Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hayırlı olsun Erdi çok yakışıklı maşallah... Hep iyi günlerde kullanman dileği ile
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Aydoğan benzin pompasınının yaslanmasıyla meydana gelmiş olabilir mi bu iş sence...


Erdi makinasına bu akşam kavuştu sayın arkadaşlar...saflara bir cbfci daha katıldı...

Valla pompa yaslandığındanda olabilir Metehan hocam.
Yarın gündüz gözüyle iyice inceleyim. Resim eklerim.

Erdi makinen hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
Sıfır CBF150 plaka dahil kaça maloluyor şu anda?
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...

CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar

sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi bak ne buldum,senin ön grenaj koruma farı deldiydi ya bende o sebepten takmıyodum koruma,sana gezide demiştim senin vidayı ters takmışlar bak bu resimdekinde vida aşağıya dogru bu şekilde zarar vermez diye düşünüyorum ne dersin senin grenaj korumayı takana dava aç bence sıfır far al oldan:queen::wiinkk:

ahanda resimde görülüyor
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
aydoğan tahmin ettiğim yer ise benzinin taşdığı ben genelde tıka basa doldurduğum için o taşma oluyor ve oradan uçup gidiyor başka birşey olabilir, pompa dayanmasıda pek muhtemel gelmedi çünkü ben alırken her seferinde pompayı dayayıp bırakılıyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...

CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar

sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için

İyi almışsın valla bende aynı şekilde 1. ayda 4200 e aldım ama 2000 inin kredi kartı ile odedim. 0 Motorun tadı bir başka gercekten bende motorumu bir yıkıyım eli yuzu acılsın.

Benzinlikte yıkatmak kac paradır?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
günaydın cbf kullanıcıları :) kazasız belasız bir bün geçirmeniz dileğiyle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:21 ----------

aydoğanx... ismail kardeşime çok teşekkür ediyorum:cat: bu sabah zincir ve bujilerimi aldım çok mutluyum yoksa serviste mahvedeceklerdi benii..:pale:
iyiki varsın :queen:
AYDOĞAN LTD.ŞTİ ZİNCİRİSTAN
bujimide çekik gözlülerden almış yollamış japan
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
günaydın cbf kullanıcıları :) kazasız belasız bir bün geçirmeniz dileğiyle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:21 ----------

aydoğanx... ismail kardeşime çok teşekkür ediyorum:cat: bu sabah zincir ve bujilerimi aldım çok mutluyum yoksa serviste mahvedeceklerdi benii..:pale:
iyiki varsın :queen:
AYDOĞAN LTD.ŞTİ ZİNCİRİSTAN
bujimide çekik gözlülerden almış yollamış japan

Günaydın.
Yahu ne çabuk ulaşmış. Ben öğleden sonra alırsın zannediyordum :)
Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
yan tarafımda hemen kargo akşam gödernlerin listesine bakıp söylediler kargon geliyor diye sabah da 8 hemen geirdiler yanıma tekrar teşekkür ediyorum
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...

CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar

sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için

Hayırlı uğurlu olsun kardeş güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
teşekkür ediyorum ve böyle bir paylaşım sitesine sahip olduğum için çok mutluyum her keze kazasız belasız cezasız arkka canta yağsız hayırlı günlerrrr :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yan tarafımda hemen kargo akşam gödernlerin listesine bakıp söylediler kargon geliyor diye sabah da 8 hemen geirdiler yanıma tekrar teşekkür ediyorum

Rica ederim Ferhat. :rendeer:
Ulaşamadığın parçalar olursa buradan yine haber verirsin,
elimizden gelen birşey olursa yardımcı oluruz her zaman :cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
hiç şüphem yok ismail teşekkür ediyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------

l bi arkadaşım geldi üzerinde eski zincirim takılı daha yenısını daha taktırmadım ama zincir çok sıkı üzerindeki olan diyor zararı olurmu sence gerçi yeni ziciri bu hafta sonu takacağım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 ----------

arkadaşlar bana kask önerebilirmisiniz kullanışlı ama 130 falan civarlarında daha da ucuz olabılır..birde onun bedenini nasıl anlıyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst