Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sanki motor bloğunu tamamen kapatmış gibi görünüyor. Eğer fotolardan göründüğü gibi önü kapalıysa sakıncalı olabilir. Ayrıca bunun motora kazandırdığı bi + özellik varmı ? Görüntüsünü bu şekilde sevenlerin dışında, yani görsel farklılık duşında bi artısı varmı bu sakal olayının ? Eğer yoksa bence gereksiz masraf, kaliteli bi xenon parası. Ayrıca eğer bu sadece görsellik içinse bence hiç te iyi görünmüyor. Şahsi fikir.

Hava sogutmalı bir motorun motor blogunu tamamen kapatmışsa sızak yaz aylarında bu sakal motorun yeterince hava almasını engelleyebilir...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bi özelliği yok sadece görsel durumla alakalı...ama hava soğutmayı keseceği veya azaltacağı malum...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
slm beyler.benm motr daha 10binde ama motrdan bi ses gelio bişe wuruo sanki.bakıma gtrdm ses motrdan gelio dediler ama ne olduunu bulamıolar ne yapmalıyım acaba
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
slm beyler.benm motr daha 10binde ama motrdan bi ses gelio bişe wuruo sanki.bakıma gtrdm ses motrdan gelio dediler ama ne olduunu bulamıolar ne yapmalıyım acaba

Şimdi sesin tarzı çok önemli bişiy vuruyor diyosun bu, motor yürür halindemi park halinde rölantide çalışırkenmi oluyor yoksa stop ederkenmi tarif ettiğin şey süpap sesi olabilir, krank bilyesi olabilir nasıl oldugunu ayrıntılı anlatırmısın...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Şimdi sesin tarzı çok önemli bişiy vuruyor diyosun bu, motor yürür halindemi park halinde rölantide çalışırkenmi oluyor yoksa stop ederkenmi tarif ettiğin şey süpap sesi olabilir, krank bilyesi olabilir nasıl oldugunu ayrıntılı anlatırmısın...

rolantide çalısırken takır takır ses gelio sanki bişe wuruo kmyon gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

motrun devri yükseldimi artıo anlamadım ya çok taktım kafaya.motru 2. el aldm 6800 de o zaman böle bi sorun yoktu,aldıımda yagını yeni deiştm demişti bende 8 binde deiştm bide 10binde deiştmsibop ayarını 8bindede 10bindede yeni yaptırdım
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
rolantide çalısırken takır takır ses gelio sanki bişe wuruo kmyon gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

motrun devri yükseldimi artıo anlamadım ya çok taktım kafaya.motru 2. el aldm 6800 de o zaman böle bi sorun yoktu,aldıımda yagını yeni deiştm demişti bende 8 binde deiştm bide 10binde deiştmsibop ayarını 8bindede 10bindede yeni yaptırdım

süpap ayarı yapıldımı hiç motora, ehil olmayan biri tarafından?bence süpap ayarın yanlış, süpap ayarı 15000 km boyunca gereksiz bir işlem motor nekadar az ellenirse okadar sıhatli olur ilk önce supap ayarını iyi bir ustaya kontrol ettir daha sonra düzelmesse eksantrik gergisini gergide bozulmuş olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
süpap ayarı yapıldımı hiç motora, ehil olmayan biri tarafından?

yok iyi yrlrde yptrdm özellkle gtrdm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:39 ----------

gazete dagtyrm gnde 60 km hergn 4 5 saat çlsyo motr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

o nedr motorun içnde bseymi açlmsımı grkyo
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yok iyi yrlrde yptrdm özellkle gtrdm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:39 ----------

gazete dagtyrm gnde 60 km hergn 4 5 saat çlsyo motr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

o nedr motorun içnde bseymi açlmsımı grkyo


eğer eksantrik gergiside sorunlu değilse bir tek yer kalır krank bilyeleri kaliteli bi rulman değişimiyle motor sıhatine kavuşur..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
bu dedigin parçalar önemli sorunlarmı yani motrn degeri düsermive nerde nasıl yaptırabilirim f/p olarak
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
slm beyler.benm motr daha 10binde ama motrdan bi ses gelio bişe wuruo sanki.bakıma gtrdm ses motrdan gelio dediler ama ne olduunu bulamıolar ne yapmalıyım acaba

Servisini değiştir. Kocalide' ki Bulvar caddesindeki çakma Honda servisine gidiyorsan bulamayabilirler. Honda merkezle görüştüm, buranın yaptığı işler garanti kapsamına girmiyor. Yani burası Honda yetkili servisi değil. Umarım buraya gitmiyorsundur bakımlarında. Adapazarı Ersin motora git. 40 km yol yapacaksın 4000 de bir. Servisin neresi ? Sorun bulamamaları demek sorununun devam ettiği anlamına gelir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Servisini değiştir. Kocalide' ki Bulvar caddesindeki çakma Honda servisine gidiyorsan bulamayabilirler. Honda merkezle görüştüm, buranın yaptığı işler garanti kapsamına girmiyor. Yani burası Honda yetkili servisi değil. Umarım buraya gitmiyorsundur bakımlarında. Adapazarı Ersin motora git. 40 km yol yapacaksın 4000 de bir. Servisin neresi ? Sorun bulamamaları demek sorununun devam ettiği anlamına gelir.

motrm 2007 model 2. el aldm 6800 de.karamrselde otryrm glckte nihat abi war oraya gtrdm 8bnde 10bindede o dediin yere gtrdm ufak bi yer 2 gün fln oldu,2binde bir baktrmayı düsünüorm gazete daıttım içn günde 60 km yapıorm motr uzun süre çalısıo,çok tktm bu sese zoraki sürüorm motru

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 ----------

sendmi karamrsel =) iyi oldu bak gsterebilrm sana motru
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu dedigin parçalar önemli sorunlarmı yani motrn degeri düsermive nerde nasıl yaptırabilirim f/p olarak

Ethem'inde dediği gibi bence servisini değiştir, bu saydıklarımız tabiki önemli sorunlar, bence senin ya süpap ayarın çok sıkı yada eksantrikle ilgili bi sorunun var, buradan ancak tahmini şeyler söyleyebiliriz arkadaşım sen en iyisi git kontrollerini yaptır..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yüksek cc, piyasada az bulunan bi marka nın bi modeli olsa tamam, sorunu servis bulamadı desen anlarım, garipsemem ki böyle yazılar çok okuyoruz. Cbf 150 gibi piyasada çok fazla bulunan, standart, basit bi motor yapısı olan bi motorun sorununun bulunamaması bana çok ilginç geldi.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Ethem'inde dediği gibi bence servisini değiştir, bu saydıklarımız tabiki önemli sorunlar, bence senin ya süpap ayarın çok sıkı yada eksantrikle ilgili bi sorunun var, buradan ancak tahmini şeyler söyleyebiliriz arkadaşım sen en iyisi git kontrollerini yaptır..

saol kardesm,dediiniz gibi benm düzgn bi servise gstermem lasım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

Yüksek cc, piyasada az bulunan bi marka nın bi modeli olsa tamam, sorunu servis bulamadı desen anlarım, garipsemem ki böyle yazılar çok okuyoruz. Cbf 150 gibi piyasada çok fazla bulunan, standart, basit bi motor yapısı olan bi motorun sorununun bulunamaması bana çok ilginç geldi.

kardes sen nerde oturuosn bi ara sana gösterebilrm motoru
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
motrm 2007 model 2. el aldm 6800 de.karamrselde otryrm glckte nihat abi war oraya gtrdm 8bnde 10bindede o dediin yere gtrdm ufak bi yer 2 gün fln oldu,2binde bir baktrmayı düsünüorm gazete daıttım içn günde 60 km yapıorm motr uzun süre çalısıo,çok tktm bu sese zoraki sürüorm motru

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 ----------

sendmi karamrsel =) iyi oldu bak gsterebilrm sana motru

Ya ben seni bu gün camdan bakarken gördüm galiba, Sabah güven apartmanına gazete bıraktıktan sonra İzmit yönü, arkana bi ark..ını alarak devam eden senmiydin ? Evet bende Karamürsel deyim. Güven apt. karşısında Barış apartmanındayım. Az Yalova tarafına kalıyor. Adapazarına götür motoru bi ara. Bu serviste bi tane teknik servis elemanı var ve konusunda çok iyi. Görüşürüz elbet, memnun olurum. bendede 2009 model var 22 bindeyim ilk sahibiyim. Satılık ilanı gibi oldu yaw :)

Bu arada Gölcük Nihat' ın methini bende duydum ama hiç götürmedim, yetkili servis değil sonuçta. Dolayısıyla her arızasını bulmakla sorumlu da değil. Biz bi kaç hafta içinde Cumartesi günü dayı oğlunun motoru İst. DB motora bakıma götürücez. Oda Subaşı köyünde bilirsin belki. İstersen beraber gideriz. Seninde motora baktırırız. Uzak kaçar dersen Adapazarına götürelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Ya ben seni bu gün camdan bakarken gördüm galiba, Sabah güven apartmanına gazete bıraktıktan sonra İzmit yönü, arkana bi ark..ını alarak devam eden senmiydin ? Evet bende Karamürsel deyim. Güven apt. karşısında Barış apartmanındayım. Az Yalova tarafına kalıyor. Adapazarına götür motoru bi ara. Bu serviste bi tane teknik servis elemanı var ve konusunda çok iyi. Görüşürüz elbet, memnun olurum. bendede 2009 model var 22 bindeyim ilk sahibiyim. Satılık ilanı gibi oldu yaw :)

hehe :) malsef bgn ben deildm çnkü belmden rahatsızlandım dün gazete yüklerken moturu deviriodum çekmeye çalısrken bel gitti suan yataktaym yani :) o dayımın oluydu arkasndakide gazetenin müdürü adres tarif edio,netten böle karslsmk güzel,ayaga kalktgmda tanısalm bende çk memnn olrm =)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ooo iyi iyi sevindim yakında oldugunuza, sen götürürsün ethem arkadaşı :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Ya ben seni bu gün camdan bakarken gördüm galiba, Sabah güven apartmanına gazete bıraktıktan sonra İzmit yönü, arkana bi ark..ını alarak devam eden senmiydin ? Evet bende Karamürsel deyim. Güven apt. karşısında Barış apartmanındayım. Az Yalova tarafına kalıyor. Adapazarına götür motoru bi ara. Bu serviste bi tane teknik servis elemanı var ve konusunda çok iyi. Görüşürüz elbet, memnun olurum. bendede 2009 model var 22 bindeyim ilk sahibiyim. Satılık ilanı gibi oldu yaw :)

Bu arada Gölcük Nihat' ın methini bende duydum ama hiç götürmedim, yetkili servis değil sonuçta. Dolayısıyla her arızasını bulmakla sorumlu da değil. Biz bi kaç hafta içinde Cumartesi günü dayı oğlunun motoru İst. DB motora bakıma götürücez. Oda Subaşı köyünde bilirsin belki. İstersen beraber gideriz. Seninde motora baktırırız. Uzak kaçar dersen Adapazarına götürelim.

ya ölede kendi bakmıoki yannda çalısan eleman baktı ondan pek mmnun olmadım,gerçi oda iyiyms ama ben nihat abi bakcak die gtrmstm.düzelrsem gelirim farketmes yol benm içn hava iyi olsn yeter,2 gün önce izmtten dönkrkn feci ıslandmda :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst