Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
bu resimleri paylaşmıştım yine eklemek de fayda var..
fırın olayını hiçç önermem. Döküm jantlarda ısı esnekliği öldürür esnemiyen jant da kırılır :


öyle lastiği sök tak yapmaya gerek yok.. koli bantı ile bir çerçeve çekiyorsun..
olduki düzgün çekemedin lastik yanaklarına sıçrayanlarda 100 km kadar sonra uçuyor :)

kampana kapağı..


ilk şerit denemem. şerit de makaralı felan değil düz fosfor. onada 30 lira gibi astronomik rakamlar vermedim yani..



11. ayda yapmışım bu jantları 4 ay oldu herhangi bir atma yok dökülme yok...
akrelik kullanırsan (parlak) 3 kutu
mat kullanırsan 2 kutu sprey boya yeter akrelik ler 9 lira
mat lar da 6 lira
söküp takma bantlama boyama herşey dahil 3 saat sürüyor :)
fırın boya işini de araştırmıştım.
fırın olmadan boyacı 100 lira istedi o zamanlar ki
o boyanın altına macun çekecekti. jant aralarına nasıl yapacaktı bilinmez :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------

o-ring li zincir konusuna da gelince bugun aldım 45 tl kore malı 3-4 km bindim daha ama şimdilik iyi gözüküyor.
benim zincirde paslanmıştı artık ne kadar temizlesende nafile..

üstad tesekkur edıyorum bu bılgılerı paylastıgın ıcın bende senın gıbı sprey boyayla yapıcam galıba bu ısı ama bıraz ugrasacam çünkü el ısçılıgım pek ıyı degıldırde:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
FİYUUUUUUUUUWWWWW...

ve bir kez dahaaaa.......sibiyef 150 başlığındaaaaa.......HUUUUUUUWWWWWWW......yeller esiyorrrrr.....yapraklarrrrr....poşetler uçuşuyorduuuuuu :mrgreen: (iğrenç rüzgar efektlerimin verdiği rahatsızlık için özür dilemiyorum hule! daha iyisini yapan varsa gelsin :p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

jantlara kaç kat boya atınca yeterli oluyor?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
FİYUUUUUUUUUWWWWW...

ve bir kez dahaaaa.......sibiyef 150 başlığındaaaaa.......HUUUUUUUWWWWWWW......yeller esiyorrrrr.....yapraklarrrrr....poşetler uçuşuyorduuuuuu :mrgreen: (iğrenç rüzgar efektlerimin verdiği rahatsızlık için özür dilemiyorum hule! daha iyisini yapan varsa gelsin :p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

jantlara kaç kat boya atınca yeterli oluyor?

OOOOohhhhHHHhh serinledim valla bu ruzgar ii geldi baya bi durulmuştuk:queen::queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bi dakka arkadaşım!

bu cevap "ahizeye üfler misiniz?" şakasındaki manayı taşımıyor de mi :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
iyi o halde :mrgreen: aman diyeyim :p

hala anlamış değilim hocam:pr:
neyse bu cant boyatma işlemi ne kadar sağlıklı orjinali ne kadar gider boyalı hali ne kadr gider yani zaman geçtikçe boya dökülürmü acep,cantları siyaha boyayığ birde kalın kırmızı şerit çok yakışır kanaatindeyim yapıcam arka demiride siyah yapıcam çok beğendim birinde görmüştüm forumda ama hatrlamıyorum.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
valla ben de jantları siyaha boyamayı ve kırmızı şeridi düşündüm ama arka demir gri hoşuma gidiyor, kırmızı şerit benim tank pad'le güzel uyacak, bu arada ay yıldızlı şöyle güzel bi tank pad aldım ki sorma gitsin. :D bir de ehliyeti aldığımda taksime gidip benim ozalitcide ön cam için atatürk sticker'ı bastıracağım, tasarımını tamamladım :D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla ben de jantları siyaha boyamayı ve kırmızı şeridi düşündüm ama arka demir gri hoşuma gidiyor, kırmızı şerit benim tank pad'le güzel uyacak, bu arada ay yıldızlı şöyle güzel bi tank pad aldım ki sorma gitsin. :D bir de ehliyeti aldığımda taksime gidip benim ozalitcide ön cam için atatürk sticker'ı bastıracağım, tasarımını tamamladım :D

böyle şeyler süper oluyo kardeşim valla ama cantlar benimde kafamı karıştırıyo gri güzel duruyo:) şu tankpedin resmi varsa eklede bi görelim:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
bende size bir şey sorayım zevk meselesi tabi de ben motorun önünde koruma demiri varya tepo altında onu metalık girye boyamak istiyorum siyah da benımkı acaba güzel olurmu boyatan varmı diye merak ettm güzel olurmu sizce yoksa siyah iyimi
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bende size bir şey sorayım zevk meselesi tabi de ben motorun önünde koruma demiri varya tepo altında onu metalık girye boyamak istiyorum siyah da benımkı acaba güzel olurmu boyatan varmı diye merak ettm güzel olurmu sizce yoksa siyah iyimi

abi sakın yapma:)motorun siyahsa hepten sakat yani bana göre sahibinden.com da bi ilanda görmüştüm eleman gümüş rengi takmış emanet gibi dürüyo hiiç gitmemiş bence:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------

birde aSuBaYaH'ın motoru var avatarında harika duruyo görüntüsü süper o tarz birşey yapmak isterim sadelikten ödün vermeden:bounce:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mücahit, çakallar işletmek için telefon ediyorlar, diyorlar ki

"iyi gunler efendim biz hatlardaki parazitleri tespit için test yapıyoruz. rica etsek ahizeye üfler misiniz?"

uflersen diyorlar ki

"oh bişeylerime kadar serinledim" :mrgreen: o muhabbet işte.

ben jantları spreyle boyayan kimseden dökülme duymadım. ama yine de orijinal rengi arkadaşın resimlerdeki gibi bozulana kadar öyle bir işe girme yanlısı değilim. orijinali kadar sağlam olmaz bence.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahit, çakallar işletmek için telefon ediyorlar, diyorlar ki

"iyi gunler efendim biz hatlardaki parazitleri tespit için test yapıyoruz. rica etsek ahizeye üfler misiniz?"

uflersen diyorlar ki

"oh bişeylerime kadar serinledim" :mrgreen: o muhabbet işte.

ben jantları spreyle boyayan kimseden dökülme duymadım. ama yine de orijinal rengi arkadaşın resimlerdeki gibi bozulana kadar öyle bir işe girme yanlısı değilim. orijinali kadar sağlam olmaz bence.

abi nerden bağlantı kurdun alemsin:queen:

evet bende o fikirdeyim eğer çok sakat bi durum olursa boyarım ancak cünkü geçen bulaşık süngeri cif piril iceene bi yıkadım cantları çok tatlı oldular:)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
işin aslı bende gri taraftarı değilim ama benim kaportacı bi arkadaşım var o dedi güzel olabilir diye ama sen öyle dedin içim rahat etti pek istemiyordum gri siyah daha toplu kombinasyonlu duruyor paylaşımın için teşekkür ediyorum
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben jantları çoğu zaman leş gibi bırakıyorum. 2 tane jantı temizlemek motoru temizlemekten uzun sürüyor. elin kolun da zincire değerse zaten mahfoluyor. hiç dokunmuyorum çoğu zaman. gri fazla pislik göstermiyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
evet bencede o yüzden siyaha boyatacağım cızıklar catlamalar var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------

bu ara benım motor 60 gibi falan titreme yapıyor satan arkadaş kalpın lastğinden dedi o yaparmı sizce bana değiştirirsin 16 bin bakımında dedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst