- Katılım
- 11 Ara 2009
- Mesajlar
- 157
kardeşim ekledim msn'e seni, fotoları yollayayım sana =)
evet ya hakkatten çok güzel geçti =)
kardeşim ekledim msn'e seni, fotoları yollayayım sana =)
aha bak nazar değdi...geçmiş olsun...
o denyoda geri gelirken hiç aynasına bakmıyormuymuş...iya senin motoruna değilde orada oynayan bir çocuğu ezseydi...anlamıyorum bu manevra yaparken yenen haltları...ulan bilmiyosan ne oturuyon o koltuğa...bayanlar hem çarpıp hemde ayy pardon derler birde...gelde çıldırma...![]()
[/COLOR]
Cok gecmiş olsun kardeş. Allah tekrarını yasatmasın.
üstad gecmıs olsun allah beterınden saklasın karsı tarafın sıgortası senın hasarını karsılıyor tabıkı kaza tutanagı tutmanız gerekmekte ancak senın motoru yaptırıp parayı vermen gerekır daha sonra sıgorta sırketınden paranı alabılırsın ancak bırazda sıgorta sırketını sıkıstırman gerekır![]()
Selam bende Samsun Bafradanım Hangi ilçedesiniz samsunda ??
evet dostlar jantlarımı sıyaha boyatmayı dusunuyordum cok dusundum ve evet dedım boyayacam gıcık oluyom honda senın grı jantlarına dedım ve boyayamadım neden mı cunku akralık sprey boyayla boyayan arkadaslarımız vardı ben fırın boya attırmayı dusunuyorum acaba jantımız ıcın bı sıkıntı olur mu bılemıyorum bu konuda daha onceden boyamıs arkadaslarımız bılgısı olan üstadlara sormak ıstıyorum akralık sprey boyaylamı bu ısı yapmalıyız yoksa fırın boya bıze sıkıntı yasatmazda oyle mı yaptırmalıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler dostlar:rendeer:
fotografları ılanın oldugu sıteden (ç)aldım
![]()
bu ornegımız bence grıden daha hos gorunmekte :cat:
![]()
kardeşim ekledim msn'e seni, fotoları yollayayım sana =)
evet ya hakkatten çok güzel geçti =)
Herkese merhabalar, iyi haftalar iki sorum var:
Soru-1 : Benim motorum 450 km oldu, 500 de bakima sokmam gerekir bu atıyorum 600 -700 olsa Serviste sorun cıkar mı? Çıkar endişesi ile pazar motoru kullanmadım cumartesi servise götürürüm diye.
Soru-2 : Bu cumartesi iki ikişi 100 km kadar gecdik ama 80 km/h ile giderken yokuşlarda yer yer 30 a kadar düştü hızımız sıkıştırmakta istemedim ama bu normalmidir ben 80 kg arkadasımda 60 kg falandır.
Mücahit pazar günkü gezizini güzelle benziyor resimlerinizi sabirsizlikla bekliyorum. Kabul ederseniz bende size yanci olurum.![]()
Jantı temizlemek için gazyağı kullanıyorum mükemmel yapıyor,küçük bir boyama fırçasıyla sürüyorum biraz beklettikten sonra sabunlu suyla yıkıyorum tek bir leke bile kalmıyor.Tabii sıcak su olsa daha iyi olur...
bu ara altaki koruma demirini metalik giriye boyayan varmı nasıl duruyor ben griye boyamayı düşünuyorum haftaya ama boyayıp ta koyan varsa bakacaktım güzel olmazsa yapmam.
eyw sanada ve herkese ii bereketli haftalar;
soru-1:servis sorun cıkarmaz ben 6000 bakımına 6200 kmde soktum:cat:
soru-2:yokuslarda hızının dusmesının sebebıde senın deviri ayarlıyamamadan kaynaklanır daha bu sabah kardesımı kursuna bırakırken yeşilpınarda öyle bir dik bayırdan cıktım kı arabadan daha rahat bayır asırı dık ama ınsanlar yavas yavas cıkıyor o derece
gezilere bekleriz tabi toplu olmak hele METEHAN abiyle çok sarıyo ERDİ'ylede yeni tanıştık çok ii bi kardeşim bekleriz inş tanışırız:bounce::rendeer::wiinkk:
şu fotoları yükleyim bir topik açayım hemencecik geliyorum cbf pıtırcıkları...![]()
zenon aibicim yeni cbr'ın yanında cbf bisiklet gibimi duruyor yanlışın olmasın tam tersı olmasın:queen:
Herkese merhabalar, iyi haftalar iki sorum var:
Soru-1 : Benim motorum 450 km oldu, 500 de bakima sokmam gerekir bu atıyorum 600 -700 olsa Serviste sorun cıkar mı? Çıkar endişesi ile pazar motoru kullanmadım cumartesi servise götürürüm diye.
Soru-2 : Bu cumartesi iki ikişi 100 km kadar gecdik ama 80 km/h ile giderken yokuşlarda yer yer 30 a kadar düştü hızımız sıkıştırmakta istemedim ama bu normalmidir ben 80 kg arkadasımda 60 kg falandır.
Mücahit pazar günkü gezizini güzelle benziyor resimlerinizi sabirsizlikla bekliyorum. Kabul ederseniz bende size yanci olurum.![]()
Benim bildiğim cbf 150 nin ilk bakımı 1000 km de oluyor ben 1100 km de bakıma sokmuştum hiç bir sorun çıkmadı
ben az km li trafik hayatımda neler gördüm, bişey demiyorum.:queen:
Ama sağol, bu ara yeni marş motorun hayırlı olsun. Aslında eskisi çabuk eskimiş ya, yapacak bişi yok.
Honda kick start koymamış ya, iyi halt etmiş.:farao:
Sağolasın, cümlemize.
Sağolun, evet bencede artık bu işlere bakma zamanı geldi. Ama yinede Allah kimseye kaza bela vermesin.
Hoşgeldiniz, bende merkezdeyim; pardon şimdi ilkadım oldu.
Fırınlı boyanın jantın esnekliğini kaybettireceğini söyleyen bir arkadaş vardı. hatta o yüzden kendisi sprey boya gibi duran ama ondan daha kaliteli bir boya ile kendisi yapmıştı.
İlk 500 de ve 1000 de bakıma gelceksin dediler okadarını biliyorum. şimdi 1000 götürüp hoop gecti garantin gitti falan demesinler :queen: o yüzden ben 500 de götürücem.
Bana bakımları 500'de 1000'de ve 2000'de sonrasında da 2000'de bir dediler.
evet dostlar jantlarımı sıyaha boyatmayı dusunuyordum cok dusundum ve evet dedım boyayacam gıcık oluyom honda senın grı jantlarına dedım ve boyayamadım neden mı cunku akralık sprey boyayla boyayan arkadaslarımız vardı ben fırın boya attırmayı dusunuyorum acaba jantımız ıcın bı sıkıntı olur mu bılemıyorum bu konuda daha onceden boyamıs arkadaslarımız bılgısı olan üstadlara sormak ıstıyorum akralık sprey boyaylamı bu ısı yapmalıyız yoksa fırın boya bıze sıkıntı yasatmazda oyle mı yaptırmalıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler dostlar:rendeer:
fotografları ılanın oldugu sıteden (ç)aldım
![]()
bu ornegımız bence grıden daha hos gorunmekte :cat:
![]()