özel mesajı nerden okuyacağım siteye tam alışamadım
Estağfirullah metehan hocam. ::utangac:
Şahsen sadece bildiklerimi paylaşıyorum ki,
ilim denilen nimetin zekatını verelim dimi :wiinkk:
ben birkaç saate binip dönüyorum ankaraya gece 130da obüdüs kalkıyor. yine de telimi atıyorum haberleşmemiz gerekirse.
ahhh beyaz gelseydı ah çökelek hondatr senıoyle deme dayu jantların halını gorsen sen nabtın bu zamana kadar nıye boyatmadın dersın
fotoları cektım yarın eklerım garı
he valla dayu bı servısıne sorsana ya bı fıkır versınler bıze allah rızası ıcın![]()
bu fırın boya dediğinizin diğer bir adı da elektrostatik toz boya ise boyama işlemi bittikten sonra yaklaşık 10 dakikalığına 200 derece civarında fırınlanır.
Ben bu şekilde biliyorum.
Ama en doğrusu bir ustaya sormaktır.
O dedigini ben yaptım. Fabrikada boyahane sorumlusuna sordum. Fırın boya sonrasında boyanan malzeme 60 derece sabit sıcaklıkta 1,5 saat bekletilmesi gerekiyor. Bu durum boyanacak parcanın FRP veya Sac olmasına gore degişmiyor. Hepside 60 derece sabit sıcaklıkta bekletiliyor muş.. Bizim ustanın soyledigi bu..
Sizleri okumak çok keyifli inan...
Varmışındır şimdide belki yol yorgunu hemen uyumuşsundur...:cat:
Hacı akşam ERdiye sıfır makina alıyoruz o zaman sorarım...bende merak ettim...ama servisim boyama işini dışarıya yaptırıyor...kışın biniyorsun bence uğraşma...zincir muhafaza yok zaten ...toz toprakla o siyahında rengi değişecek...bana gereksiz gelir hep...
arkadaşlar öncelikle merhaba 4 4.5 bütçem var nisan başı cbf 150 almak sityrm ama yeni aksa ybr mi alsamda düşünüyorum biyandan yağ kaçırma vs gibi sotunları oluyor mu?çin malları gibi kt 125im avrdı 4000den sonra başlamıştı yağ kaçırmaya contalardan yaşlayan var mı böle bi problem
evet dostlar buyrun jantlarımın halı bu yuzden boyatmak ıstıyorum pardon sadece arka jantımın halı ön jantta herhangı bı kusur yok ama arkada ısler ne yazıkkı oyle degıl buyrun resımler]
arkadaşlar öncelikle merhaba 4 4.5 bütçem var nisan başı cbf 150 almak sityrm ama yeni aksa ybr mi alsamda düşünüyorum biyandan yağ kaçırma vs gibi sotunları oluyor mu?çin malları gibi kt 125im avrdı 4000den sonra başlamıştı yağ kaçırmaya contalardan yaşlayan var mı böle bi problem
cbf 150 kücük cc de olsa kocaman motor. cbx 250ye oturdum da ybr gibi geldi. cbf 150 guzel motordur. alın binin.
.
ismail resim koyabilirsen super olur. benzinin temas ettiği biryerse incelmesi muhtemel.
Murat, jantın nasıl bu hale geldi ?
Lastiği söküp takarkenmi diyeceğim ama içeri kısımlardada boya atmaları var.
Zamanla kendiliğindenmi oldu?
En kısa zamanda görüşelimde senin zinciri veriyim.
Sende oringliler kervanına katıl :cat:
Kurtul bu pas yuvasından![]()
jant o hale nasıl geldi?
cbf 150 kücük cc de olsa kocaman motor. cbx 250ye oturdum da ybr gibi geldi. cbf 150 guzel motordur. alın binin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------
hmmmm..jantın boyaları dökülmüş ya. kaybedecek birşey yok abicim. sök o boyayı tümden, vur fırın boyayı. mat siyah favorim. parlak değil.
Kıyamam sana yiğitcan...sen bu hallere düşcek adammıydın...usta garantideysen bu garantiden dğeişir unutma...bu akşam servisteyiz inşallah en sağlıklı yolun ne olduğunu öğrenicez...ama tek bildiğim elle üşenmeden fırçayla boyama sistemi...
Valla hacı arkaya bi yağ varili sabitliyon...birde mekanizma sürekli yağlama işini yapacak şekilde...3 günde bir varil gitse...
2000 de 100 gr yakıyor benimki...senin için kriterse sorunsa durum bu...
aynen bende o boşluğu hissettim...bu kafa grenajı bizde büyük makina kullanıyor hissi veriyor...
cbf 150 kücük cc de olsa kocaman motor. cbx 250ye oturdum da ybr gibi geldi. cbf 150 guzel motordur. alın binin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------
hmmmm..jantın boyaları dökülmüş ya. kaybedecek birşey yok abicim. sök o boyayı tümden, vur fırın boyayı. mat siyah favorim. parlak değil.








usta jantımın bu hale gelmesının sebebı gazyagı zannedıp aynı sıseye mazot ve tuz ruhunun karıstılıp konması sonucunda bende gaz yagımıs gıbı zıncır temızlıgı yapayım dedım azcıkda karanlıga kalıp jantlara dıkkat etmeden temızledım ve ertesı gun sonuc bu oldu:salut:maalesefale:
: