Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
arkadaşlar herkese selamlar bügün metehan abi erdi kardeşim ve ben gezi yaptık süper geçti valla resimleri eklemicem yarın metehan abi işten gelince eklicekmiş ama dayanamadım en azından reklam için bi foto ekliyim:)

cbf yollarda:)
kardeşim ekledim msn'e seni, fotoları yollayayım sana =)

evet ya hakkatten çok güzel geçti =)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
allah kazasız belasız gezmek nasip etsin motor ceylan gibi cok harika bir görüntüsü var iyiki honda almışım iyiki bu siteye girmişim.honda yorumlarını okuduğumda inanmamıştım bazı şeyler anlatılmaz yaşanır diyorlarya bu laf cugyy diye oturuyor....anlattılar inanmadım ama yaşıyorummmm..honda hayat ondaaaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

bu ara altaki koruma demirini metalik giriye boyayan varmı nasıl duruyor ben griye boyamayı düşünuyorum haftaya ama boyayıp ta koyan varsa bakacaktım güzel olmazsa yapmam.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
3 tane reklam fotoğrafı da benden =)

1.jpg

2.jpg


Bu müco için =)
3.jpg


Sürpriz =)
bonus.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
evet dostlar jantlarımı sıyaha boyatmayı dusunuyordum cok dusundum ve evet dedım boyayacam gıcık oluyom honda senın grı jantlarına dedım ve boyayamadım neden mı cunku akralık sprey boyayla boyayan arkadaslarımız vardı ben fırın boya attırmayı dusunuyorum acaba jantımız ıcın bı sıkıntı olur mu bılemıyorum bu konuda daha onceden boyamıs arkadaslarımız bılgısı olan üstadlara sormak ıstıyorum akralık sprey boyaylamı bu ısı yapmalıyız yoksa fırın boya bıze sıkıntı yasatmazda oyle mı yaptırmalıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler dostlar:):rendeer:
fotografları ılanın oldugu sıteden (ç)aldım
big_155776767pm-1.jpg

bu ornegımız bence grıden daha hos gorunmekte :cat:
big_155776764zc-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
aha bak nazar değdi...geçmiş olsun...

o denyoda geri gelirken hiç aynasına bakmıyormuymuş...iya senin motoruna değilde orada oynayan bir çocuğu ezseydi...anlamıyorum bu manevra yaparken yenen haltları...ulan bilmiyosan ne oturuyon o koltuğa...bayanlar hem çarpıp hemde ayy pardon derler birde...gelde çıldırma...:p

ben az km li trafik hayatımda neler gördüm, bişey demiyorum.:queen:
Ama sağol, bu ara yeni marş motorun hayırlı olsun. Aslında eskisi çabuk eskimiş ya, yapacak bişi yok.
Honda kick start koymamış ya, iyi halt etmiş.:farao:




[/COLOR]

Cok gecmiş olsun kardeş. Allah tekrarını yasatmasın.

Sağolasın, cümlemize.




üstad gecmıs olsun allah beterınden saklasın karsı tarafın sıgortası senın hasarını karsılıyor tabıkı kaza tutanagı tutmanız gerekmekte ancak senın motoru yaptırıp parayı vermen gerekır daha sonra sıgorta sırketınden paranı alabılırsın ancak bırazda sıgorta sırketını sıkıstırman gerekır :)

Sağolun, evet bencede artık bu işlere bakma zamanı geldi. Ama yinede Allah kimseye kaza bela vermesin.


Selam bende Samsun Bafradanım Hangi ilçedesiniz samsunda ??

Hoşgeldiniz, bende merkezdeyim; pardon şimdi ilkadım oldu.:)




evet dostlar jantlarımı sıyaha boyatmayı dusunuyordum cok dusundum ve evet dedım boyayacam gıcık oluyom honda senın grı jantlarına dedım ve boyayamadım neden mı cunku akralık sprey boyayla boyayan arkadaslarımız vardı ben fırın boya attırmayı dusunuyorum acaba jantımız ıcın bı sıkıntı olur mu bılemıyorum bu konuda daha onceden boyamıs arkadaslarımız bılgısı olan üstadlara sormak ıstıyorum akralık sprey boyaylamı bu ısı yapmalıyız yoksa fırın boya bıze sıkıntı yasatmazda oyle mı yaptırmalıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler dostlar:):rendeer:
fotografları ılanın oldugu sıteden (ç)aldım
big_155776767pm-1.jpg

bu ornegımız bence grıden daha hos gorunmekte :cat:
big_155776764zc-1.jpg

Fırınlı boyanın jantın esnekliğini kaybettireceğini söyleyen bir arkadaş vardı. hatta o yüzden kendisi sprey boya gibi duran ama ondan daha kaliteli bir boya ile kendisi yapmıştı.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese merhabalar, iyi haftalar iki sorum var:

Soru-1 : Benim motorum 450 km oldu, 500 de bakima sokmam gerekir bu atıyorum 600 -700 olsa Serviste sorun cıkar mı? Çıkar endişesi ile pazar motoru kullanmadım cumartesi servise götürürüm diye.

Soru-2 : Bu cumartesi iki ikişi 100 km kadar gecdik ama 80 km/h ile giderken yokuşlarda yer yer 30 a kadar düştü hızımız sıkıştırmakta istemedim ama bu normalmidir ben 80 kg arkadasımda 60 kg falandır.

Mücahit pazar günkü gezizini güzelle benziyor resimlerinizi sabirsizlikla bekliyorum. Kabul ederseniz bende size yanci olurum. :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Herkese merhabalar, iyi haftalar iki sorum var:

Soru-1 : Benim motorum 450 km oldu, 500 de bakima sokmam gerekir bu atıyorum 600 -700 olsa Serviste sorun cıkar mı? Çıkar endişesi ile pazar motoru kullanmadım cumartesi servise götürürüm diye.

Soru-2 : Bu cumartesi iki ikişi 100 km kadar gecdik ama 80 km/h ile giderken yokuşlarda yer yer 30 a kadar düştü hızımız sıkıştırmakta istemedim ama bu normalmidir ben 80 kg arkadasımda 60 kg falandır.

Mücahit pazar günkü gezizini güzelle benziyor resimlerinizi sabirsizlikla bekliyorum. Kabul ederseniz bende size yanci olurum. :)

eyw sanada ve herkese ii bereketli haftalar;

soru-1:servis sorun cıkarmaz ben 6000 bakımına 6200 kmde soktum:cat:

soru-2:yokuslarda hızının dusmesının sebebıde senın deviri ayarlıyamamadan kaynaklanır daha bu sabah kardesımı kursuna bırakırken yeşilpınarda öyle bir dik bayırdan cıktım kı arabadan daha rahat bayır asırı dık ama ınsanlar yavas yavas cıkıyor o derece;)


gezilere bekleriz tabi toplu olmak hele METEHAN abiyle çok sarıyo ERDİ'ylede yeni tanıştık çok ii bi kardeşim bekleriz inş tanışırız:bounce::rendeer::wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar.

Jantı temizlemek için gazyağı kullanıyorum mükemmel yapıyor,küçük bir boyama fırçasıyla sürüyorum biraz beklettikten sonra sabunlu suyla yıkıyorum tek bir leke bile kalmıyor.Tabii sıcak su olsa daha iyi olur...

Aynı çözümü uyguluyorum. Tavsiye ederim.
Gazyağı her derde deva :)



:queen: Bu resmin üstüne birde kamuflaj ve çavuş rütbesi eklersen tam asker fotoğrafı olur :)

Hadi bakalım resimlerin devamınıda bekliyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------

bu ara altaki koruma demirini metalik giriye boyayan varmı nasıl duruyor ben griye boyamayı düşünuyorum haftaya ama boyayıp ta koyan varsa bakacaktım güzel olmazsa yapmam.

Koruma demirini genelde herkes siyah olarak kullanıyor.
Bazı yerlerde ise nikelajlı demirler mevcut.
Bu ikisi haricinde farklı renkli koruma demirine rastlamadım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
eyw sanada ve herkese ii bereketli haftalar;

soru-1:servis sorun cıkarmaz ben 6000 bakımına 6200 kmde soktum:cat:

soru-2:yokuslarda hızının dusmesının sebebıde senın deviri ayarlıyamamadan kaynaklanır daha bu sabah kardesımı kursuna bırakırken yeşilpınarda öyle bir dik bayırdan cıktım kı arabadan daha rahat bayır asırı dık ama ınsanlar yavas yavas cıkıyor o derece;)


gezilere bekleriz tabi toplu olmak hele METEHAN abiyle çok sarıyo ERDİ'ylede yeni tanıştık çok ii bi kardeşim bekleriz inş tanışırız:bounce::rendeer::wiinkk:

Eyvallah kardes desene pazar boşuna evde yattı motor ve daha ogrenecek çok şey var demek ki :) valla fırsat olursa gelmeyi çok isterim.

Bu arada 42lt bir sırt cantası aldım isx ansadan simdilik memnunum daha motoru yıkatamadim kurye motorundan beter camur içinde :D

Bu arada anes mortda cbr125 in yeni kasasını gördüm detaylı resimini cekemedim ama bizim cbfler yaninda pisiklet gibi duruyor uzerinde konu mankeni arkadasim bir resim ekliyorum. vtr250 gercekten güzel ama onun resmi yok yalniz 12.000 TL ymiş vış aney dedik arkadaşla birlikte.

cbr nin resmi
foto054x.jpg


Arkada vrt 250 var boy farkı gercekten cok farklı.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
zenon aibicim yeni cbr'ın yanında cbf bisiklet gibimi duruyor yanlışın olmasın tam tersı olmasın:queen:
 

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
Herkese merhabalar, iyi haftalar iki sorum var:

Soru-1 : Benim motorum 450 km oldu, 500 de bakima sokmam gerekir bu atıyorum 600 -700 olsa Serviste sorun cıkar mı? Çıkar endişesi ile pazar motoru kullanmadım cumartesi servise götürürüm diye.

Soru-2 : Bu cumartesi iki ikişi 100 km kadar gecdik ama 80 km/h ile giderken yokuşlarda yer yer 30 a kadar düştü hızımız sıkıştırmakta istemedim ama bu normalmidir ben 80 kg arkadasımda 60 kg falandır.

Mücahit pazar günkü gezizini güzelle benziyor resimlerinizi sabirsizlikla bekliyorum. Kabul ederseniz bende size yanci olurum. :)

Benim bildiğim cbf 150 nin ilk bakımı 1000 km de oluyor ben 1100 km de bakıma sokmuştum hiç bir sorun çıkmadı
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim bildiğim cbf 150 nin ilk bakımı 1000 km de oluyor ben 1100 km de bakıma sokmuştum hiç bir sorun çıkmadı

İlk 500 de ve 1000 de bakıma gelceksin dediler okadarını biliyorum. şimdi 1000 götürüp hoop gecti garantin gitti falan demesinler :queen: o yüzden ben 500 de götürücem.

Bana bakımları 500'de 1000'de ve 2000'de sonrasında da 2000'de bir dediler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
ben az km li trafik hayatımda neler gördüm, bişey demiyorum.:queen:
Ama sağol, bu ara yeni marş motorun hayırlı olsun. Aslında eskisi çabuk eskimiş ya, yapacak bişi yok.
Honda kick start koymamış ya, iyi halt etmiş.:farao:






Sağolasın, cümlemize.






Sağolun, evet bencede artık bu işlere bakma zamanı geldi. Ama yinede Allah kimseye kaza bela vermesin.




Hoşgeldiniz, bende merkezdeyim; pardon şimdi ilkadım oldu.:)






Fırınlı boyanın jantın esnekliğini kaybettireceğini söyleyen bir arkadaş vardı. hatta o yüzden kendisi sprey boya gibi duran ama ondan daha kaliteli bir boya ile kendisi yapmıştı.

tesekkurler ustad bende fırın boyanın oyle olucagını zannedıyorum ama tamda emın degılım bu konuda fırın boyamı yapmalıyım yada akralık sprey boyayla mı boyamalıyız:cyclopsan:cyclopsan:silent:
 

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
İlk 500 de ve 1000 de bakıma gelceksin dediler okadarını biliyorum. şimdi 1000 götürüp hoop gecti garantin gitti falan demesinler :queen: o yüzden ben 500 de götürücem.

Bana bakımları 500'de 1000'de ve 2000'de sonrasında da 2000'de bir dediler.

Bu konuları en iyi Metehan abi bilir. CBF 150 nin piridir kendisi :) Normalde ilk bakım 1000 km de yağ değişimi 2000 de bir ve diğer bakımlar 4000,8000,12000 gibi gider benim bildiğim. Kitapçığında da bu şekilde yazıyor ayrıca her bakıma gittiğinde kitapçıkta bakımı yapan yetkili servisin kaşe imza etmesi için yeri var.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
evet dostlar jantlarımı sıyaha boyatmayı dusunuyordum cok dusundum ve evet dedım boyayacam gıcık oluyom honda senın grı jantlarına dedım ve boyayamadım neden mı cunku akralık sprey boyayla boyayan arkadaslarımız vardı ben fırın boya attırmayı dusunuyorum acaba jantımız ıcın bı sıkıntı olur mu bılemıyorum bu konuda daha onceden boyamıs arkadaslarımız bılgısı olan üstadlara sormak ıstıyorum akralık sprey boyaylamı bu ısı yapmalıyız yoksa fırın boya bıze sıkıntı yasatmazda oyle mı yaptırmalıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler dostlar:):rendeer:
fotografları ılanın oldugu sıteden (ç)aldım
big_155776767pm-1.jpg

bu ornegımız bence grıden daha hos gorunmekte :cat:
big_155776764zc-1.jpg

yokmudur dostlar dusuncesı olan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst