Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
tvturk sitesinden de randevu alabiliyorsun metehan. farlar sönme olayından değil ayar durumundan hahif kusurlu geçyor.
17.10.2009 da yaptırdım ben. (Benim motor senin cbf den daha yaşlı yani)
Bütün seri numaralarına bakıyorlar okunmayan var ise sprey sıkıp temizliyorlar. korna var uzun kısa , sinyaller fren lamabarı , her iki fren ile tek tek bakıyor .
bu arda o fotoğrafını koyduğun zenon h7 o olmuyor :)
iki beden ince bizim duy yerine . bak şöle bişi bağlatacaksın.







bu da ince balans . araba balanslarının neredeyse 3 de biri ..
Hem kontağa bağlı hemde anahtarlı. uzun kısa h4 motorlu.
H7 ile baya uğraştım. farın çanağını bozmak silikonlamak gerekiyor. böyle hem daha orjinal oldu hemde çektiği amper düşük oldu. arabadaki kalın balans lı h7 ile yaptığım ölçümlerde 14 lere kadar çıkmaya çalışıyordu. ki bizim akü 7a.
bu iyi 3.2 ile çalışıo ilk açılış 4a.. ......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

bir de üzerinde koca bir röle si var ürünün. asıl olay da orda zaten.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka valla bi kafam çalışimadı bu hususta...

H4 usun kısa...H7 sadece kısa olan dimi...


ama bak bana denilen şu...uzun kısa olanın ampulu sorunlu ve uzunmuş...yani takması zormuş...blue whıte Barış dedi...sana kısa yeter dedi...fazlasıyla yetermiş...birde plastik kısmında kesme işlemi yapacak sonra beyaz silikonla sabitleyecek...ama balastı ve açma kapasını nereye koyacağını halen anlamış değilim...:p

bi yere diyor ama anlayamadım oraya nasıl olur...kafamda canlandıramadım...

bizim bir arkadaş Cbr makinasında xenonu direkt kontağa bağlatmış tabi akü yalan olmuş...

xenon bağlatacaklara önemli uyarı...açma kapama düğmesi şart...nedeni kontakla birlikte açılan xenonda ilk akım çok yüksek olduğu için akü şarj olmadan anasını belliyor akünün...

hem kontağa bağlı hem anahtarlı nası oluyo abicim...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
valla üstad artık rısk fılan yapacak bısıy yok aynen takılmıs xenonun davası :) evet artık kendılerını yavas yavas gelıstırıorlar hele sukur yenı kafaları calısmaya basladı musterıyız bız bea hıyarmıyız afedersın yanı para verıoz tas vermıoz bu ıs ıcın ama deme aynen eskıden takıpcıler sagolsunlar sevgılermı sunuorum onlara buradan (haaa yanlıs anlasılma olmasın cok yakın bı tanıdık takıpcı var bı yemekle cay corba sohbetle ısı halledıorum ama genelde tanıdık olmayınca fena ) ama tabıkıde olmıcak ıslerıde halledıorlar oda ayrı bı mevzu tabıkı :) yanlız hoca tüp sistemı aynen devam yawww bı takıpcı 1-2 veya daha fazla arac getırdıgınde tek yangın tupu saglık setı ve reflektörle macı göturuor o olay aynen devam yane :cherry: ooo benımde aynı bea sadece kısa uzunu kım bulmusta aynen bende takayımkı h7 kısa tek kısa uzun bozuo cok oksurtuo valla :queen: evet patron sıgortaya bak unutmamanı tavsıye ederım hem vıze hemde allah korusun kazada belada saglıgın ıcın :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla üstad artık rısk fılan yapacak bısıy yok aynen takılmıs xenonun davası :) evet artık kendılerını yavas yavas gelıstırıorlar hele sukur yenı kafaları calısmaya basladı musterıyız bız bea hıyarmıyız afedersın yanı para verıoz tas vermıoz bu ıs ıcın ama deme aynen eskıden takıpcıler sagolsunlar sevgılermı sunuorum onlara buradan (haaa yanlıs anlasılma olmasın cok yakın bı tanıdık takıpcı var bı yemekle cay corba sohbetle ısı halledıorum ama genelde tanıdık olmayınca fena ) ama tabıkıde olmıcak ıslerıde halledıorlar oda ayrı bı mevzu tabıkı :) yanlız hoca tüp sistemı aynen devam yawww bı takıpcı 1-2 veya daha fazla arac getırdıgınde tek yangın tupu saglık setı ve reflektörle macı göturuor o olay aynen devam yane :cherry: ooo benımde aynı bea sadece kısa uzunu kım bulmusta aynen bende takayımkı h7 kısa tek kısa uzun bozuo cok oksurtuo valla :queen: evet patron sıgortaya bak unutmamanı tavsıye ederım hem vıze hemde allah korusun kazada belada saglıgın ıcın :wiinkk:

hiç xenonu ölen biten patlayan çatlayan duymadım...ömürleri var ya hani...bilmem kaç saat...kaza bela patlama olmadığı sürece herhalde bize motoru satana kadar yeter artar bile dimi...

takipcilerde zamanında voliyi vurdu...halende ev geçindirler bu meslekten...sonucta çoğu emekli polis veya memur diyelim...yani emekli işi...:p


usta xenon zaten psikopata bağlamış...uzunu neyleyim dimi...

Ben istemişim 2 metre önümü görmek ..xenon vermiş sanal güneş...gece karanlığını aydınlatma olayında üzerine yok...kim icat ettiyse bu gazı ampulün içine sokma işini Allah ondan hoşnut olsun...:p işin kökünde Edison var cenneti garanti eşşoğlueşşeğin...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
tvturk sitesinden de randevu alabiliyorsun metehan. farlar sönme olayından değil ayar durumundan hahif kusurlu geçyor.
17.10.2009 da yaptırdım ben. (Benim motor senin cbf den daha yaşlı yani)
Bütün seri numaralarına bakıyorlar okunmayan var ise sprey sıkıp temizliyorlar. korna var uzun kısa , sinyaller fren lamabarı , her iki fren ile tek tek bakıyor .
bu arda o fotoğrafını koyduğun zenon h7 o olmuyor :)
iki beden ince bizim duy yerine . bak şöle bişi bağlatacaksın.



bu da ince balans . araba balanslarının neredeyse 3 de biri ..
Hem kontağa bağlı hemde anahtarlı. uzun kısa h4 motorlu.
H7 ile baya uğraştım. farın çanağını bozmak silikonlamak gerekiyor. böyle hem daha orjinal oldu hemde çektiği amper düşük oldu. arabadaki kalın balans lı h7 ile yaptığım ölçümlerde 14 lere kadar çıkmaya çalışıyordu. ki bizim akü 7a.
bu iyi 3.2 ile çalışıo ilk açılış 4a.. ......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

bir de üzerinde koca bir röle si var ürünün. asıl olay da orda zaten.

Zenonlar güzel olmuş.Bunların fiyatı nedir ve 8000k mı bunlar?:silent:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
metehandro nerelerdesin, seni aradım durdum 2 gündür...
neyse yarın cepten ararım tekrar, kışlık eldiven almam lazım senin de fikirlerini almak istedim, selamlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehandro nerelerdesin, seni aradım durdum 2 gündür...
neyse yarın cepten ararım tekrar, kışlık eldiven almam lazım senin de fikirlerini almak istedim, selamlar

:) usta dün çağrını gördüm...sonra aramayı unuttum...şimdi çağrınıda yeni gördüm...usta ben izindeyim...sessize alıp kenara kaldırıyorum valla...işyerinden arayıp otel soruyorlar...şu nerde bu nerde diye...başım ağrımasın hesabı...

bak sana bi önerim var...ben bizim site modu olcan138 den eldiven aldım ama bu tam senlik büyük makina eldiveni...1 kez kullandım bidaha geymedim...kutusunuda attım...65 e verdi(galiba) 1 ay oldu tam hatırlayamadım valla kaça aldığımı kafa 1500 inan...İtalyadan gelmiş...abicim bunu sana vereyim...sen satın al...kargo senden...

sende bana Heldin daha yumuşak olan şu linkteki eldivenini netten alıver..ne dersin hacı abi...yap bi jest len...:p

işte eldivenim bu...bu ss içinmi abicim bana çok sert geldi...has deri...halen deri kokuyor inceden...1 kez giydim beğenmedim abi...

çok kalite mal abicim... ne dersin...


http://www.motosiklet.net/forum/taz...eldiveni-olmus-tutmus-etiketini-koparmis.html


hacı abi senin motor büyük bu korumalara ihtiyacın var...sana bu şart...ama bana korumasız yumuşak bişey lazım...sert derken aslında elimede pek gelmedi...bi dene ok...

sende bana aynı fiyata bunu alıcan netten...



http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45308


hatta ben feyizoğlundna bizzat alayım...sen hesaplarına para gönder uyarmı hacı...bu malı olcan138 İtalyaya gittiğinde getirmiş...heldin yanında kral...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
kanka valla bi kafam çalışimadı bu hususta...

H4 usun kısa...H7 sadece kısa olan dimi...


ama bak bana denilen şu...uzun kısa olanın ampulu sorunlu ve uzunmuş...yani takması zormuş...blue whıte Barış dedi...sana kısa yeter dedi...fazlasıyla yetermiş...birde plastik kısmında kesme işlemi yapacak sonra beyaz silikonla sabitleyecek...ama balastı ve açma kapasını nereye koyacağını halen anlamış değilim...:p

bi yere diyor ama anlayamadım oraya nasıl olur...kafamda canlandıramadım...

bizim bir arkadaş Cbr makinasında xenonu direkt kontağa bağla
xenon bağlatacaklara önemli uyarı...açma kapama düğmesi şart...nedeni kontakla birlikte açılan xenonda ilk akım çok yüksek olduğu için akü şarj olmadan anasını belliyor akünün...

hem kontağa bağlı hem anahtarlı nası oluyo abicim...

uzun kısa bağladık ya onun için tesisatı komple denedik . kontak tan sonra aldık kabloyu , kontak açılınca işlem başlıo ama sağ kütüğe kablo çektik ara. oraya da düğme. istediğim zaman yakıyorum zenonu. gösterge park ampulu ve arka park lambası yine altarnatörden gelio.
h7 tek
h4 uzun kısa
h7 de çanak yok üzerinde şapka yok fazla dağılır o ışık.
Neden dersen aranam h7.
eski arabam da h4 . 4 senedir zenon kullanıyorum.
balans konusuna gelince bizim motorda en sağlam yer büyük balans için havadanlık kısmına olabilir. gerçi bende orda alarm var.
bir de h4 de uzun kısa motorludur. yani üzerinde ki ampul ileri geri hareket eder. geri geldiğinde daha çok yansıma yapar üstündeki kapak.
birde piyasada değişik bir şey daha var. h4 dibine sahip zenon ama uzunları sarı yanıo .
baya bir deneme yaptık metehan.
üzerinde baya büyük bir röle var. biz üzerine iki röle daha taktık hani orjinal geken akımla olurmu diye olmuyor değil aslında ama rolantisi makinanın 1000 ise 2000 gibi olması lazım. tam bilemiyorum değerlerini devir saati olmadığından.
pır pır edio :)
fiyat konusuna gelincede 150 verdim söktüler taktılar halletttiler. özcan35 bugun inceledi o da işçiliği beğendi. ki bağlayan adam oto aksesuarcısı.
biraz o biraz ben katım böyle birşey oldu işte. markası hid.
motosiklet için özel seri süper ince balast.
izmir basmane meydanında 1001 oto da yaptırdım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:49 ----------

Zenonlar güzel olmuş.Bunların fiyatı nedir ve 8000k mı bunlar?:silent:

doğru hocam 8000 bunlar.
12bin alıp morarmıyayım dedim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
uzun kısa bağladık ya onun için tesisatı komple denedik . kontak tan sonra aldık kabloyu , kontak açılınca işlem başlıo ama sağ kütüğe kablo çektik ara. oraya da düğme. istediğim zaman yakıyorum zenonu. gösterge park ampulu ve arka park lambası yine altarnatörden gelio.
h7 tek
h4 uzun kısa
h7 de çanak yok üzerinde şapka yok fazla dağılır o ışık.
Neden dersen aranam h7.
eski arabam da h4 . 4 senedir zenon kullanıyorum.
balans konusuna gelince bizim motorda en sağlam yer büyük balans için havadanlık kısmına olabilir. gerçi bende orda alarm var.
bir de h4 de uzun kısa motorludur. yani üzerinde ki ampul ileri geri hareket eder. geri geldiğinde daha çok yansıma yapar üstündeki kapak.
birde piyasada değişik bir şey daha var. h4 dibine sahip zenon ama uzunları sarı yanıo .
baya bir deneme yaptık metehan.
üzerinde baya büyük bir röle var. biz üzerine iki röle daha taktık hani orjinal geken akımla olurmu diye olmuyor değil aslında ama rolantisi makinanın 1000 ise 2000 gibi olması lazım. tam bilemiyorum değerlerini devir saati olmadığından.
pır pır edio :)
fiyat konusuna gelincede 150 verdim söktüler taktılar halletttiler. özcan35 bugun inceledi o da işçiliği beğendi. ki bağlayan adam oto aksesuarcısı.
biraz o biraz ben katım böyle birşey oldu işte. markası hid.
motosiklet için özel seri süper ince balast.
izmir basmane meydanında 1001 oto da yaptırdım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:49 ----------



doğru hocam 8000 bunlar.
12bin alıp morarmıyayım dedim :)

hacı sence uzuna gerek varmı...zenonun yeteri kadar aydınlatması var...balastın güzel yerde bakalım bizim Barış nereye mmonte edecek dalgayı...:p


sağolaısn bilgiler için...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bence gerek var selektör çekiom onunla :)
ikincisi de farın orjinal tasıyla kalıo. şimdi gece yolda gidion zenon da bir arıza oldu diyelim.
ama kesinlikle sağ kütüğe anahtar tak. bu metonun dörtlüleri gibi yan granajlara takma. sökerken aklında kalmaz..
hemide orjin oluo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:21 ----------

takım çantasının olduğu yere kuzu gibi yatıracan hacı en güzeli. hem su gelmez ..
h7 den istediğimi alabilseydim ben o şekilde yapardım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
takım çantasının olduğu yere kablo yetmez usta...fotoda gördüğün misal bizim olay...benim kasa plastik belki su mu almaz...diğer tüm gördüklerim alimunyumdu(balastlar)..

ben zenonu bulmuşum kıllısını aramam gayrı...varsın selektör yapmayım...zaten dünyay aydınlatan ufo gibin...bi yer bulcaz usta anahtara...:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Meto, hoşgeldin tekrar kardeşim, takışma şu seviyesiz insanlarla bi daha yaw, sonunda olan, sana bizlere oluyor. Ya bide ben profil mesajlarımı hep geç görüyorum. Bunun bi formülü varda ben mi bilmiyorum. Sadece (Forum) linkini tıkladığımda bildirimim olduğunu görebiliyorum. Bu linki de genelde hiç tıklamam. Ana sayfa çerçevesinde takılırım. Bu yüzden de bildirimleri çok geç görüyorum.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
MERHABA ARKADAŞLAR..
geçen perşembe günü motosikletle kaza yaptım..
biraz masrafı var ama olsun sorun degil cana gelen mala gelsin diyelim..
Bana arka yan grenajlar-plakalık-artçı tutacagı-stop takımı(camları ayriyetten satılıyosa camlarıda olabilir) bu parçalar gerekli..
çıkma olursa bnm için daha iyi olur..
saygılar
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
MERHABA ARKADAŞLAR..
geçen perşembe günü motosikletle kaza yaptım..
biraz masrafı var ama olsun sorun degil cana gelen mala gelsin diyelim..
Bana arka yan grenajlar-plakalık-artçı tutacagı-stop takımı(camları ayriyetten satılıyosa camlarıda olabilir) bu parçalar gerekli..
çıkma olursa bnm için daha iyi olur..
saygılar

Kardeşim, çok geçmiş olsun, sana bişey olmaması sevindirici.

Sahibinden.com da bi çok ilan var. İncelemeni tavsiye ederim. Motosiklet, yedek parça, grenaj olarak arattır. Fiyatı ucuzdan pahalıya doğru sıralattır. 2.3. sayfada bizim motor grenaj parçaları çıkıyor karşına. Umarım istediğin parçaları bulursun.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meto, hoşgeldin tekrar kardeşim, takışma şu seviyesiz insanlarla bi daha yaw, sonunda olan, sana bizlere oluyor. Ya bide ben profil mesajlarımı hep geç görüyorum. Bunun bi formülü varda ben mi bilmiyorum. Sadece (Forum) linkini tıkladığımda bildirimim olduğunu görebiliyorum. Bu linki de genelde hiç tıklamam. Ana sayfa çerçevesinde takılırım. Bu yüzden de bildirimleri çok geç görüyorum.


totoşummm naber...olm özledim seni hayırsız vefasız etoş...:p nedyon...olm batmadımı senin Fordingen...aman aman siparişler artsında ortada kalmasın binlerce insan epmek yiyor...:rendeer: yingeye hürmetler olsun gardaşına ve amcaoğlunada selamlar huuu...:cat:

MERHABA ARKADAŞLAR..
geçen perşembe günü motosikletle kaza yaptım..
biraz masrafı var ama olsun sorun degil cana gelen mala gelsin diyelim..
Bana arka yan grenajlar-plakalık-artçı tutacagı-stop takımı(camları ayriyetten satılıyosa camlarıda olabilir) bu parçalar gerekli..
çıkma olursa bnm için daha iyi olur..
saygılar

dostum geçmiş olsun sen nasılsın çızık yaran beren yok değilmi...

sahibinden.comda istanbulmotoclub nikiyle yazan şlahıs benim kankamdır...


http://www.sahibinden.com/honda_cbf_150_arka_camurluk-93WQQaXQQ12326057WQQpXQQdisplayitem

bu ilanlara bak fiyat sor...benim arkadaşım olduğunu söyle sana yardımcı olur biraderim...:rendeer:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
genç kaptan geçmiş olsun kardeşim. Bu aralar yağmurlarda var biraz daha dikkatli sürmek lazım.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
MERHABA ARKADAŞLAR..
geçen perşembe günü motosikletle kaza yaptım..
biraz masrafı var ama olsun sorun degil cana gelen mala gelsin diyelim..
Bana arka yan grenajlar-plakalık-artçı tutacagı-stop takımı(camları ayriyetten satılıyosa camlarıda olabilir) bu parçalar gerekli..
çıkma olursa bnm için daha iyi olur..
saygılar

Kardeş büyük geçmiş olsun, her zaman mala gelsin önemli bişiy yoktur umarım, şu sahibindende cbf parça yazınca baya büyük bi menü çıkıyor bakarsın ordan..

http://www.sahibinden.com/search.php?b[search_text]=cbf+150+parça
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
beyler cbf için alt sakal yapan biri var...150 lira diyor biraz kazık ama fenada görünmüyor he...lan bunu çalarlar dakkasında sökerler...:mrgreen:


http://www.sahibinden.com/honda_cbf_150_alt_sakal-47WQQaXQQ19656476WQQpXQQdisplayitem?

Sanki motor bloğunu tamamen kapatmış gibi görünüyor. Eğer fotolardan göründüğü gibi önü kapalıysa sakıncalı olabilir. Ayrıca bunun motora kazandırdığı bi + özellik varmı ? Görüntüsünü bu şekilde sevenlerin dışında, yani görsel farklılık duşında bi artısı varmı bu sakal olayının ? Eğer yoksa bence gereksiz masraf, kaliteli bi xenon parası. Ayrıca eğer bu sadece görsellik içinse bence hiç te iyi görünmüyor. Şahsi fikir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst