- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
ah şu CeBeFelerin jantları bide siyah olsaaa offf![]()
2017 de inşallah...
ah şu CeBeFelerin jantları bide siyah olsaaa offf![]()
bana soruyorsan kasklar hakkında çok bilgi sahibi değilim...ama ls2 çok popüler...
Teşekkür ederim faydalı oldun bile sağol) iyi geceler..
ls2 kask orta sınıf tam koruma güzel birkask fiyatına göreben 2 senedir kullanıyorum alabilirsin bence.yok daha iyisi olsun diyorsan o da var ama fiyatlar malum.
zenon sesleri duyar gibiyim ama ucuz zenon = kısa ömür bu bir gerçek.geçenlerde gösterge için led ampül bakıyordum bostancı oto sanayi sitesinde orda bir parçacıda gördüm 8000 k 2 sene balst garantili tek balanst + ampül fiyatı 80 tl dedi.kısalar zenon uzunlar normal yanıyor.ama almakta çekindim genelde bobin sargı ve konjektör sıkıntı çıkartıyor ilk çalıştırma anında yüksek amp çektiği için.sonra dolayısı ile akü emekli oluyor.ben cbf e 15 tl lik mavi boyalılardan taktım idare ediyor.ama uzun müddet kullanalardan ne gibi sıkıntı çıkarttıgını ögrenmeli birde far direk yanmaması için anahtar takmalı.
bu arada duyurulur satılık 2009 5600 km de cbf 150 var 3200 türkiş lira.
xenon'un yerini hiç bir ışıklandırma tutamaz.
e o zaman fara falan gerek yok haci...peki orada fiyatı nedir bunların...
60 tl ye farları ve dortlu leri taktırmıştım...
Benede gurben benedekanka valla ben burada 50 gaymeye xenon işini hallediyorum...:cherry:
Benede gurben beneder::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
her xenon kendi kablosundan asılır...![]()
Heleki bir zenon istedik.Ozaman bana Beyaz boyalı ampul yolu gözüküyor:queen::bounce: 50TL taktrma dahil fiyatmı nasıl?
hacı bu kanka işi olacak...montaj arkadaştan...balastımda vardı aslında...
20-25 e ampulu aldıkmı olay tamamdır...:cat:
kanka valla ben burada 50 gaymeye xenon işini hallediyorum...:cherry: