde şanslımıyım nedir :cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Günaydın CBF150 ailesi kazasız belasız güzel bir gün geçirmeniz dileği ile herkese merhaba.



Evet ikna oldular ama tavır şu;

* Baba - anne motor alacağım
- Hadi ordan !

* Duygularımı bastıramazsınız A-LA-CAAM :)
- Hep birden gülüyorlar :mrgreen:

Şirketin 2 adet garajı var, bende motorum ile şirkete gidip gelmeyi planlıyorum. Şu garaj işinde şanslımıyım nedir :cat:

aynı sorunu bende yaşadım daha motoru alalı 1 ay oldu alırken anneme söyledim çok kızdı hiç istemedi abimler karşı cıktı tabi babama hiç söylmedim o desem hiç aldırmazdı ama babam 20 yıl motor kullanmışlığı motoru aldığımı motor tamircisi bi arkadaşı var o söylemiş biraz da kızma genç çocuk edebiyatı yapmış babamda dikkatli kullanmam hakkında nasiat öğüt verdi acayip mutlu oldum şimdi de motoru istiyo ver de bakim suna diyor :) hey şeyin hayırlısı allah kazasız belasız sürmek nasip etsin
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
günaydın arkadaşlar...
gunaydın nisanda zam gelicek diyolar zam gelmmeiş yenı yılda cbf150ye bilgisi olan var mı
ben geçen sene alacağım zaman da böyle söylentiler vardı ve aldıktan 10 gün sonra zam gelmişti... büyük bir ihtimalle bahar civarı zam gelebilir...
bence yaptıkları pazarlama politikası çok kötü, fakat adamlar rakipsiz olduklarını biliyorlar sanırım o yüzden baharda zam yapıyorlar. halbuki cazip hale getirme amaçlı fiyatlarda indirim yapmaları gerekmez mi!! (tam da pazarın açıldığı bu dönemlerde) ÜLKEMİZDE REKABET LAZIMMM :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar bu iridyum buji işine fazla takılmayın derim,çünkü piston başlarına ciddi hasar veriyor.
Elimde resmi vardı ama şimdi bulamıyorum,150 cc lik bir motosikletten sökülmüştü,araştırmadan kullanmayın derim.:cat:


bujiden olduğuna eminmisin haco...:silent:

Günaydın cümletten. Bu arada şirketin otoparkını kullanmama izin verdiler. Artık haftaya falan motorla işe gidip gelmeye başlarım.

vay vay kuş yuvadan uçuyor artık...kanatlandı...:p

gunaydın nisanda zam gelicek diyolar zam gelmmeiş yenı yılda cbf150ye bilgisi olan var mı

Yeni ybr 125 in enjeksiyonlu olmamasına rağmen 566+200 plaka 5800 e satılacağını varsayarsak bir zam gelir ve makina bence 4450-4500 olur...hatta 4600 olursa şaşırmayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst