- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,499
Sanki motor bloğunu tamamen kapatmış gibi görünüyor. Eğer fotolardan göründüğü gibi önü kapalıysa sakıncalı olabilir. Ayrıca bunun motora kazandırdığı bi + özellik varmı ? Görüntüsünü bu şekilde sevenlerin dışında, yani görsel farklılık duşında bi artısı varmı bu sakal olayının ? Eğer yoksa bence gereksiz masraf, kaliteli bi xenon parası. Ayrıca eğer bu sadece görsellik içinse bence hiç te iyi görünmüyor. Şahsi fikir.
Hava sogutmalı bir motorun motor blogunu tamamen kapatmışsa sızak yaz aylarında bu sakal motorun yeterince hava almasını engelleyebilir...