- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
tvturk sitesinden de randevu alabiliyorsun metehan. farlar sönme olayından değil ayar durumundan hahif kusurlu geçyor.
17.10.2009 da yaptırdım ben. (Benim motor senin cbf den daha yaşlı yani)
Bütün seri numaralarına bakıyorlar okunmayan var ise sprey sıkıp temizliyorlar. korna var uzun kısa , sinyaller fren lamabarı , her iki fren ile tek tek bakıyor .
bu arda o fotoğrafını koyduğun zenon h7 o olmuyor
iki beden ince bizim duy yerine . bak şöle bişi bağlatacaksın.







bu da ince balans . araba balanslarının neredeyse 3 de biri ..
Hem kontağa bağlı hemde anahtarlı. uzun kısa h4 motorlu.
H7 ile baya uğraştım. farın çanağını bozmak silikonlamak gerekiyor. böyle hem daha orjinal oldu hemde çektiği amper düşük oldu. arabadaki kalın balans lı h7 ile yaptığım ölçümlerde 14 lere kadar çıkmaya çalışıyordu. ki bizim akü 7a.
bu iyi 3.2 ile çalışıo ilk açılış 4a.. ......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------
bir de üzerinde koca bir röle si var ürünün. asıl olay da orda zaten.
17.10.2009 da yaptırdım ben. (Benim motor senin cbf den daha yaşlı yani)
Bütün seri numaralarına bakıyorlar okunmayan var ise sprey sıkıp temizliyorlar. korna var uzun kısa , sinyaller fren lamabarı , her iki fren ile tek tek bakıyor .
bu arda o fotoğrafını koyduğun zenon h7 o olmuyor
iki beden ince bizim duy yerine . bak şöle bişi bağlatacaksın.







bu da ince balans . araba balanslarının neredeyse 3 de biri ..
Hem kontağa bağlı hemde anahtarlı. uzun kısa h4 motorlu.
H7 ile baya uğraştım. farın çanağını bozmak silikonlamak gerekiyor. böyle hem daha orjinal oldu hemde çektiği amper düşük oldu. arabadaki kalın balans lı h7 ile yaptığım ölçümlerde 14 lere kadar çıkmaya çalışıyordu. ki bizim akü 7a.
bu iyi 3.2 ile çalışıo ilk açılış 4a.. ......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------
bir de üzerinde koca bir röle si var ürünün. asıl olay da orda zaten.