Aydoğan benzin pompasınının yaslanmasıyla meydana gelmiş olabilir mi bu iş sence...
Erdi makinasına bu akşam kavuştu sayın arkadaşlar...saflara bir cbfci daha katıldı...
Valla pompa yaslandığındanda olabilir Metehan hocam.
Yarın gündüz gözüyle iyice inceleyim. Resim eklerim.
Erdi makinen hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
Sıfır CBF150 plaka dahil kaça maloluyor şu anda?

Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...
CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar
sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------
ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için
günaydın cbf kullanıcılarıkazasız belasız bir bün geçirmeniz dileğiyle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:21 ----------
aydoğanx... ismail kardeşime çok teşekkür ediyorum:cat: bu sabah zincir ve bujilerimi aldım çok mutluyum yoksa serviste mahvedeceklerdi benii..ale:
iyiki varsın :queen:
AYDOĞAN LTD.ŞTİ ZİNCİRİSTAN
bujimide çekik gözlülerden almış yollamış japan
Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...
CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar
sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------
ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için
yan tarafımda hemen kargo akşam gödernlerin listesine bakıp söylediler kargon geliyor diye sabah da 8 hemen geirdiler yanıma tekrar teşekkür ediyorum